Tales of Vesperia

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    is inderdaad met die blastia een naam geven.

En voor sidequests gebruik ik ook die walkthrough idd.

Over mystic arts:

Op het moment dat je level 3 overlimit of hoger hebt kun je die doen.

Je moet dan b ingedrukt houden op het moment dat je een vijand de laatste klap geeft met een arcane art of burst arte.

Arcane Art zijn die in het menu met een vierkantje eromheen.

Burst art zijn die arts die je net zoals mystic art doet maar dan met A i.p.v. B

2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het niet leuk om bij een boss te komen waarbij hij bijvoorbeeld steeds mijn characters voor de helft kilt en ik hem nauwelijks schade doe. Ondanks dat mijn team hoge levels heeft doen tegenstanders toch nog makkelijk 100 schade of meer af en toe. Ik voel me op m'n gemak als ze maar iets van 1 tot 50 damage doen.

Grinden/ levelen hoort voor mij ook een beetje bij rpg's, je moest het doen bij Secret of Mana en ook bij Final Fantasy X. Deed je het niet, dan werd je hard afgeslacht. Verder vind ik 't wel leuk om een level up te gaan :thumbs:

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Op dit moment ga ik naar Zaume. Mijn party is level 58 en ik heb er 52 uur speeltijd op zitten.

Het lukt me maar niet die 1 vs 100 melee halen! :mad:

EDIT: Sorry, was vergeten een spoiler opmerking het filmpje te zetten. Staat trouwens wel bij de opening van het filmpje!

Laatst bewerkt: 12 jul 2009
  4. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Bossfight (vlak na 't colleseum):

Ging met lvl 39 vanuit het colleseum achter dat nerd poppetje aan.. Die bleek verstopt te zitten in een grot, verderop op de kaart. In die grot kwam je op een gegeven moment bij een monster met 73k aan hp en sterke attacks..
    't het advies van Yuri was dan ook: Run away (oid).

Tuurlijk deed ik dat niet en heb dat beest neer gekregen. Wel had ik op dat moment 2 K.O.'d party members, maar boeie.. Wel weer een redelijk uitdagende bossfight gewonnen ^^

:)

5. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    da zijn Giganto monsters.

Is een sidequest, Giganto monsters geven je goede synthesise items en veel geld+xp.

Maar met jouw level hoort dat omster goed te doen te zijn.

Ik wil niet dode party members hebben na een bossbattle.

Meestal bij die grote monsters stijg je een heel level. Dode characters krijgen geen xp en lopen dus een level achter op de rest.

6. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    Giganto monsters zijn heel vet om tegen te vechten, heb er nu 2 verslagen, echt super spel dit :)
    voor mensen die uitgespeeld hebben ff een vraagje:
    Belius is dus net dood gegaan, en Dahngrast zit nu weer beetje in rep en roer.
    De Don is weggegaan en ik moet dus nu naar westen van Dahngrast, hoever zit ik in de game, kwa % zegmaar, geen spoilers kwa verhaal plz :9? playtime nu 31 hours, lvl 43

7. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Als je sidequests wil gaan doen op de helft. Anders op 60-65%

8. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hmm oke. Wist ik niet ^^

Ik had daarvoor toch wat uurtjes geleveld, dus de rest zit ook nog wel hoog zat. Maar goed, ik vond dat monster nog best pittig. Hij zat veel stevige aanvallen te spammen over 3 kwart van die battle area ofzo.

9. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik ben nu bij de lastigste secret mission belandt uit het hele spel.

Een pijl recht door het hart van Yeager in het bossgevecht met hem in Zaude. Jezus mensen, wat moeilijk. Ik heb het nog steeds niet gehaald, terwijl Yeager zelf met gemak plat gaat.

10. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik gok... 60%. Misschien zelfs nog minder. Je krijgt in ieder geval nog een heleboel waar voor je geld :).

11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    EINDELIJK secret mission 17 gehaald.

Voor de mensen die er nog steeds mee worstelen en ALLES doen wat je ook in de you tube vids ziet:

Verwissel alle equipment met arte altering skills, en dan gaat het voornamelijk om de skill die uiteindelijk de rain arte naar de rain storm (of hoe het ook heet) arte omvormt. Ook al schiet je nog rain arte pijlen en heb je de altered arte nog niet unlocked, het spel ziet het toch als een nieuwe arte... vandaar dat je nooit een pijl door Yeager's hart zult schieten.

Pfff, dat hadden ze ook ergens in een FAQ mogen zetten zeg. Ik heb bijna twee volle avonden op deze secret mission gezeten.

Laatst bewerkt: 14 jul 2009
  12. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    wow.

ik baal ook.

Ben erg lang bezig met waiter/waitress minigame. Echt niet leuk hoe irritant die sidequest is

13. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Really? Liep er zo doorheen eigenlijk, vond het ook totaal niet moeilijk.
    Echt geweldig is het ook niet, maar je krijgt leuke nieuwe pakjes voor je karakters (die je dus ook echt kunt zien als je verder speelt) en de beloning in gald maakt het echt de moeite waard!

14. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    ben er nu ook mee bezig. Gewoon alles opschrijven en je komt er. Kan iemand mij vertellen wanneer je een mystic art krijgt?

15. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Je kan een mystic art gebruiken als je level 3 aan overlimit er bij krijgt en dan b ingedrukt houd tijdens overlimit na je laatste aanval die connecte. Er was geloof ik ergens een potion of een skill weet niet meer precies die het naar level 3/4 kon brengen ergens halverwege in de game. Voor de rest zit ik ook nog steeds te wachten op mijn 3e level er bij en zit nu toch alweer op 37 uur8). Heb jammer genoeg toch een paar dingen gemist in mn monsterbook:mad: Had de zagi's in het begin wel allebei gescanned, maar bij een paar andere bosses toch net een magic lens of 2 te weinig meegenomen.:'-(

16. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet iets speciaals doen voor mystic artes.
    Ik noem een voorbeeld :
    Voor Karol moet je mid-later in de game, 1x slapen bij de inn in Dahngrest. Je hebt dan 33% kans dat er een filmpje komt, zo niet, nog een keer slapen. Je moet doorgaan totdat je in totaal 5 of 6 van die filmpjes hebt gezien. Dan heb jij zijn mystic artes.

Ik kan je sterk aanraden deze guide te gebruiken : http://www.gamefaqs.com/console/xbox360/file/945075/54226. Zover ik het weet, bevat deze guide geen spoilers. Het legt uit hoe je arte X en Y krijgt etc.

17. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    dat hoeft helemaal niet.

Voor iedere character krijg je op een gegeven moment een wapen met de special skill.

Als je die skill leert en ingestelt hebt kun je een mystic arte doen. Je dient wel een lvl3 of 4 overlimit te hebben.

En die waitress game met Rita en Raven is niet moeilijk, maar wel tijdrovend en enorm frustrerend

18. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Maar waar krijg je dan ergens die overlimit levels 3 en 4?
    Ben nu zelf
    op weg naar temple/blastia of zaude
    had zelf eerst het gevoel dat ik richting het einde van de game ging, maar mn voorkennis van de andere tales games zei al wat anders. Verhaal is hier en daar toch wel wat voorspelbaar en cliche-achtig jrpg, maar als nog krijg ik zo nu en dan wel eens kippenvel:+

19. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    je moet een limit trio en limit quatro synthesisen voor OL 3 en 4

Zelf net heel wat gesynthesised. Heb nu al 187 verschillende wapens en ik ben net voorbij Mt Temza.

20. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je een guide of zo waar je kan zien welke monster wat dropt?
    Want anders lukt het toch nooit om alles zo te vinden, lijkt mij.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina