1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tales of Vesperia

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Steven, Jan en JJ (toevallig allemaal Gamekings?)
    Ook die zitten er wel eens naast (Steven is RPG moe, Jan met zijn Assassin's Creed review) maar dat is nog te overzien.
    meest geweldige review in dat blad ooit was van Boris over Dead or Alive Extreme Beach Volleyball 2. Dat was pas humor!

Maar back to Tales!
    Ik begin het einde te naderen! Dat is namelijk redelijk te volgen via de Secret Missions (er zijn er 24 en ik heb er nu 19 gehad).:9

Ik heb nu 465 GS, ik ben benieuwd hoeveel ik uit mijn eerste playthrough haal!
    En dan door naar de 2de playthrough....al weet ik nog niet of ik dat meteen zal doen, of dat ik eerst Star Ocean zal gaan doen......

2. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo :) Aan het begin van part 3 op 2e playthrough, heb nu ongv 80 uur in het spel... Heb alle sidequests + secret missions gedaan op de 2e playthrough tot nu toe. Het blijft gewoon een supervet spel.

3. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Klopt ja, dat deed hij toen omdat Jurjen in diezelfde maand een 9.9 (of zoiets) gaf aan "die suffe puntmuts" van een Zelda aldus Boris zelf. Was hij het niet mee eens haha! Maar goed, dat was overduidelijk sarcastisch bedoeld en dus grappig. de review van tales getuigd alleen van desinteresse.

Begin nu trouwens echt schik te krijgen met de game.
    Heb net voor het eerst synthesis mogen toepassen en wat kekke wapens gemaakt met leuke skills erbij.\o/ Cool!

4. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Hmm, al een paar dagen geen nieuwe posts?
    Zijn we niet gewend in dit topicje!

Is iedereen er al doorheen? Een pauze? Het mooie weer zal natuurlijk ook wel een rol gespeeld hebben!

5. crowbar

crowbar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net voor het eerst uitgespeeld, nu new game + gedaan om gemiste events te halen. Dat is echt wel jammer dat je zoveel mist als je gewoon zomaar speelt. Het komt niet in je op om de halve wereld over te vliegen om zomaar met iemand te gaan praten die niets met je current quests te doen heeft. Maar zo'n gesprekje is dan wel weer essentieel voor latere titles etc.

6. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Tja, dat is nu eenmaal zo in een RPG!
    Heeft vaak nooit met het hoofdverhaal te maken, maar diepen de karakters vaak net ietsje meer uit...en leveren meestal leuke goodies op.

7. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Tering.....zat gister te spelen (zowat hele dag; vrouw en kind waren weg!:9), en opeens een achievement unlocked; 100 uur gespeeld!!

Nooit echt op de tijd gelet, maar toch wel cool dat ik die heb. No way dat ik dat een tweede keer zou halen. Moet wel zeggen dat ik elke subquest pak, en ook vaak de game in menu een tijdje laat staan om bv de hond uit te laten, te eten etc. Dus dan schiet het wel lekker op natuurlijk.

Nader nu het einde van de game
    (Aurnion is net tot stand gekomen en heb Flynn verslagen in het 'gevecht')
    dus ik ga nu maar eens items jagen om de laatste wapens te kunnen synchen die ik nog moet, als nog wat sidequests.

Ik wil het einde nu wel eens zien, maar toch ook weer niet.....ben beniewd hoe het zal aflopen, maar aan de andere kant ook weer jammer omdat het dan afgelopen is....(ja, ik weet dat ik dan verder kan, maar is toch anders).

8. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Ben net in de floating city aangekomen. Heb 43 uur op de teller en ben met allemaal ongeveer level 52\o/

9. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Moet zelf nu naar de laatste dungeon toe en zit op de 75 uur. Heb zo'n beetje alles gedaan en ben nu aan het kijken wat ik nog allemaal kan syntehsizen en me item book zo compleet mogelijk kan maken voor me tweede playthrough.

daarnaast is me monsterbook ook nog steeds up to date en ben ik lekker bezig om met iedereen de 100 man melee te winnen. Wel leuk aangezien ik er oppeens achter kwam dat karol echt relax is. (tijdens dat stukje dat je met hem in zijn eentje moest vechten had ik echt een hekel aan hem.

Geld is gelukkig ook geen probleem meer nu nam cobando island bestaat.

10. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    2e playthrough klaar. :) Fell Arms ook unlocked, maar het levellen van ze naar 9999 ATK wordt een hel... (al laat ik het denk ik zitten, heeft toch weinig nut)

EDIT: Wtf, jullie hebben allemaal fakking veel uren 8) Ik had m'n eerste playthrough klaar na 40 uur (zo goed als niks gedaan naast de story, dat wel) en nu m'n 2e na 90 (zo goed als alle sidequests gedaan, maar dat telde dus verder vanaf die 40...).

Laatst bewerkt: 10 aug 2009
  11. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Ben eerste keer ook gelijk bezig met ale sidequesten. Vind ik leuk. Anders heb ik het gevoel dat ik dinge mis.

12. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik haat het soms ook wel hoor zulke grote rpg's, ik heb dan het gevoel dat ik vanaf het moment dat ik kan rondlopen al wat mis 8)

13. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Precies, dat heb ik dus ook.\o/

14. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu op 53 uur en kom net bij Zaude aan*) wat heb je er trouwens aan om een bad van 300.000 gald te nemen?

15. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    je moet vaker terug. Het unlocked een aantal andere diequests en geeft je wat titels/costumes

16. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ben nu ook bezig met sidequests. :)

Ben nu lvl 112 met belachelijk sterke fell arms 8) Ga nu naar Zaphias om Estelle te bevrijden.. Daarna opweg naar de EX. dungeon.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Is toch bij iedere RPG?

18. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    niet echt.

Veel rpg's hebben wel sidequests enzo maar die kun je altijd doen.

Hier kun je veel dingen missen die later niet meer beschikbaar zijn

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Is nog bij iedere RPG geweest die ik op de X360 gespeeld heb.....

20. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik vind dat bij deze game juist wel meevallen eerlijk gezegt.
    Bij Star Ocean is het erger.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina