1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Tales of Vesperia [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 4 nov 2009.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
  2. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
  3. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Hee, het is in ieder geval inclusief verzendkosten. ;)


    (Wordt vervoerd door een pantservoertuig.)
     
  5. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    wowowow

    Je hebt dus de hele game uitgespeeld in 6-7 uurtjes?!

    ..The fuck??
     
  6. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Maar ik zie daar niet dat het om de SE gaat ofzo... :eek: Kan aan mij liggen?
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Is het ook niet, er staat ook bij: Used - Very Good.
     
  8. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Klopt, is een normale versie.
     
  9. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.476
    Leuk Bevonden:
    901
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Speedrun dus he.;)
    De hele game doorblazen door alle normale vijanden te ontwijken en geen enkele side-quest te doen. Met de perk 10x exp. level je als een gek omhoog door de verplichte gevechten alleen.

    Mijn eerste run, gewoon alles gedaan wat je kon doen, en heb dat uitgespeeld in een goede 120 uur.:+
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben de demo aan het spelen nu maar ben al gestorven tijdens die bossfight tegen dat grote monster en zijn kids? Soort hond-achtige draak ofzo,lol.

    Kun je tijdens de combat niet switchen naar andere characters? Want net ging dus mijn mannetje dood en ik kon niks doen en dus ging iedereen dood. Verder tijdens het vechten, komt het erop neer dat je op tijd moet blocken en dan weer aanvallen? Het is een beetje een ander combat systeem dan normaal, wel heel tof though.
     
  12. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.476
    Leuk Bevonden:
    901
    Ik ben nog steeds bezig met de game, het fanatisme is er wel vanaf op dit moment helaas. Gisteren na een lange pauze de game weer even opgepakt.

    Ben nu net voorbij:
    het moment dat ik Cumore zn einde bezorg in het drijfzand.

    Wordt onderhand wel een beetje moe van
    het achtervolgen in het verhaal. Komt daar nog een einde aan? Of blijf je de gehele game in de achtervolging?
     
  13. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat achtervolgen gaat door tot het einde, mede hierom was ik 't na een tijdje ook flink zat allemaal.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat betekent dat achtervolgen precies?
     
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Really?

    Maakte mij echt niets uit; je ontdekte zo juist steeds meer en meer, en het verhaal werd dieper en dieper. Het begint simpel, maar het wordt steeds groter.
     
  16. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm er was na een tijdje een moment dat er even van alles gebeurde en dat ik dacht dat ik omver zou worden geblazen. Even later wordt dat genegeerd en is het weer achtervolgen. Even vind ik wel leuk, maar een heel spel lang? Nah, via de achievement hoerenwebsites heb ik gezien dat er ook nog side quests zijn maar ingame mis je die gewoon te makkelijk.


    Geen slecht spel hoor, al is het al omdat elk nieuw gebied zo sierlijk wordt geintroduceerd. Maar zeker niet een spel dat ik nog eens wil doen of mensen zal aanraden. Doe ik liever Secret of Mana voor de 3de keer oid :)
     
  17. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.476
    Leuk Bevonden:
    901
    Mwah zal hem aan jRPG liefhebbers (vooralsnog) zeker wel aanraden. Combat is uitgebreid, design is prachtig, muziek is geniaal. Het verhaal wordt wat langdradig op een gegeven moment, maar in verhouding tot andere verkrijgbare jRPG's op de 360 (LO daar gelaten) zeker wel een goede game.
     
  18. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    heb je final fantasy 7 gespeeld? Daar reis je ook de wereld over om iemand te achtervolgen, maar wel een goed verhaal toch?

    Hier begint het spel dat je een simpele dief achterna gaat. Dan blijkt dat er veel meer achter zit en ontrafelt het verhaal zich.
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik kan Vesperia iedere JRPG gamer aanbevelen.
     
  20. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een leuke Jrpg wilt hebben kan ik Eternal Sonata aanraden.

    + mooiere muziek
    + spannender verhaal/ je bent er mee bij betrokken
    + eenvoudiger combat systeem
    + verschillende themas, verschillende locaties, en zelfs nog veel filosofie!
    + het is nooit onduidelijk waar je heen moet, het is lekker (Japans) lineair
    + het is nu erg goedkoop, dus een goede prijs/ kwaliteit verhouding

    vs: Tales of Vesperia (de nadelen)
    - slechts enkele lekkere nummers die ipod luisterwaardig zijn
    - verhaal begint goed, maar gaat al snel over in een achtervolg spel
    - combat systeem is lastig, verder moet je nog koken ofzo (ook vaag)
    - grote wereldkaart, maar toch niet echt veel verschillende soorten gebieden, steden vond ik bv op elkaar lijken......
    - vooral vanaf de helft is het soms echt onduidelijk waar je heen moet, er wordt niet gezegd ( ga naar X ofzo)
    - prijs zou ik niet weten, zo even snel denk ik niet dat hij te duur is, eurotje of €25-€30?

    Ondanks dat beide games je wilde laten betrekken bij de personages, Tales deed dit heel leuk met sketches. Was ik veel meer betrokken bij de personages van Eternal Sonata. De één weet niet of hij droomt of niet, de ander heeft een ziekte en gaat binnenkort dood. Weer een ander worstelt ermee dat hij een soort van Robin hood is etc. Bij Tales tja, personages deden mij niet heel veel....
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2010

Deel Deze Pagina