1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Tales of Vesperia [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 4 nov 2009.

  1. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.476
    Leuk Bevonden:
    901
    Ik denk dat Star Ocean ook niet helemaal mijn game gaat zijn. De stijl spreekt mij op het eerste gezicht niet aan. Maar het is wel de enige RPG die ik nog thuis heb liggen. Magna Carta moet ik nog een keertje aanschaffen.

    In een paar avonden red je het niet hoor ;) Ik ben er 60 uur mee bezig geweest en heb nog een hele hoop niet gedaan. (wel veel encouters gedaan, elke vijand heb ik bevochten. Ik vind het flee'en van battles maar lame :))
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Star Ocean is wel een toffe game, hoor. Het is toch voornamelijk een van de echte hardcore JRPG's met enorm veel abnormaal zware post-game content.

    Ik zeg in de avonden, dat kunnen ook de avonden zijn van 2 maanden. ;)
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Zou ik echt doen. ToV is gewoon een hele leuke en vlotte JRPG. Super toffe combat, relatief weinig grinding, sympathieke karakters en goede voice-overs. Niet zoals bij Star Ocean. ;)
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2011
  4. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem eindelijk gevonden in perfecte staat en voor €29! Ebay eat your heart out lol ;)

    Ik snap niet waarom ik hem destijds gemist heb... Heb zowat iedere tales of gekocht/gespeeld. Maargoed, ik ga er lekker van genieten. En over een paar maanden hopelijk Tales of Xillia op de PS3!
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Dat is ook een game waar ik erg naar uit kijk.
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Veel plezier! Voor mij toch wel de beste RPG op de 360, met Lost Odyssey er erg dicht erop als 2de.


    Paar maanden?? Zou leuk zijn, maar volgens mij is er nog geen datum bekend??
     
  7. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    8 September voor Japan staat er op wikipedia maar ja dit is alleen de Japanse release :+.
     
  8. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ty MAD :) Zal wel lukken ;)

    Ja dat is waar... Eerst komt in 2012 Tales of Graces f.
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Vandaag eindelijk eens aan begonnen. Had hem al een jaar liggen, maar nooit aangeraakt. Graphics zijn tof. Ik had verwacht dat het heel erg op Eternal Sonata zou lijken, maar de stijl is toch nog best anders. Toch lijken de graphics van ES mooier.

    Grote tegenvaller: De gevechten. Als je tegen meerdere enemies vecht is het gewoon totaal niet lekker vechten. Je character wordt van alle kanten gebasht en de tijd tussen slaan en blocken is gewoon te lang. Misschien is het nog wennen of ben ik gewoon slecht, maar de eerste indruk is in ieder geval negatief.
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb het spel al maanden geleden gedownload van de marketplace, maar ik heb pas een half uur gespeeld. De gevechten trekken me ook niet echt, maar het is slecht om op basis van die korte speeltijd verregaande consequenties te trekken. Ik ga het spel wel een kans geven, maar voorlopig niet vanwege andere titels.
     
  11. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.476
    Leuk Bevonden:
    901
    Zal wel even wennen zijn denk ik! De gevechten zijn juist erg tof. Je kan het hele veld over rennen en zo voorkomen dat je gebasht door andere vijanden. Blocken heb ik overigens nauwelijks gebruik van gemaakt. Ook vallen je partymembers eigen targets aan, dat houdt de vijand ook goed bezig.

    Graphics zijn wel anders dan van ES ja. ES is iets meer "shiny".
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    De combat wordt stukken interessanter als je eenmaal een volledige party hebt, decked out met verschillende skills en dito equipment.
     
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik denk echt dat je nog slecht bent, want je kunt echt ongelooflijk ver gaan in het tweaken van je gevechten....ik blockte echt zelden in een gevecht....


    Het is heel lang geleden dat ik de game (uit)gespeelt heb, maar als ik me niet vergis moest je L1 of R1 indrukken om vrij rond te lopen??
    (en dus vijanden ontwijken)

    ES is inderdaad meer shiny, maar vond ik ook wat houterig....die armen die zo stijfjes uit elkaar stonden.....nee, dan vind ik de stijl van Vesperia toch mooier.
     
  14. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Oh nice, de vrouw heeft een game voor me gekocht zonder te vragen welke ik wou, ze heeft een goede keuze gemaakt ^^. goed opgevoed! Haha vanavond maar ff proberen. Ik hou van tales!
     
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Je kunt oprecht blij zijn met zo'n vrouw, topgame!:thumbs:
    (beste (J)RPG op de 360 IMO)

    Maar misschien gaat ze er spijt van krijgen als je de controller niet meer neer kunt leggen.:9
     
  16. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Haha ze heeft staan twijfelen tussen Risen en Tales. En deze was meer "mijn stijl" haha. Maar idd een toppertje. Gisteren jammer genoeg toch nog niet kunnen beginnen.
     
  17. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.476
    Leuk Bevonden:
    901
    Wow mazzelaar, kiezen tussen Risen en ToV is als kiezen tussen een Fiat 500 en een Aston Martin DB9. Je hebt gelukkig de Aston Martin gekregen ;)
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    En welke winkel was dit dat ze gewoon nog Tales in de schappen hebben staan :eek:

    Lucky you
     
  19. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    In hellevoetsluis, gamestore :)
     
  20. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ben nu een uurtje of 6bezig en het verhaal moet nog een beetje op gang komen :), maar op een of andere manier vermaak ik me echt top met grinden, en de mooie omgevingen. Om het verhaal maak ik me nog niet al te druk, daar komt strals vast wel een leuke wending aan :D
     

Deel Deze Pagina