1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Tales of Vesperia [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 4 nov 2009.

  1. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    De verschillende omgevingen van Eternal Sonata spraken voor mij veel meer tot de verbeelding. Het bloemenveld, de bossen, het piratenschip, de grotten, het kerkhof, daarna nog een woestijn een sprookjes achtige trap. Tijdens het typen hiervan besef ik dat ik hier gewoon veel meer van genoot.
     
  2. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    ToV is geen slecht spel hoor, maar op de helft werd ik moe van dat achtervolgen, ik weet nog dat ik na een tijdje op een gigantisch schip zat ofzo en dat ik echt iets had van "ben ik er al bijna" en toen moest ik dus nog 30-40 uur. Muaa, was vooral blij toen ik ToV had uitgespeeld.... Eerste 20 uur waren misschien nog het leukste toen ik nog veel verwachtingen had en mij afvroeg waar het allemaal naar toe kon gaan.
     
  3. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.476
    Leuk Bevonden:
    901
    De sfeer is ES vind ik ook vele malen beter :)

    ToV is wel weer veel uitgebreider en gevarieerder. Het ligt er maar net aan waarom je een jrpg speelt. Ik speel ze met name voor het verhaal, de muziek, de sfeer etc. Daar blinkt ES gewoon enorm in uit. (LO ook trouwens :))
     
  4. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    ToV is inderdaad uitgebreider en langer en ook gevarieerder, maar dat zijn wellicht ook dingen waar ik dan weer op afknapte. Eternal Sonata was voor mij meer traditioneel en dat beviel mij wel. Verder vind ik zo'n beetje de hele OST van Eternal Sonata leuk terwijl ik bij ToV eigenlijk alleen de ending theme nog wel eens luister.

    Neemt niet weg dat ik zonder spijt 60 euro heb neergelegd voor ToV. Het is een goede rpg, maar Eternal Sonata was voor mij gewoon net wat beter :)
     
  5. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Maar het verhaal van ToV is zo goed!
    Alles zit erin! Voor mij een van de betere verhalen in een JRPG :)
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Heh, dat is zelfs nog best aan het begin. Je moet dan nog een heeel eind in het spel. Het verhaal in ToV is niet spectaculair, maar ook niet slaapverwerkkend. IK vond vooral de Yuri en cast leuk om mee te spelen. En ondanks alles grijpt het verhaal je toch wel aan, naarmate je verder raakt in het spel.
     
  7. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik bedoel niet dat spookschip, ik bedoel dat "slechte schip" vol met kaonnen etc. Dat duurde sowieso ook weer te lang. Yuri en de cast waren wel leuk, maarja ik kon niet echt betrokken raken bij het verhaal.

    Grafisch sowieso ook dik in orde enzo, ook de presentatie :)
     
  8. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Enige wat ik tot nu toe minder vind aan de game zijn de cutscenes... Serieus, als ze die animé style hadden gemaakt ipv ingame met voices was het veel interessanter geweest om die cutscenes te bekijken
     
  9. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Hoezo?
    Die cutscenes zo zijn geweldig! Gewoon droge humor :D
    Vooral die skits zijn bovengemiddeld goed! :)
     
  10. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    De anime style cut scenes vond ik idd beter dan de in-game cut scenes. Ze zagen er ook erg mooi uit.
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Skits zijn bij vlagen hilarisch... maar daar moet je het spel een tijdje voor spelen. Dan ga je de interactie tussen de verschillende karakters waarderen.
     
  12. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Skits waren inderdaad leuk gedaan en zorgde er echt voor dat de karakters van de characters goed naar boven kwamen en dat je echt de natuurlijk/ echte kanten van de personages zag. Zeker een leuk punt bij ToV :)

    Lees je dit topic en heb je interesse in dit spel, ik verkoop/ ruil hem :)
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2010
  13. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe die altered artes werken?
    Ik heb nu bijvoorbeeld de skill Bastion en die verandert mijn Crushing Eagle in Guardian Field, maar hoe zorg ik ervoor dat Guardian Field een aparte arte wordt?
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Als je hem genoeg gebruikt, wordt het een aparte Arte.
     
  15. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Helaas, niks voor de xbox, doe es meer geld bieden, Mrx! :)

    Namco Bandai Confirms New Tales Games
    PS3 and PSP titles confirmed at Tales series press conference. Tales of Unitia name denied.
    ▶Posted Aug 02, 2010 at 15:23, By Anoop Gantayat

    △Concept image of the new PS3 Tales game.
    [​IMG]

    Just in case you don't trust Jump leaks, Famitsu.com has confirmed all those Tales game that leaked out of Jump last week. Tales of Graces F for PlayStation 3, Tales of the World Radiant Mythology 3 for PlayStation Portable, and a brand new Tales game or PS3 are all officially official now.

    The confirmation comes in Famitsu.com's flash report from a Tales series press conference that was held earlier today.

    Briefly describing the three games, the site said the following:

    Tales of Graces F
    Wii's Tales of Graces, powered up for PlayStation 3. The new version includes an after-story that wasn't in the original Wii version. A release is set for Winter 2010.
    Tales of the World Radiant Mythology 3
    Set for PlayStation Portable, this will include over 80 characters from past Tales games, with Graces' Aspel appearing for the first time. A release is set for 2011.
    •"Next Tales of"
    This is what Famitsu uses to refer to the new PS3 title. A number of concept images were shared at the press conference. These left the site's reporters with the impression that the new game will have a darker feel than past Tales games. Namco Bandai did not share release info.
    The site promises additional details to follow.


    △Tales of Graces F
    [​IMG]
    [​IMG]

    Separate from the Famitsu story, Inside Games was Tweeting from the event. The site reported that Namco Bandai denied that the name of the new PS3 game is "Tales of Unitia," a name that has been rumored for some time now. Additionally, Namco Bandai confirmed a budget version of Tales of the World Radiant Mythology 2 for September 29 release.
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2010
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Echt jammer dat die niet op de xbox komt TOV is mijn havo rpg op de 360 en ook van alle 360 spellen scoort hij hoog
     
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Jammer, maar ik heb een PS3 dus een ramp is het niet.:+
     
  18. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.476
    Leuk Bevonden:
    901
    Even een upje :)

    Speelt iemand deze game nog? Ik moet zeggen dat ik echt op mijn woorden terug moet komen. Heb nu aardig wat uurtjes in de game zitten en man, man wat een toffe RPG!!

    Hij is inderdaad stukken beter dan Eternal Sonata, ook de muziek in deze game is heerlijk! Leuke tussenfilmpjes, toffe battles (als je de controls een beetje leert kennen etc), en een prachtig verhaal.

    Ik vermaak me er nu al heel wat uurtjes mee en van mij hoeft het voorlopig nog niet op te houden.

    Ik zit nu bij....
    Nordopolica voor het eerst, net na de Ghost Ship (wat een erg tof stuk was)
    Kan iemand mij vertellen hoever ik ongeveer ben? (ik hoop niet al te ver nog :))
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik zou zeggen ongeveer op de helft....

    En ja, ik speel deze game ook nog steeds!

    Na een pauze na de game uitgespeelt te hebben, heb ik hem een weekje terug weer in mijn 360 gestopt en een nieuwe playthrough begonnen. Ik ben net Nordopolica voorbij.

    Blijft echt een goede game, en na het opstarten moest ik toch ook weer bekennen dat de game er toch wel echt erg mooi uitziet.:thumbs:

    En het intro nummer verveelt ook nooit.\o/
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2010
  20. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.476
    Leuk Bevonden:
    901
    Gelukkig, dan heb ik nog genoeg avontuur te gaan!

    Ja het ziet er allemaal erg mooi uit inderdaad. Ik luister en kijk het openingsfilmpje ook nog geregeld, erg tof :)

    2e playthrough zelfs, ben benieuwd of ik daar ook voor in zal zijn. Helaas komt die andere tales game (van de vorige pagina) dus niet naar de 360 :'-(
     

Deel Deze Pagina