1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tales of Vesperia

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Ben ook wel blij dat die patty er alleen op de ps3 in zit, wat ziet die er walgelijk uit zeg:9
    Ze had wel een paar toffe moves zo te zien, maar denk dat ik me meer geirriteerd had aan haar.

2. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    inderdaad. Ze past niet bij de party vind ik.

Maarja toen ik de demo speelde vond in Estelle en Karol ook niet zo geweldig en erg cliché.

Bij het volledige spel blijken het juist hele goede characters te zijn.

3. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had opgezocht hoe je de wapens kon krijgen voor de mystic arte.
    Nu had ik gevonden dat ik bijvoorbeeld
    de wapen van Judith in The Blade Drifts of Zopheir kan vinden. Alleen...weet iemand misschien waar ik het daar kan vinden?

4. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Binnenkort maar eens met de tweede playthrough beginnen. Met JRPG's best vervelend dat je een soort van deadline hebt :mad: Maar goed nu lekker de tijd om alle sidequests en dergelijke op me gemak te gaan doen :D

5. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Wat ik een beetje jammer vindt is dat die skills zo weinig indruk maken op me. speel constant zonder skills te veranderne (eens in zoveel tijd) maar niet echt veel zijn nuttig. Waar ik bij veel spellen als er zao'n systeem in zit altijd punten te weinig heb omdat alle skills zo cool zijn heb ik er hier echt weinig aan.

Daarnaast over die mystic arts moet ik dan even gemist hebben. Heb special skill wel aantal keren geleerd voor aantal karakters (zit nu weer in
    Zaphias
    )

moet zeggen dat ik het echt een cool spel vind naarmate je verder komt en dat de karakters echt wat cooler worden qua ontwikkeling. Al is het soms echt te cheesy.

éé'n ding had ik echt niet verwacht. Ben zelden suprised. Verwacht namelijk altijd het ergste en denk te vaak door over dingen in games waardoor ik meestal alles snel door heb maar die plot twist in het einde van Baction (vermeld hem hier niet want weet dat de helft toch de spoiler opent omdat hij het niet kan laten en dat echt iets verpest) zag ik echt niet aankomen zeg. Top gedaan! (als je er later aan denkt is hij echter wel weer logisch)

Echt een super game. En btw die 10 levels voor 300 M points is echt zonde. Hoorde dat je na het uitspelen 10X exp shit kan kopen. En ben nu level 52 ongeveer en heb echt nog geen moeite gehad en heb zelden tot nooit geleveled terwijl ik dat bij andere games meestal wel doe.

6. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu iets voorbij het colosseum in een grot hier heb ik een giganto monster verslagen. Er kwam in het begin van het gevecht een melding dat je niet alles hoeft te killen maar ik probeerde het. Ik had wat potions nodig maar hij ging in één keer dood.

Yuri/ Estelle/ Repede/ Judith : level 41/40/40/40 ( de anderen zijn rond de level 37), inmiddels 29 uur gespeeld. IK merk nu wel wat anderen hier ook al aangaven dat je toch nog steeds niet overpowered bent oid, ik zie nu ook wel in hoe belangrijk de armour etc zijn. Beetje jammer imo maarja, zo zij het dan maar.

7. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik kan nu de Mystic Arts doen....maar ik weet niet hoe ik zo'n kreng doe/activeer??:confused:

8. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Gelukkig is Patty niet de enige toevoeging aan de PS3 versie.

Zelf kijk ik erg uit naar de full voice-over. Verder zijn zitten er meer monsters en quests in, een extra dungeon, meer costuums en naar verluid is er nog een karakter waar je extra speeltijd mee krijgt in de ps3 versie...

Flynn.

Voor mij genoeg om het de definitieve versie te noemen, al zal het nog wel een paar maanden duren voordat ie in Europa uitkomt. Dat wordt weer een import (en die zijn nog vaak goedkoper ook dan EU games).

Ik ga zodadelijk die grote hufter van een...

Alexei

...flink in elkaar stampen. Ik voel Yuri's vuisten jeuken. :cool:

Laatst bewerkt: 15 jul 2009
  9. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Fuck.. Ook ik ben nog steeds aan het zoeken naar Mystic Artes.. Ik loop de hele tijd heen en weer in die klote woestijn, maar ik kom nooit meer ice bats tegen. Ik moet over limit 3 halen en ik heb zooi van fire bats nodig (heb ik er 61 van) en dan nog van ice bats (heb ik er 0 van) beiden moeten te vinden zijn in die woestijn.. Maar sinds ik dat stuk heb 'gehaald' wordt het geen nacht meer, en ik kan nergens ice bats vinden..

Iemand die wat weet? Thanks alvast.

//edit; ik had op een paar andere sites gelezen dat de woestijn later weer gaat wisselen van dag naar nacht.. Maar voorlopig blijft het alleen dag bij mij.. Wat is nu de snelste manier om alsnog aan een frost stone te komen? Verder spelen en later terug gaan naar de sands, of een andere locatie zoeken met Frost bats?

*zucht

10. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Heb je al de beschikking over Ba'ul? Je zou op de worldmap naar het ijsgebied kunnen vliegen en daar je geluk kunnen beproeven? Eerlijk gezegd herinner ik mij niet meer waar je die ice bats nog meer ontmoet.

11. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Zover ik het weet moet je gewoon
    rond lopen in de Sands of Kogohr, overal en nergens in die woestijn rond lopen, en dan veranderd hetzelf naar nacht. Dat had ik toen ik er door liep.

12. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik zie hier heel veel vragen. Mystic arts check je battlebook in het menu.
    Drops van monsters: zie je monsterbook of check de links die ik op de vorige pagina gaf. En hoezo geen nuttige skills ? Er zijn skills die stats verhogeb. Skills die je tp regen geven, skills die je artes laten aanpassen (altered arts). Skilss die droprates verhogen. Skills die. Je betere combols laten maken en meer battle moves geven,

Skills die je beschermen tegen knockdown en stun. Skills die casters voorkomen dat ze onderbroken worden.

Met name voor yuri kom ik altijd sp te kort. Ook voor repede i.v.m. item drops en steal en de casters

13. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Nope, nog geen Ba'ul. Kun je even (in spoiler) zetten wanneer je die krijgt? Ik wil eigenlijk pas verder met het verhaal als ik over limit 3 heb :cool:

De 1e keer wel. Daarna blijft het opeens alleen maar dag ofzo. Tot 3 kwart in je playtrough oid, dan wisselt het weer..

@BigSyke:

Ik weet wat ik nodig heb, alleen de Frost bats staan niet in m'n Monster Book dus ik wilde even weten waar ik deze bats nog meer kan vinden.. ;)

14. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Full voice over in de PS3 versie? wow, dat wordt een PS3 aanschaffen!!

15. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    ice bats zitten ook in blade drifts of zeiphor volgens mij. (story related)

16. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Later in het verhaal ben je gescheiden van Judith. Na allemaal omstandigheden ( geen idee of die je boeien ). Je ontdekt dat Judith in de problemen is, en wordt aangevallen door de Hunting Blades. Samen met Brave Vesperia ga je naar Mount Temza. Uiteindelijk kom jij Judith tegen, die de Hunting Blades van zich afslaat. Vervolgens vraagt Yuri aan Judith of ze alles kan zeggen wat zij weet van de Entelexia en de Child of the Full Moon. Judith''s antwoord hierop is 'Volg mij'. Vervolgens ga je dus verder in Mount Temza. Uiteindelijk blijkt het dat de Hunting Blades, Nan en de groene in het speciaal, Ba'ul willen. Ba'ul is namelijk ook een Entelexia. Zoals je al verwacht, moet jij tegen hun vechten. Nadat dat is afgelopen, gaat Brave Vesperia en Judith naar Ba'ul die probeert te transformeren tot een volwaardige Entelexia. En dan komen jullie op het idee om de boot aan hem vast te maken.
    En tjah, dan heb je dus Ba'Ul.

17. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    zoek dan in die monsterlijst die ik 1, 2 pagina's terug gaf met ctrl+f op frost stone. Dan zie je welke monsters die nog meer droppen en waar.

18. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    nice. :thumbs:

19. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Dacht er zelf ook ineens aan toen ik het net hier plaatste.:9

En ja, ook ik kom vaak skillpoints tekort! het is echt koiezen welke je maar zult nemen, maar ik zou het liefst wat meer te besteden hebben...=(

20. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    na 1e playthrough kun je in de gradeshop kopen dat alle skills maar 1 sp kosten voor 1000 grade points

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina