1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tales of Vesperia

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ja, ik vond graphics van het spel in de review in HD er best goed uit zien... stukken beter dan die uit de demo. Ik vraag me af hoe datzelfde stuk is in het volledige spel.

2. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    jammer dat deze game pas zo laat in de eu uitkomt.. ik kijk er erg naar uit

3. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Bleh! Ik wacht al zo lang op deze game. Heb echt behoefte aan een lekkere lange goede jrpg. Iemand enig idee wat de releasedate is? Ik vind alleen 2009 :mad:

4. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Anders probeer je toch Last Remnant? Die is ook goed, believe me.

5. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Ok. Hoorde heel erg wisselende verhalen over The Last Remnant. Een vriend van me vond hem helemaal fantastisch terwijl een ander er niet doorheen kwam. Misschien toch maar eens proberen dan.

6. xX Jp NL Xx

xX Jp NL Xx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ook nog niks vinden over deze game wanneer tie uitkomt.Amerikaanse websites zijn erg tevreden over deze game,en kijk er net als velen uit naar deze game.

7. bakatje

bakatje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Belachelijk dat de EU release zolang wordt uitgesteld. :/ Vraag me af of er überhaupt een reden voor is.. want jRPGs kwamen over het algemeen hier verder wel gewoon vrij snel uit.

8. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    De game zal bij de meeste Europeanen wel onder de radar vliegen, zelf ben ik nog niet zeker van deze game. De goede reviews zijn toch het enige wat mij geinteresseerd houd in deze game.

9. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Voor mij het feit dat alle voorgaande tales of delen fantastische spellen waren. Althans dat is mijn mening.

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    26/6

11. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Dan pas :mad:. Dus nog 3 maanden wachten voor een uitstekend ogende anime rpg :mad:. Kut, want ik vond Tales of Symphonia 1 van de beste games die de gamecube te bieden had.

12. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Second that :9.
    Bron? Ik wacht al zo godskolere lang op dit spel, hij mag nu wel es uitkomen! In de zomer heb ik er geen tijd voor, dan moet ik genieten van het weer en naar buiten en dat soort fratsen :mad: Ik wil hem nu, nu het nog slecht weer is... baww.... |:-

13. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik ben al blij dat hij überhaupt komt. Veel sites hebben nog geen release date voor EU. gamefaqs, gametrailers etc. Dacht dat hij dus niet uit zou komen hier

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ach, over een paar weekjes komt Star Ocean 4 ;)

15. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Inderdaad graag een bron erbij, heb net al gezocht maar kon geen 1 site vinden die deze datum bevestigde. Dus zal graag willen weten waar je deze wijsheid vandaan hebt:9 Star Ocean's setting spreekt mij zelf niet zo erg aan, dus zal dan binnenkort een andere jrpg aanschaffen om de tijd te doden. Niet om erg offtopic te raken maar welke is over het algemeen beter: Infinite Undiscovery of The Last remnant?

16. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Ligt een beetje aan jouw voorkeur voor combat systeem. IU is ongeveer als Eternal Sonata als combat. vrij rondlopen en slashen. TLR is tactischer en turnbased. Ik persoonlijk geef de voorkeur aan TLR.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
  18. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Bron: Team Xbox

Play heeft dus gelijk, tenminste toch wat de maand betreft. Of de dag klopt weet ik niet, maar Play heeft zo te zien gewoon de laatste vrijdag van die maand genomen.

19. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Damn, lucky PS3 users. Berichtje van Eurogamer:

============================================
    Namco Bandai has promised to steep the freshly-announced PS3 version of Tales of Vesperia in plenty of new content.

There's new character Patty Fruel, according to Kotaku's translation of My Game News Flash. She has a frilly pirate hat. I want it.

The entire Vesperia adventure will be voiced; the extra parts, said one actor, are nearly as long as the entire Xbox 360 script. On top of that, we're to see new cutscenes and delve into new subplots while wearing new outfits.

There's no date for Tales of Vesperia on PS3, but the Xbox 360 version arrives here in June. The story follows Yuri Lowell, a former Imperial Knight sent outside the safe confines of the city to explore a dangerous world. Vesperia has been out in US since last August and picked up solid scores: an 81 per cent average on Metacritic.

We'll bring you our thoughts closer to release. Until then, our Tales of Vesperia Xbox 360 gamepage has things to look at.

============================================

20. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    pff niet te geloven. Heb het idee dat steeds meer en meer games meer content krijgen op de ps3! Net als Ninja Gaiden sigma etc.

Niet relaxed. Straks wordt de 360 nog gezien als console met de "halve games" en wil je de game echt ervaren koop dan een ps3. treurig :<

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina