Talloze Nederlanders slachtoffers oplichting Scrappy's Electronics

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WinterBase, 23 nov 2008.

1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Talloze Nederlanders slachtoffers oplichting Opus

Voor de mensen die dus wel eens wat bestellen bij Opus, is dit misschien handig om te weten. Ik heb voor het zekere even heel wat geld op een andere rekening gezet, je weet het nooit. In de Telegraaf stond vanochtend dat het geld namelijk automatisch van je rekening wordt gehaald.

Wist even geen plaats om dit neer te zetten, lijkt me wel heel belangrijk. Iemand hier al iets van deze praktijken mee gekregen?

2. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Ik heb gisteren ook z'n brief gekregen en vondt het al verdacht omdat de brief er zo raar uitzag. Ik ben toen gaan googlen en die zogenaamde bedrijfsnaam ingetikt en kreeg alleen wat forums te zien waar veel meer mensen deze brief hebben gekregen, dus toen wist ik het zeker!OPLICHTERIJ. Ik heb gelukkig niet gebeld maar ik hou mn bankrekening wel in de gaten en heb mijn bank gisteren ook al ingelicht.

3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ja, daarom heb ik dit topic aangemaakt omdat ik weet dat er een aantal mensen hier zijn die wel eens bestellen bij Opus. Ik hoop dat deze gast snel wordt aangepakt :)

Deel Deze Pagina