1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tales of Vesperia

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Haha no prob (en zo dom ben je niet hoor :D ) Kun je nu lekker gaan pielen met al je skills!

2. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Nu begin ik het te snappen.
    Hell yeah!

3. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Als je dingen kookt gaat je hp bv omhoog, is dat permanent? als dat zo is? dan kan je toch heel vaak koken en ben je binnen no time overpowered?

4. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    dat is tijdelijk.

En John, ik ben ook ongeveer zo ver als jij

Ik moet nu naar Zaude en heb eindelijk Estelle terug. Met name die ruïne met dat labyrint was erg lastig zonder Estelle. Zeker ook omdat je Raven mistte die ook kan healen. Ben benieuwd moet vandaag werken dus weinig tijd. Morgen zal ik hem wel uitspelen verwacht ik.

Laatst bewerkt: 5 jul 2009
  5. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben momenteel in de woestijn op zoek naar
    Pharaoh.
    Hopelijk word het geen baas, maar ik zal het straks wel zien, denk ik.

6. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    thx :thumbs:

7. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Je hebt nog een hele weg te gaan :). Deze game is echt zo huge. Ik moet nog steeds een heel stuk volgens mij, maar het kan niet lang meer duren denk ik.

8. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ah, dat is jammer.
    Maar het maakt niet uit, ik wordt alleen maar sterker en sterker met mijn team.
    Kan ik ook gelijk materialen vinden om wapens mee te maken.
    Ik heb Judith, waarnaar ik zo uitkeek, en het is echt geen teleurstelling.
    Ik ben nu op iets meer dan 20 uur denk ik.

Phew, na 1 keer een rondje te hebben gelopen in de woestijn, eindelijk een save point.
    En het is blauw...zover ik het weet, betekend dat iets :mad:.

9. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Het verschil tussen de rode en de blauwe is simpel :).

Rood = alleen save points
    Blauw = save point + hp/tp restore.

10. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik ben nu level 31, 16 uur gespeeld en iets voorbij Earth Quake town. Het valt me op dat ik weinig experience krijg per battle (170 ofzo) en toch makkelijk veel hp verlies en weinig damage doe. IK heb de nieuwste equipment gekocht in de Guild Village maar dan nog. Ik denk dat ik nu moet levelen tot 40 ofzo?

11. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Naast je vraag: welke taktieken gebruik je in een gevecht en met welk karakter speel je?

Yuri heeft een arte waarbij hij door een tegenstander heen vliegt en dan achter hem een klap geeft. Als je daarna een combo inzet doe je al behoorlijk veel damage zonder dat deze tegenstander je ook maar één keer kan raken.

12. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Ghost strike :D (als ik het me goed herriner) Idd erg handig voor bossfights. Als je gewoon alles wat op je pad komt (in dungeons etc) killed en nog wat op de worldmap dan moet je opzich wel sterk genoeg zijn. Kijk inderdaad eens naar je tactieken enzo. Gewoon uitvogelen wat voor jou het beste werkt.

13. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een team van Yuri, Repede, Estella, Rita
    Yuri en Repede staan vooraan, en doen de melee attacks, de andere 2 zijn ranged vanaf achterin. Met Yuri ren ik op een tegenstander af en druk ik wat op B, af en toe block ik wat met X. Soms wat magic/ tp attacks, en af en toe zo'n aanval waarvoor je de Dpad moet indrukken.

Maarja ik heb al eens geleveld en snap 't niet, alle bosses in één keer gehaald en dan gameover gaan in de Overworld. M'n hele team werd keihard afgeslacht, ik druk wat op B etc maar m'n zwaard lijkt van plastic af en toe.

Verder een heel tof spel hoor, en dit is mijn eerste tales game dus ik zal ook wel noob zijn. Ik speel het in elkgeval lekker op normal :b:

14. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Klinkt bemoedigend. :D

Welke artes gebruik je en gebruik je free-running? Ik zou hem op manual modus zetten, dan heb je de meeste vrijheid (is wel het lastigst om te besturen).

Ik zou sowieso met Yuri proberen in de rug van tegenstanders aan te vallen, terwijl zij worden afgeleid door de rest van de groep. Je kunt er ook doorheen vliegen met Ghost Strike (ja, bedankt Killa ;) ); target daarmee het laatste monster, maar activeer hem desnoods al voor een monster dat ervoor staat. Je vliegt dan door meerdere tegenstanders heen en komt daarmeeachter de monstergroep en niet er middenin.

Verleng combo's van Yuri met speciale skills; je kunt zijn string opbouwen door: gewone combo -> base arte -> magick arte.

Spam veel Azure Edge en Azure Storm, de enige projectiel aanvallen van Yuri. Azure Edge is goedkoop en toch behoorlijk krachtig, ondanks dat het de allereerste arte is die je hebt geleerd in dit spel. Artes worden beinvloed door de (toenemende) stats van je karakters, dus vandaar dat hun kracht blijft goeien.

Nog een tip: gebruik Azure Edge om monsters, die je achtervolgt, kort te verlammen.

15. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ha, de (grote) Achievements zijn inderdaad schaars in dit spel!
    Ook wel leuk natuurlijk.

Tering, wat ga jij snel! Had het spel een week eerder, maar daar ben ik nu ook! (ik pak dan wel meteen zo goed als alle sidequests)

En dat alles op 1 disc!!

Heb hetzelfde 'probleem'.
    Ik weet pas dat ik iets niet goed doe (denk ik dan) nadat ik met raven speelde, en die deed tussen de 400-500 damage per hit, en Yuri tussen de 50-100. Ik heb steeds de nieuwste wapens van Yuri, dus ik denk dat ik echt iets fout doe.....

16. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Vreemd, daar ben ik nog lang niet en bij mij doet Yuri al 700 - 900 damage per hit ofzo. Weet je zeker dat je niet per ongeluk half / quarter / minimum (laatste kan niet, want dan doe je maar 1 damage) skills aan het staan?

17. Natasja27

Natasja27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tales of Symphonia voor Gamecube was zeker een goed spel(nog steeds niet uitgepeeld)dus dit spel zal ook wel iets voor mij zijn.Als het zo iets is.Het ziet er al wel mooi uit op de plaatjes.

18. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Pfff, wat ben ik toch ook een oen!|:-

Was zo bezig met het spel spelen, dat terwijl ik niet goed begreep wat er allemaal uitgelegt werd in het begin, ik gewoon verder ging met spelen.

Ben nu eens goed alle opties in het menu aan het bekijken, en nu kom ik dus inderdaad tegen wat ik allemaal 'aan' heb staan qua skills. En daar zaten dus ook die min-damage dingen tussen aangezien je die vrij vlug leert.

Godvertering zeg! Vond het al zo vreemd dat ik niet veel meer damage deed na een upgrade!

Toch, valt me niet tegen dat ik het zover geschopt heb op Normal!
    (op 2 bosses na dan)

Stupid |:-Stupid |:-Stupid |:-
    Echt, kan mezelf wel voor m'n kop slaan.

19. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Mini damage dingen? Hoe zet je die aan en waar zorgen zij voor? Misschien heb ik dat ook wel :b:

20. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Die zorgen er dus voor dat de damage die je uitdeelt VERMINDERD wordt.
    Met andere woorden; UITZETTEN!!
    (die zijn alleen nuttig voor 1 bepaalde achievement)

EDIT: die staan onder View/Change skill settings, 4de optie van links in je menu

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina