1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tales of Vesperia

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    wat is het nut dan van mini-damage?

2. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Met minidamage zijn fatal strikes makkelijker.

Ik lees hier over Yuri zijn Ghosstrike. Ben zelf al bijna level 50 maar heb die niet. Hoe krijg je die?

3. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Je praat dubbel. :lol:

Ahum.:x

Anyway; goede vraag. Ben die ook nog niet tegengekomen!

4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Volgens mij is het Ghost Wolf. Die moet je hebben, want je leert hem automatisch op level 34.

Ben zojuist weer de woestijn uitgekomen, op weg terug naar die colloseum stad. Level 42 / 43; volgens mij ben ik redelijk hoog ge-leveled. Heb wel veel skills en recepten geleerd. :b:

@ Cable: Ik zou sowieso je skills regelmatig controleren, in ieder geval nadat je weer een aantal hebt geleerd van verschillende wapens.

Laatst bewerkt: 6 jul 2009
  5. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik ga eens checken dan. Sorry voor dubbelpost. Heb ik vaker als ik op mijn nieuwe telefoon zit. Kijken of het nu niet weer is. Morgen ga ik echt weewr voor TOV zitten. Het is nu echt spannend.

Meestal aan het einde van een jrpg krijg je veel plot twists en boss fights. Zal hier ook wel zijn. Al zaten er tot nu toe ook al veel twists in.

6. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik doe de eerste keer dat ik het speel geen sidequests, maar volgende keer ga ik echt alles doen. ^^ Waarschijnlijk is dat de reden waarom we even ver zijn.

7. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nu net
    de blastia core voor de lower quarters aan Flynn gegeven
    maar ik ben verder nog geen side quests tegen gekomen, wie kan me daar wat meer over vertellen?

8. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja, dat ga ik nu zeker doen.
    Nog steeds |:- dat ik dat niet eerder naar gekeken heb.

Hmm, toch wel jammer denk ik, want je mist toch wel leuke stukjes karakter ontwikkeling.

Echte sidequests ben je op dat punt volgens mij nog niet tegengekomen op wat uitstapjes hier en daar na, en op de bunny guild quest na (maar daar ben je nu te laat voor als je die nog niet hebt geactiveerd...had ik namelijk ook niet, en ik kan nu het stadje niet meer in).

9. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm, hoe activeer ik sidequests eigenlijk? Meestal praat ik met iedereen etc. Ik laad vanavond wel een oude save om die quest te gaan doen dan ;)

10. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik ben zelf ook al de sidequest misgelopen om de Tigerblade arte vroegtijdig te leren. Die kun je volgens mij halen op het moment dat je het schip krijgt, maar in plaats van verder het plot in te duiken moet je teruggaan naar de hoofdstad.

11. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Precies, met iedereen praten helpt, maar soms moet je naar een ander dorp om daar met iemand nog een keer te praten om een sidequest te triggeren.

Die van de Bunny Guild moet je een gast linksboven in de hoek van de Guild HQ aanspreken...maar je moet wel genoeg titels hebben wil hij die sidequest starten. Ik had er op dat moment nog niet genoeg, vandaar dat ik verder ging, maar even later kon ik er dus niet meer in...denk wel dat ik nu titels genoeg heb, want ik heb er nogal wat gekregen sindsdien!
    Kan ook best zijn dat je deze pas de 2de keer kan doen........

Ah, die heb ik wel!

12. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    zit nu in de laatste dungeon. Die is echt megagroot. Ik schaam me beetje. Speel de dungeon op easy omdat ik underleveled ben denk ik.

Ik wil gewoon nu het spel uitspelen en dan opnieuw beginnen voor 100% completion (niet alle achievements maar gewoon alle sidequests enzo)

13. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Phew, na 1x overnieuw te hebben geprobeerd, heb ik
    Belius
    verslagen!^^

14. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dit spel is echt zo goed! Ik vind hem op dit moment de leukste RPG die ik op de Xbox 360 heb gespeeld. :9

15. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Elke Tales game is goed;)

16. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Wat een top game. Kom nu net uit
    Heliord
    en ga maar eens even levellen.

twee vraagjes.

Over die arte burst. Moet ik nu in overlimit (je weet wel d-pad) gaan en dan een arte gebruiken (A) en dan meteen hem ingedrukt houde?

En over die finish kills ofzo (dat je veel damaqge doet) komen die vaak voor en hoe krijg ik ze vaker?

17. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan niet zomaar een arte gebruiken om een burst arte te doen.
    Je moet een arcane of altered arte gebruiken, en dan A ingedrukt houden.

Fatal strikes komen best wel vaak voor, en volgens mij is er een skill 'Minimum damage' dat ervoor zorgt dat ze nog vaker voor komen.

18. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    net uitgespeeld. Echt een mooie einde ook.

Wil hem gelijk nog een keer spelen

19. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Na hoeveel uur had je 'm uitgespeeld?
    En ik level best goed in
    The manor of wicked.

20. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    zit nu bijna 4 uur in de game, vanmiddag gehaad :D
    nog 1 item om de boom te reviven in halure :)

maar ik had een vraagje over de arte's,, je kan mode's kiezen: auto, semi-auto, manual..
    hij stond standaard op semi-auto, wat is het verschil als je bijvoorbeeld op normal zet?

kan je trouwens ook met de andere characters in de battle's vechten, of kom dat pas als je dieper in de game bent? en hoe maak je nou is goede combo's, mijn max is 18 hits |:-

kwa stijl en plezier (oke zit niet ver in de game..) doet het me denken aan eternal sonata, en dat is geen slecht teken voor mij.! ik hoop alleen wel dat er meer vrijheid in komt te zitten dan ES :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina