1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tales of Vesperia

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    [​IMG]

    Uitgever: Namco Bandai
    Ontwikkelaar: Namco Bandai
    Genre: RPG [Waarschijnlijk niet turnbased]
    Release: 2009
    Website: Tales of Vesperia website

    Nieuws:
    Screenshots:

    Screenshots uit de trailer
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Normale screenshots:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    Filmpjes:
    [gt]29217[/gt]


    Eindelijk een Tales of game op de Xbox 360! Heb altijd al zo'n game willen spelen, en wat ik nu allemaal heb gezien ziet er goed uit! Het stijltje, de gevechten, de omgeving etc. Nu maar hopen dat er snel meer nieuws over bekend is!
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2008
  2. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Doet me denken aan Eternal Sonata? Maar dat kan ook aan mij liggen. Ziet er wel gaaf uit! En idd een Tales voor de 360 ben benieuwd hoe dat uitpakt!
     
  3. Snatcher NL

    Snatcher NL Cyber Punk

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ie net zo goed wordt als Tales of Symphonia (Gamecube) dan verwacht ik er veel van...
     
  4. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Tales of Symphonia was echt een heerlijke game :). daar ben je heel veel uurtjes mee bezig. als tales of vesperia net zo goed wordt, is het voor mij wel een must!
     
  5. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Oke. Ziet er best interessant uit! Ik wacht af. ^^
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik verwacht niet dat deze game naar Europa komt
     
  7. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Wie weet, Etarnal Senota (ofzo) die was wel in de EU uitgekomen, dus misschien deze ook wel.
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ben fan van het genre, maar vind hem er zeer matig uitzien eigenlijk.....
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Eternal Sonata kwam ook naar Europa nadat ik 1 of andere Japanse maker had zien vertellen dat het spel exclusief was voor de Japanse markt. Dus ik geloof wel dat dit spel ook naar Europa komt. Ook aangezien Tales of Symphonia gewoon in Europa te koop was. Dus het lijkt me zeker een interessant spel. Maar zoals Kevf zegt, het ziet er niet echt mooi uit. Het zijn natuurlijk nog vroege beelden, maar bijv. Eternal Sonata ziet er veel mooier en kleurrijker uit
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Eerlijk gezegd ziet de shadingstechniek er anders prima uit in dit spel. :)

    Volgens mij kun je ook meer verkennen... daardoor ziet het landschap er zo kaal uit. Maar de characters zijn behoorlijk gedetailleerd, dat zie je al op de screenshots.
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ziet er op de PS3 zeker beter uit hè. ;) PS3-fanboy. :+

    En let verder niet op deze offtopic reactie. ^^

    Alles wat ik over de game wil zeggen is al boven mij gezegd.
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Mja Kevf, merk het ook een beetje de laatste tijd..
    Het is ook een heel ander stijltje he, cartoony met die borders eromheen etc.
     
  13. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Fucking geweldig, ik zat echt te wachten op zo'n spel voor de 360:)
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Startpost geupdate, trailer toegevoegt van Gametrailers en een berg screenshots. :)
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Nou, dat ziet er grafisch prima uit. Door die softe omleining van de characters lijkt het daardoor volgens mij meer op een animee dan Eternal Sonata.

    Ik heb hier in ieder geval een beter gevoel bij, dan bij Lost Odessy. Van die laatste game heb ik veel tegenvallend nieuws opgevangen.
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2007
  16. Snatcher NL

    Snatcher NL Cyber Punk

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoop dat je het mis hebt Fardo, maar de kans is inderdaad niet groot. Tales of the Abyss en Tales of Legendia zijn ook niet in europa uitgebracht door Namco Bandai. Tales of Symphonia wel, maar deze werd echter door Nintendo zelf uitgegeven op het gamecube platform.

    Daarentegen hebben ze Eternal Sonata, een typische japanse RPG, wel weer uitgebracht op de 360. Fingers crossed...
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2007
  17. Ashavan

    Ashavan Guest

    Of het in de EU komt even in het midden gelaten...

    De Tales of... Series ben ik niet zo weg van. Voornamelijk vanwege het vechtsysteem. Ten eerste ben ik al niet fan van real time en als het dan ook nog eens zo belabberd uitgewerkt is hou ik het al helemaal snel voor gezien. Wat dat betreft vond ik Eternal Sonata een goede combinatie van turned based en real time hebben.

    Qua verhaallijn zit de serie meestal wel goed in elkaar, grafisch is altijd minder geweest maar daar spelen we RPG's niet voor.

    Er komen meer dan genoeg goede RPG's in 2008 dus echt te springen sta ik niet om een redelijke release om maar te kunnen gamen zoals in 2006-2007. Laat maar eens zien terwijl ik achterover leun in me stoel. Nu moeten de devs mij maar eens overtuigen ipv bij gebrek aan RPG's alles maar aangrijpen om te kunnen spelen.
     
  18. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    damn dit lijkt me toch een vette game!!!

    iemand enig ideewanneer die uitkomt?
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Is nog niet bekend, de game is net aangekondigt. :)
     
  20. Snatcher NL

    Snatcher NL Cyber Punk

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    De tales of... games staan juist in positieve zin bekend om het combat systeem. Maar ja ieder heeft zijn voorkeuren en dat dien je te accepteren. De realtime vs turnbased discussie zal altijd wel blijven... Zo vind ook niet iedereen het gambit en semi realtime-systeem in FF XII tof, terwijl ik zelf de innovativiteit wel kan waarderen.

    Belabberd en redelijk -terwijl het spel n.b. nog moet uitkomen- vind ik overigens geen juist kwalificaties. Inderdaad eerst zien dan geloven.

    Ter vergelijking op gamerankings.com:
    Eternal Sonata: 80%, Tales of Symphonia: 86%. Laten we het erop houden dat ze redelijk aan elkaar gewaagd zijn ;)
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina