Talpa, de nieuwe zender

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Bill Gates 1986, 17 jul 2005.

1. [​IMG][​IMG]

Op 13 augustus a.s. lanceert John de Mol/Talpa zijn nieuwe zender genaamd Talpa.

Op 27 juni jl. al, presenteerde John de Mol zijn nieuwe zender. Deze presentatie is te zien onder deze link.

Wat vinden jullie bijvoorbeeld van het programma aanbod, kan Talpa de kwaliteit van Studio Sport evenaren? Wat vinden jullie van het nieuwe logo?

2. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Logo vind ik een beetje loos, en of ze de kwaliteit van bijv. Studio Sport kunnen benaderen? Ik denk qua sport zelf wel, maar wat erbij hoort (specials, commentaar, reclame (!) etc. ) niet.

3. Mee eens.

Ik heb op de één of andere manier geen gevoel van spanning als er voetbal van het Nederlands elftal is op SBS6 of Nickelodeon. Of het aan de presentator ligt, ik weet het niet. Voetbal op NED2 is (voor mij) spannender.

Ja.. ik heb een afwijking ;)

4. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik van de Mol begrepen heb, is dat hij wat wil gaan doen aan dat constante geswitch van camera's tijdens voetbalwedstijden.
    Dat lijkt mij al een enorme verbetering.
    Voorbeeld zoals dat nu gaat: de bal rolt richting de zijlijn.
    camera 1, normaal overzicht
    camera 2, je ziet de bal van dichtbij over de zijlijn rollen.
    camera 3, je ziet de speler die gaat ingooien aan komen lopen.
    terug naar camera 2
    camera 4, de coach komt in beeld
    camera 5, het publiek komt in beeld
    weer terug naar naar camera 2, de speler wordt van achteren gefilmd als hij ingooid.
    met een beetje geluk weer naar camera 1.
    Het lijkt MTV wel, ik hoef niet iedere twee seconde een nieuw camerashot voorgetoverd zien krijgen, ik wil gewoon de wedstrijd zien.
    Ik wil zien wat er op het veld gebeurd.
    Dat was met de laatste wedstijd van Oranje ook al zo, met als tragisch dieptepunt dat ze nog bezig waren met een herhaling en dat Nederland uit de tegenaanval scoorde.
    Laten we hopen dat we van dat gezeik af zijn dan, maar weer gewoon lekker een wedstrijd kunnen kijken zonder kans op een epileptische aanval van al dat camerageswitch.

5. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ja zo'n gevoel heb ik ook, ik vind dat gelul in de rust enzo niet 'spannend'en de voorbeschouwing al helemaal niet, terwijl ik dat bij Ned.2 wel heb.

6. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Eerst maar zien wie wat waar wanneer etc met shows/series/nieuws/en troep. :)

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Het lompe van Studio Sport bestond altijd uit 1 man. Humberto Tan. Wat een enorme eikel vond ik dat altijd, die gast kan niet eens één zin normaal uitspreken. Het ironische is dus dat hij vrolijk naar Talpa gaat zodat we weer van zn imo debiele commenteer kunnen genieten.

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Komen er op Talpa ook film's ?

9. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ze hadden jack van gelder en mart smeets naar talpa moeten doen, dan werd het misschien nog wat...
    Ik hoop dat deze zender een grote flop wordt, die de mol denkt dat hij alles en iedereen maar even met geld omkoopt...

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Het programma-aanbod is alles behalve origineel. Wie zit nou te wachten op Big Brother? Maar het is een nieuwe zender dus ik heb wel geduld, ik wacht wel af. Maar ik denk niet dat ik er vaak naar ga kijken zoals het er nu uit ziet.

11. John de Mol staat erom bekend dat hij alles jat. Althans, het is nét geen jatten.

Hij bekijkt programma's van over de hele wereld en als het hem wel wat lijkt, dan maakt hij het net ff anders. Big Brother is ook gejat.

12. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop ook dat de zender floopt en dat iedereen weer zijn oude baan terugkrijgt. Ik kan namelijk geen Talpa ontvangen :p

13. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Edit//
    Never mind :\

Laatst bewerkt: 17 jul 2005
  14. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0
    Dit slaat echt nergens op.. :{

Ik vind Humberto juist een van de betere van studio sport..
    Ik vind juist die kale vent een eikel.. ik mag hem niet..
    maar goed Talpa kan de kwaliteit niet leveren als die van Studio sport!

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nâh ik zie het Eredivisievoetbal slecht in... Reclames....Bah:mad:

16. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Daar ben ik heel blij mee. Heb me tijdens het EK kapot geërgerd. Dan lieten ze het beeld van de zijlijn zien tijdens een aanval. De betreffende speler speelt af, maar dan wordt er te laat over geschakeld naar de normale camera. Zodra we weer normaal beeld zien heeft de tegenstander de bal al weer afgepakt. Zo wordt de hele spanning uit de aanval gehaald!

17. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Big Brother is echt niet gejat. :{

18. TheWalrus

TheWalrus Guest

QWua perogrammering is dit, in mijn ogen, absolute troep, oude rotzooi en gedateerde RTL4 bejaarden faluwekul. Voetbal gecombineerd met tros achtig amusement en een teveel soap en sitcoms. TV voor het klootjesvolk pur sang.

19. TheWalrus

TheWalrus Guest

+
    EK, tja, die camera's zijn alegmeen goed, daar kan de uitzendende partij weinig aan veranderen.

20. Nou dat weet ik wel zeker.

Ik heb de biografie De gangen van John de Mol gelezen en daarin staat dat het een verbeterde versie is van een bestaand programma.

De nationale IQ test heeft hij bijna compleet gejat van Reinout Oerlemans. Oerlemans had een idee, ging naar John, John vond het geen goed idee (zei hij tegen Oerlemans), vervolgens belde John met een grote Amerikaanse omroep met het idee van Oerlemans. Oerlemans belde later ook naar die Amerikaanse omroep en kreeg te horen dat er al iemand was met exact hetzelfde idee. En er was maar één persoon die dat kon weten.

Ik zal het opzoeken...

Laatst bewerkt door een moderator: 17 jul 2005

Deel Deze Pagina