1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tales of Vesperia

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ok, experience weet ik. Personen buiten de party krijgen gellof ik 3/4 xp of alles als ze die xp skill hebben.

Maar wapen skills leren kon dacht ik alleen via de party. Ik ga het eens testen.

Mijn ideale party momenteel is Yuri, Judith, Estelle Rita.

Yuri (ik) en Judith vallen aan. Estelle healed en Rita doet spreuken. Ik kijk met magic lens wat de zwakte is van een baas en zet alle spreuken die niet dat element zijn uit bij Rita.

Als ik een overdrive heb wissel ik naar Rita en spam ik de spreuk waar hij niet tegenkan afgewisselt met burst arte

2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat meen je niet! |:-
    Raar dat de prijzen bij elke MM dus niet hetzelfde zijn....In Eindhoven was het echt 55.

Gefeliciteerd! EN veel plezier!:thumbs:

1 van de gratis (!!!!) downloads via Live heeft zo'n exp. ding waarmee je exp shared. Al mijn char. zijn ongeveer hetzelfde level.
    Maar ik let inderdaad ook erg goed op met wapens en welke nieuwe skills eraan zitten.

Content is GRATIS, dus misschien dat het dan ook met zilver lukt???

Tot nu toe speel ik eigenlijk alleen met Yuri.

En daar baal ik eigenlijk wel een beetje van; het is onmogelijk om ze allemaal te besturen, en dat vind ik toch wel jammer. Dat is het grote nadeel van deze manier van battle systeem.

3. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    BigSyke, nice avatar. :)

En ja, mijn ideale party is ook Yuri, Judith, Estelle en Rita. Raven vind ik zelf ook wel vet maar hij doet geen amazing damage en verder heb ik gehoord dat Rita top tier is. Ik vind haar ook wel echt nice damage doen, dus dat lijkt wel te kloppen. :thumbs:

Estelle is mijn healbitch, Yuri speel ik zelf mee en Judith vind ik ook een sicke damage dealer. Dat is dus wel echt een chille party. Raven ziet er vet uit en een ranged physical damage dealer vind ik meestal in games ook wel erg vet, maar het is niet echt goed uitgewerkt in ToV heb ik 't idee... Ik heb ff 3-5 battles met hem gedaan toen ik hem net kreeg (dus misschien heb ik te vroeg geoordeeld) maar ik vond hem totaal niet chill spelen en was ook totaal niet onder de indruk van zijn damage.

13 uur gespeeld, m'n party nadert nu de eind 20 qua level. Heb part 1 uitgespeeld.

EDIT: Cable, je kan best alle characters besturen hoor. Je kan shortcuts aanwijzen aan de right stick, toch? Daar kan je ook aanvallen van andere characters aan toewijzen. Zo kan je dus met de gewone controlers Yuri besturen en met de right stick 1 attack per ander character aanwijzen. Of dat echt ideaal is weet ik niet, en of je ook alle characters tegelijk zou moeten willen besturen is een tweede. Met een goede strategy kom je een heel eind (en met vrienden spelen ook, en da's ook nog superleuk!) en af en toe kan je van character switchen als je ff geen zin meer hebt in Yuri. :)

Laatst bewerkt: 30 jun 2009
  4. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Er stond dat mensen met een silver membership paar dagen moesten wachten.
    OK! Tijd om de disc in mijn 360 te doen. \o/

5. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Hahaha enjoy :p Leuk om te zien dat je er helemaal naar toe leeft!

6. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    ToV heeft echt droge momenten.
    Zoals toen ik naar het huis ging van Modio, die de bastia core had gestolen, trapte Yuri droog tegen de deur. Zulke dingen vind ik best grappig, omdat ze gewoon....apart zijn. Anyway, mijn eerste gevecht met Tweedle A en Tweedle B. Time to kick some butt!

7. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Vind Repede echt geweldig.

Een hond met een pijp....moet ik nog meer zeggen?

Heb net de content gechecked. al die gratis skills had ik inmiddels via de game al geleerd.

Mij gaat het niet zozeer om de xp maar om die punten om weapon skills te leren

8. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Ook een mooie na een gevecht

zegt Estelle tegen Judith: They're bouncing!
    Judith: What are you looking at?
    Estelle: I wish I could bounce

Lag echt helemaal dubbel na die opmerking :D Had hem helemaal niet verwacht, maar echt geniaal gewoon!

9. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    I want to unlock new characters!
    I cannot wait! :mad:
    Ik moet artes hebben!

De sfeer van ToV is echt geweldig. Ik ben er niet aan gewend, en aan de ene kant vind ik het dus apart, maar aan de andere kant heeft het wel iets. Goede keuze voor mijn eerste JRPG zover. RARW.

10. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    :lol: Das humor!

En dat zit hier echt in overvloed in!

Even een vraagje over Tales of Symfonica:
    Ik heb ook een Wii, dus kan het spel spelen, maar is het net zo leuk als deze?
    Zit er ook eenzelfde soort humor in?

11. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Phew, spel is nu al best wel pittig.
    I like it!
    Zarig zou wel hard zijn om mee te spelen.

Hoe zorg ik (in de strategy window gebeuren) dat Estelle niet gelijk de enemies aanvalt?
    Of moet ik telkens weer die shortcut gebruiken om te zorgen dat ze dat niet doet?

12. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Dat hangt er van af hoe je je strategy hebt aangepast. Druk op X en je kunt je eigen aanpassingen maken. Bijvoorbeeld dat je teamleden tot 75 % van hun TP op mogen maken. Komt dit lager dan zullen ze de vijand fysiek gaan aanvallen. Ook kun je kiezen dat Estelle en Rita bijvoorbeeld alleen magic-arts gebruiken. Gewoon even je eigen edit maken en kloten tot je jouw ideale balans hebt.

13. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Healen is geen magic-arte neem ik aan sind er een aparte keuze is voor 'heal'?

14. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Het is een beetje lastig uit leggen. Gewoon even goed kijken wat wat is, en zoals ik al zei: een beetje aanklooien en tweaken tot je het lekker vind werken.

15. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Damn, Estelle is best wel dom :mad:.
    En bedankt voor je hulp, Killa.

16. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    No prob :thumbs:

Hahaha Estelle is niet de meest snuggere van het stel nee :p
    Juist die karaktertrekjes van de verschillende karakters maken deze game imo erg goed. Er zit (for once) goede humor in, en er gebeurt eigenlijk een groot deel van de tijd vrij weinig (in de trant van verhaaltechnisch) maar toch vind ik het mooier, beter en vooral leuker dan vele andere bombastische verhalen en dergelijke. Je voelt gewoon dat je pas begint en langzaamaan ergens in begint te rollen, terwijl de karakters steeds levendiger voor je worden.

17. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    wat ik doe is als er een bossfight komt gewoon artes aan en uit zetten bij characters zodat ze het juiste element gebruiken en Estelle alleen healed. Werkt super.

Verder speel ik altijd met de standaard moderate strategie

18. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, je merkt inderdaad wel dat Yuri en Estelle elkaar pas kennen.
    Om eerlijk te zijn wacht ik op Rita en een andere.
    Ik denk dat het nog best wel lang duurt voordat ik hun krijg en de powers die de filmpjes die ik postte liet zien. Als je wilt, mag je wel even kijken, en zeggen of ik gelijk heb :mad:. -kuch-

YES! Save point. Die had ik net nodig.

19. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Niet zo stressen. Je komt redelijk snel meer mensen tegen. Belangrijker is dat je gewoon geniet van het spel en de tutorials goed volgt.
    De rest komt vanzelf.

En zoals bij elke rpg komen de vetste spells pas op het eind, maar dat maakt toch niet uit?

je moet zeker niet door een spel als dit rushen, dat is echt zonde

20. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik stress niet. Ik ben gewoon verliefd op die spells. Dus tjah, dan wil ik ze graag.
    Maar ik ga niet rushen of zo. ^^

Rock on, Repede joined my party \o/.
    Power to the dogs!

Edit2: Zodra ik met 4 mensen vecht inclusief mijzelf, dan voelt het echt lekker. Ik denk dat het vechten voor mij nog at saai was met maar 2 mensen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina