1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Tales of Vesperia [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 4 nov 2009.

  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Vesperia is 1 van de weinige JRPGs die allemaal goede hoofdpersonen heeft.
    Karol is een coole kid man.:)

    Yuri vond en vind ik nog steeds een verademing voor een hoofdpersoon; zo 'duister' (voor een JRPG dan) maak je ze niet vaak mee.

    De eerste keer dat hij een
    tegenstander echt dood, en daarna 1tje dood laat gaan terwijl hij hem makkelijk kon helpen, zat ik toch wel even van 'wow' te kijken....dat verwacht je niet!

    Your loss.:b:
    Maar als het je niet trekt, dan is dat zo.
    Smaken verschillen.
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Zolang de gameplay goed is vind ik dat niet zo heel erg. Smaken verschillen natuurlijk, maar ik hou ook het meeste van een meer realistische of dark gothic stijl. Aan de andere kant: de stijl van Ni No Kuni is daarom best verfrissend voor een game. Uiterlijk van de monsters is idd best liefjes, maar de animaties zijn goed. Liever dat dan 10x een copy'n color paste van dezelfde slime en rat die we al duizend keer hebben gezien in diverse RPGs. M.a.w. ik waardeer erg de creativiteit in een spel als Ni No Kuni.
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2013
  3. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Ni no Kuni een leuke game maar er zijn aardig wat ergernissen aanwezig waardoor het in mijn ogen geen pareltje is.
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    De titel krijgt in ieder geval genoeg aandacht, anders zouden we niet Ni No Kuni als PS3 JRPG nu al in de Vesperia 360 topic bespreken.
     
  5. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Naast het verhaal gaat de combat ook best wel diep, en ja in de game zelf wordt alles heel geleidelijk uitgelegd, je leert steeds dingetjes bij terwijl je speelt.. Ik kan me de demo niet meer zo goed herinneren, maar je wordt niet aan je lot overgelaten in de game zelf.
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    1 van de redenen dat een demo van een JRPG meestal geen goed beeld geven; je wordt ergens midden in het verhaal gedropt, dus je hebt en geen idee van het verhaal (toch 1 van de belangrijkste punten van een JRPG), en ook niet hoe je precies kunt vechten....bij de meeste JRPGs wordt dat altijd geleidelijk aan uitgelegd.
     
  7. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    In de demo voor deze game kom je ook in één van de moeilijkste stukken van de game.
     
  8. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Thanks voor jullie reactie. Binnenkort maar eens aanschaffen!
     
  9. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zult er geen spijt van krijgen, dit is één van de betere Tales games ;)
     
  10. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Zo. Nog steeds niet echt boeiende games uitgekomen de laatste tijd (voor mij dan), dus voor de 87e keer opnieuw begonnen en het verveelt me gewoon nog steeds niet. Ben benieuwd of ik nog wat heb gemist in m'n vorige playtroughs :+
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    1 van de redenen dat ik de 360 niet wegdoe; deze game wil ik blijven kunnen spelen.

    Topper.:thumbs:
     
  12. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ben Alweer fake gald aan t verzamelen 8)
    Zit achter mekaar die EX Dungeon te spelen.. Heerijk, bossfight na bossfight ^^
     
  13. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Blijft een erg leuk spel ja, denk dat ik binnenkort ook weer eens opnieuw ga beginnen.
    Wel jammer van die paar bugs met sommige events, maar goed deze keer gaat het wel lukken 8)
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    :confused:
    Geen bug tegen gekomen hoor.
     
  15. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Misschien dat een bug niet het goede woord is, maar er was bijvoorbeeld in dat kamp van Flynn, die nieuwe stad. Een bepaalde event die je dan kon mee maken als je met Raven rondliep geloof ik. Wat uiteindelijk dus niet gebeurde omdat, dat poppetje er niet stond. Terwijl ik wel op het goede tijdstip in het verhaal zat om dat mee te horen te maken.
    Je hebt ook sowieso echt een guide nodig om hem 100% te halen, sommige dingen verzin je nooit om daar terug naar te gaan.:+
     
  16. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Haha net 200 man melee gehad :)
    Wist niet eens dat er meer dan 100 man melee kon zijn...
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ooit gekocht en heel even aan begonnen maar had het te druk met andere games. Ik koop weliswaar een Playstation 4 einde van deze maand maar Tales of Vesperia wil ik echt nog een keer spelen. Zal hem dan ook nooit weg doen, die kan ik altijd nog spelen. :)

    Ben overigens niet echt een RPG man, turn-based of niet turn-based. Heb Lost Odyssey hier ook nog liggen en daar liep ik vast op een gegeven moment halverwege disc 2. De enige RPG die ik op de Xbox 360 heb uitgespeeld en waar ik echt veel van heb genoten is Eternal Sonata. 'S kijken of ik die ergens voor een prikkie kan oppikken.

    Ik heb trouwens altijd wel 'zin' om te beginnen aan Tales of Vesperia maar dan wil ik wel echt flink de tijd hebben om de game te kunnen spelen. Niet dat ik na een uur al weer moet stoppen zeg maar, volgens mij zijn deze games juist het tofst wanneer je ze langer speelt per sessie.
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja, paar uurtjes de tijd is wel beter...maar meer omdat je alsmaar verder wilt.:)
     
  19. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Hij ligt USED bij de Gamemania voor 29,98 in Amsterdam Nieuwendijk, Apeldoorn, Goes, Landgraaf en Zeist. Geen idee of een van deze winkels dichtbij je liggen. 29,98 voor de game is een mooie prijs. Met name omdat je dan ook nog die 7 dagen uitprobeer garantie krijgt. Vindt je 'm niks, kan je 'm tenminste nog terug brengen :)

    Anders kan je 'm nieuw bestellen bij yourgamezone.nl voor 26.50 incl.
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Van alle JRPGs heb ik deze verre weg het minste gespeeld. Volgens mij maar een paar uur. Wil nog steeds een keer verder gaan, maar ik kan heel moeilijk in de 'niet turn-based' RPGs komen :mad:

    Enige die ik 100% heb waren Blue Dragon en Lost Odyssey.
     

Deel Deze Pagina