1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tales of Vesperia

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carnage NL

carnage NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja net als star ocean komt omdat het spel ook meestal nog vertaald moet worden naar frans en duits

2. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Kan me niet voorstellen dat vertalen maaaaaaanden moet duren. Als men echt zou willen had de game allang released kunnen zijn in europa! Dat denk ik tenminste \o/

3. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Wat had je dan verwacht van een beetje RPG? 8)

4. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    ja dat weet ik ook wel;)
    Ik speel ook Rpg's maar ik haat het als er superveel tekst inzit:x
    In sommige rpg's zit veel meer tekst als in andere.

5. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Er is ook een groot verschil.

Als je kijkt naar Final Fantasy bijvoorbeeld voegen de filmpjes naar mijn mening altijd wat toe. Net als bij een film op het doek dient het script en de dialoog samen met het beeld goed bedacht te zijn.

Als ik terugkijk op bijvoorbeeld Eternal sonate zijn de dialogen te langdradig en wordt er voegen de filmpjes niet altijd iets toe aan het verhaal.

6. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    *Denkt terug aan eerste uur Enchanted Arms. 8)

Maar je hebt wel een punt. Zal dadelijk de demo trouwens eens gaan spelen. Moet ik nog steeds doen terwijl ik deze game eigenlijk wel erg graag wil hebben. Ben er gewoon nog niet echt aan toegekomen.

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, wist niet dat hier al een demo van was. Zal ik maar eens gaan checken dan. Ik hoop dat het turn based is, maar in elk geval niet zoals IU, dat vind ik echt niks. Liever meer als TLR en EA....

Ik ben benieuwd!

8. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Turn based? Dan zit je bij de verkeerde serie. De gevechten zijn real time en vooral actie gericht.

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, net de demo gedownload en gespeeld. Grafisch echt belabberd, fletse beelden, te kinderlijke cartoony graphics, je loopt rond in 2d achtergronden (yikes!).
    De dialogen die ik heb gezien zijn ook echt te basic voor woorden. Verhaaltechnisch lijkt het me ook niet veel.
    Blijven over de battles. Mja, real time button mashing, onoverzichtelijk, niet mijn ding 8)
    Nee, deze wordt het niet voor mij... :cool:

10. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Zo dacht ik er in het begin ook over, maar sindsdien ben ik de demo wel meer gaan waarderen.

11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    @ Gakkie: Check onderstaande review. Zoals je kunt zien zijn de graphics juist heel kleurrijk in deze game. Grafisch is het prima te pruimen. Net zoals in andere reviews wordt character ontwikkeling als een pluspunt gegeven, dus ook verhaal-technisch is deze Tales in orde. De demo is jammer genoeg een duidelijke "work in progress" en dumpt je ergens midden in het spel.

[GT]39721[/GT]

12. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kan niet wachten na het zien van die review!

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mja, de review doet me niet echt anders over de game denken en ik vind de gegeven score veels te hoog. de CG graphics zijn wel moooi zo te zien, maar de cell shaded ingame graphics vind ik persoonlijk niet echt mooi.
    Grootste min punt is het battle systeem, dat is gewoon niet mijn ding. RPG combat moet gebaseerd zijn op stats en equipment en niet op hoe goed ik welke knopjes wanneer indruk. Als ik dat wil speel ik wel een action game (en laat ik die nou nooit spelen :9)

Wellicht pik ik deze ooit tweede hands op voor rond de 15€, maar zeker niet gelijk en voor full price.

Hopelijk is star ocean meer mijn cup of tea, anders moet ik nog wel even wachten op de volgende RPG op de 360. Maar gelukkig kan ik er nog een aantal op de PC spelen :)

Damn, ik zou haast wensen dat ik TLR nog niet had uitgespeeld :D

Laatst bewerkt: 29 mei 2009
  14. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Da's jammer. De review spreekt mij in ieder geval wel aan. Dat van die knoppen rammen valt volgens mij wel mee. Star Ocean heeft trouwens ook real time battles. Misschien dat Dragon Age meer voor jou is?

15. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Heb de demo gedownload:
    1. Ziet er echt scherp uit. Ben Tales of Symphonia gewend dus dit is wel een ander verhaal.
    2. Leuke deuntjes en grappig conversaties.
    3. Real time battles werken nog altijd even lekker.

Dus misschien dat ik deze wel ga halen!

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ben het wel met je eens. Koop ze echter toch altijd weer tegen beter weten in. Eternal Sonate en Infinite Undiscovery bijvoorbeeld. Heb ze nog steeds niet uitgespeeld. Iedere keer als ik weer begin stop ik weer na 30-60min. Speel ze eigenlijk alleen nog maar om een keer op 1000 te krijgen.

Turnbased RPGs zoals Blue Dragon en Lost Odyssey kon ik niet eens wegleggen. Hopen dat deze wat meer te bieden hebben. Weet nog steeds niet of ik ze op de release (of full price) haal. Twijfel echt zeker omdat ik nog zoveel games heb om te spelen.

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Òff topic: IU ben ik gestopt zodra dar gedoen met het wegrennen voor die ogre in dat kasteel begon. Dat had echt niks meer met RPG te maken, slechts een slecht uitgevoerde actie game met akward controls...

18. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Jammer van de only english dubs maar veel goede dingen gehoord in de review. Weinig backtracken is voor mij echt een pluspunt aangezien ik daar meestal een pleurishekel aan heb. Interactive anime klinkt eveneens fantastisch :9 Ik heb er zin an!!!

19. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Demo is saai... Geen must buy voor mij. Misschien een budgettitel.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wie niet 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina