1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tales of Vesperia

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik weet hoe je moet landen. Het gaat mij erom hoe je in dat specifieke meer moet landen aangezien je niet op dat water kan lopen en je in de lucht of op de boot geen encounters hebt met monsters

2. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet welk meer jullie bedoelen, maar misschien moet je op het meer landen, met de boot verder varen, en ergens aan land gaan? Oo

3. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik kom er nog wel achter.

Kwam nog iets grappigs tegen:

http://project-apollo.net/text/rpg.html

een lijst met alle clichées van rpg's. Ik zeg er wel bij, het bevat spoilers aangezien veel rpg's deze clichées in hun plot volgen. Dus ook spoilers voor games die nog uit moeten komen:

Voorbeelden:

De beginnende stad, hoe groot dan ook en hoe rijk dan ook verkoopt de zwakste wapens. Het kleine dorpje verwoest met 1 shopkeeper bij de final dungeon verkoopt het beste.

De main hero overslaapt zich altijd: hij wordt gewekt door zijn moeder, mist een belangrijk event in de stad, of een afspraakje met zijn liefje.

4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Hmm, je loopt ook niet echt over water. Het is eerder een bijna drooggevallen meer.

5. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik heb op gamefaqs forum gezocht. Nu zit er water in het meer. Vanaf een bepaald punt in het verhaal zakt dat water weg.

6. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een heerlijk spel is dit toch, gister avond weer even gespeeld \o/
    Level 55,54,54,54, 46 uur op de teller en ik heb net met (naam monster in spoiler)
    phaero oid
    gepraat.

Daarna ging ik naar Aspio (niet echt spoiler gevoelig daar kan je al snel heen) en daar werd ik door verwezen naar een geheime stad icm een sleutel die iets zou openen als ik iets heb verslagen.

Weet iemand hoeveel ik nog moet? Ondanks dat 't super vet is heb ik nu toch wel zin om 't spel eens af te ronden, als ik nu pas op de helft ben overweeg ik een Tales pauze :p

Laatst bewerkt: 24 jul 2009
  7. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent wel verder dan de helft, maar het duurt ook nog wel effe. Maar ja, jij hebt al 46 uur op de teller en je bent pas daar dus ik kan wel begrijpen dat je wat verder wilt zijn .. Ik ben in ieder geval met 31 uur nu al 2 dungeons verder dan jij, en m'n levels liggen ook beduidend lager. Als je wat minder tijd had besteed aan levellen en wat meer aan sidequests/main quest, was het misschien wat langer leuk gebleven ;)

(Een alternatief is gewoon rushen - zoveel mogelijk fights vanaf nu ontwijken en escapen aangezien je toch overlevelled bent, tot je wat verder bent en je er evt weer wat meer in bent gezogen)

8. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Genoeg informatie, maar niet teveel. Ik heb normaal een echte guide (boek dus) bij een RPG, maar de laatste tijd vallen me die echt tegen. Veel klopt er niet, onduidelijk etc.

Bradygames maakte lange tijd de beste (di van FF7 en FF8 zijn geniaal goed), maar dat is alweer lang geleden....

Gamefaqs heeft goede, maar spoilen vaak of zijn niet compleet.

Maps heb je in deze game nauwelijks nodig trouwens.

9. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Piggybank... ik zit nu op ongeveer 3.000.000 credits. Gaat trager dan verwacht. |:-

10. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    speel je poker? is dat een beetje leuk.

11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ja dat doe ik. Het is... poker. Niet speciaal, maar noodzakelijk om geld te boosten. Soms duurt het toch wel lang als je steeds de verkeerde combinatie kaarten trekt.

12. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een spel :)

Ongelofelijk, wat een heerlijk spel is dit toch. En dan te bedenken dat ik de demo 4 keer niks vond. Nadat ik trailers, screenshots en recensies had gecheckt moest ik 't spel gewoon spelen. En ik ben nog steeds redelijk hooked. Het verhaal kwam imo erg langzaam op gang (wat achteraf geen ramp is, beetje zoals met een boek) maar werd na een tijdje steeds vetter. Nog even en ik heb hier meer tijd in gestoken dan in mijn all time favo rpg Secret of Mana. En dat zegt wel wat. Sowieso dat ik het daar nu even mee vergelijk.

49 uur gespeeld, level 59,58,58,58, en nu op de
    Heracles
    :b:

13. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    lvl 65 en ben nu bij

Duke

Damn die gast (2e vorm) is irritant!

Kun je daarna eigenlijk nog een beetje spelen? Of is het dat zo'n beetje afgelopen met dit spel?

14. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Volgens mij krijg je na uitspelen een speciale save aangeboden. Als je die later gebruikt kun je het spel gewoon verder spelen.

15. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu op de Heracles en las nu de pauze in, sowieso geen idee waar ik heen moet enzo :confused:

16. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    5,3 Miljoen gald voor Piggy Bank. Ik ben al over de helft heen. :{

17. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is altijd aan het begin van een dungeon, of niet soms? :9 Kan iemand me overigens helpen? Ik ben nu na de Heracles in de volgende dungeon (dus semi-spoilers):
    Ik zit nu dus in Zephias Castle, maar hoe de fuck werkt dat met die standbeelden? Ik heb er ook nog niet echt lang naar gekeken (#^$%@ zomercursus wiskunde) maar ik moet op 4 standbeelden in een bepaalde volgorde dus die ring gebruiken.. maar ik heb dus geen idee hoe en wat. Ik heb er al 2 gevonden vlak bij de deur die je moet openen met die standbeelden shiz, maar welke nummers dat zijn en waar de andere 2 zijn is me een raadsel.

Laatst bewerkt: 25 jul 2009
  18. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    De andere twee kamers met die beelden zitten verder terug in het kasteel, eentje zit vlak bij de gevangenis waar je in het begin uit komt(misschien kan je die nog wel herinneren dat je daar 2 kistjes vond in het begin) De andere zit geloof ik in de hal waar je als eerst estelle tegen kwam en dan moet je de linkerkant pakken, of het was in de kamer met dat engelenbeeld waar je in het begin uit het kasteel ontsnapte en dan dus ook de meest linkerkant. Als je bij de beelden "a" drukt krijg je een verhaaltje over die vleugels, dan moet je bij het verhaaltje waar in 1 als eerst voorkomt en dan er opschieten met de sorcerer's ring en dan zo op tot 4 en dan gaat vanzelf die deur open

Voor de mensen die hem ook uitgespeeld hebben, vonden jullie het einde ook wat minder dan bijvoorbeeld dat van Symphonia? Vond daar bij toch wel erg tof dat je alternatieve einden had en je einde kreeg met de character die je het tofste vond. Had het hier bij eigenlijk ook verwacht maar dat viel me dus wel een klein beetje tegen, zag een einde samen met judith namelijk wel zittenO-)

19. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt maar ik vind het nu gewoon niet meer leuk om 't te spelen, nu 50 uur gespeeld. En de meeste games heb ik nu dan al ongeveer 2 keer uitgespeeld. Ik wacht gewoon ff en pak 'm over een paar maanden weer op. Dit deed ik ook bij GTA 4 :thumbs:

20. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hoort het spel rond 50 uur ook ongeveer uitgespeeld te hebben volgens mij... Maar jij bent bij de Heracles en hebt nu al 50 uur en bijna level 60ers, terwijl ik op level ~48 zit per char en ik heb 32 uur oid. En ben in de dungeon iets na de Heracles.

Maargoed, ik zou zeggen pak het spel over een paar maanden weer op..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina