1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tales of Vesperia

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Laatst bewerkt: 14 jul 2009
  2. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    de ps3 versie krijgt een extra character.

Sorry hoor, maar wat een waardeloze character. Die hoef ik niet in de 360 versie:

[gt]52682[/gt]

3. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat het hier al genoemd is, maar heeft iemand al een keer gekeken naar wat er allemaal voor meuk aan DLC voor deze game wordt aangeboden...
    Zou toch diep en diep triest zijn al zou blijken dat zulke dingen nog goed verkopen ook. =(

4. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ja allemaal items die je zo ingame kunt vinden

5. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    10 levels omhoog voor 300 punten... :lol:

6. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Really?
    Ik had pas nog gekeken, en er zaten alleen maar gratis te downloaden items op mijn scherm....

7. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Paar uur geleveld met de muziek: Curse of Darkness (Castlevania) en nu eindelijk level 40 :) nu ga ik maar eens richting het einde van dit piratenschip ;)

8. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    wow, dan hoef je echt geen zorgen meer te maken de komende tijd dat je underleveled bent 8)

9. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, voorbij het piratenschip is het onduidelijk waar je heen moet? Iemand een idee? Ik voer wat rond en werd btw nog afgeslacht ook, een groepje dat ik eerder net kon killen en waarbij ik ongeveer 850 experience kreeg :p

10. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet naar
    Nordipolica.
    Als jij je map opent, is het links onderaan, waar de rotsen en woestijnen zijn.
    Het is niet zover van het schip vandaan.

11. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0

12. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    waarom zet je de naam van de locatie in spoiler en de rest niet?

kun je beter of alles, of niets in spoiler zetten.

13. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk omdat de naam de meeste details bevat en de anderen nogal algemeen zijn. De meeste rpg's hebben wel bergen en woestijnen etc :b:

14. Natasja27

Natasja27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan om dit spel te gaan kopen als hij goedkoper is.Is het een aanrader?En als je Tales Of Symphonia voor de Gamecube hebt vind je dit spel dan ook leuk?Dat wilde ik weten.

15. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dat wordt nog een lange game voor jou als je al een week hebt zitten levelen in dat spookschip. :D

Seriously, ik denk dat het effect op je party niet heel groot zal zijn. Ze zullen waarschijnlijk wat sterker aanvoelen, vooral in bossfights, maar een groot verschil wordt ook gemaakt door de equipment die de stats verhogen (en soms verlagen).

Dat is ook de reden dat veel mensen deze game goed kunnen uitspelen op level 35 - 40 (waar jij nu al op zit); hun level is wel relatief laag, maar omdat de party super equipment heeft is het allemaal goed te doen.

Sterker nog, ik vermoed dat het potentieel van jouw party nu wordt afgezwakt... jouw Yuri is sterk, maar zolang je hem niet een beter zwaard meegeeft dan die plasticen variant die hij nu vast heeft zal hij waarschijnlijk niet veel extra schade aanrichten. ;)

Laatst bewerkt: 15 jul 2009
  16. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Waarom wachten?? Deze game is top en elke eurocent waard!
    Het is niet voor niets dat het topic voor bv Star Ocean al weken dood is, en deze maar actief blijft.:+

Als je de tales voor de GC leuk vind, dan ga je zeker ook veel genieten van dit spel!

17. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ok, tijd om vandaag maar ToV weer op te pakken.
    Ik had gisteren per ongeluk die +5 levels gedownload, omdat ik dacht dat het weer zo'n gratis trial pack was. Helaas bleek dat niet zo te zijn toen ik net op downloaden druk en zag dat het 200 punten kosten.

18. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Tja niet echt handig

19. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Achja, die punten lagen daar toch maar te rotten.
    Ik vind het opzicht niet zo erg.

20. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik baal een beetje. Kom erachtert dat ik toch een sidequest heb gemist. Kan ik nu nog wel 100% completion krijgen? Het gaat om de volgende:

Elucifers Grave: Ik had de eerste keer bij Ehmead Hill het graf niet gechecked. Je krijgt er geen beloning voor, maar wel een paar scenes

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina