Tao Feng

Discussie in 'Algemeen' gestart door MoJoo, 19 apr 2003.

1. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    hmzz ik wil ook uit proberen :'-(

Nou MoJoo ff Sterk zijn nog weekje w8....

I Love Fighting games mkda vond ik top en er word overal gemeld dat Tao Feng beter is als mkda dus ik ga denk ik hier echt geen spijt van hebben :)//...

Hoop dat er wel keer een Tao Feng Toernooi in Nederland word georganiseert zou leuk zijn :)

Wanneer komt er een review van op Xbox world >?

Laatst bewerkt: 3 mei 2003
  2. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    De review is er jongens!

Ik ga em zekers wel kopen:)

3. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem altijdje besteld maar ik vind dit zeker een waardige review en ik kan niet w8 :D

4. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    de XBM is een stuk minder blij met de game maar goed

5. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zeggen ze er daar over dan >???
    zo slecht kan het toch ook niet zijn.
    volgens mij is deze review waardig aan de game niet meer niet minder

6. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm... Je moet tot op zekere hoogte naar anderen luisteren (reviews e.d.) maar je eigen oordeel is natuurlijk het belangrijkste... De review die hier op Xboxworld staat is prima in orde... Het spel is niet perfect, maar wel vrij goed... Natuurlijk zijn er wat minpuntjes aan te vinden, maar over het algemeen is-ie vet, vind ik...

7. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    Heheh zie ik aan je avatar :) je text bij je avatar en je onderschrift :) wie is je favorite poppetje en waarom /...//

deze vraag is in het algameen dus voor iedereen.

okal heb ik hem nog niet denk ik dat mijn favo character Fiery Phoenix word. :)

8. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Wat ik in het algemeen van de reviews van xbw vind is dat games te snel beoordeelt worden. Tis niet altijd zo maar Deathrow een 9.8 ofzoiets geven is gerechtvaardigt....voor de 1ste 10 minuten. Daarna begint het al dik te vervelen en dat was te merken ook op xbazar.
    Al vind ik die 8.5 hier ongeveer wel terecht maar pas wel op!!

9. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    Jah oke....... maar Deathrow is gewoon aardige games maar xbw pakt dingen gewoon beetje te soepel aan van dit soort games zoals deathrow en tao feng moet je gewoon echt van het genre houden om deze game echt leuk te vinden !

10. RizlaPlus

RizlaPlus Hometown: Ass-en

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ze ook een arcade mode als extraatje erbij doen

11. RizlaPlus

RizlaPlus Hometown: Ass-en

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ze ook een arcade mode als extraatje erbij doen

12. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    Is er volgens mij ook je moet gewoon ff de review goed door lezen daar staan ook alle modes bij....

Weet iemand welke winkels ie dan al uit is ik bedoel Tao Feng ( duuh ) _O_

Laatst bewerkt: 4 mei 2003
  13. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Tao Feng ligt bij de Media Markt, zowiezo in de gemeente Den Haag... Daar heb ik mijn exemplaar ook vandaan...

14. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    Sweet ....... maarjah ik heb hem al besteld bij gc shop maar jah kan nog wel heeeeeeel even w8 :) Maar degene die het spel al hebben hoe gaat het met jullie kunsten blijven jullie bij 1 popetje en daar de moves van leren ( zo ja welke ) of probeer je het gewoon met elke popetje ?

15. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem deze maand nog halen. Maar kun je bij deze game ook fatalities uitvoeren??

Me luv fatalities _O_

16. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Deathrow is ook een game waar je tijd in steekt. Doe je dit dan is het echt een prachtspel. Maarja volgens mij ben jij juist diegeen die te snel oordeelt :confused: .

17. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas geen Fatalities/....

18. Vishaakje

Vishaakje Ik heb je beet!

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zo veel ophef vraag ik me af? Ik heb hem hiero, maar het is echt een kont spel. Zoooo langzaam... Net zoals mortal kombat.
    Hou dat lekker 2d, het ziet er toch niet uit in 3d man!

Sorry dat ik hier mensen op hun teentjes ga trappen, maar Tao Feng ziet er ook niet uit.
    Als je naar DOA3 kijkt zie je een geheel van karakters en achtergrond terwijl bij Tao Feng de mannetjes duidelijk mooier zijn dan de achtergrond, ziet er gewoon niet uit.
    Maarja, als je er echt van houdt moet je het zeker kopen daar niet van, maar ik raadt iedereen dus aan hem ff te spelen voor je hem koopt.

19. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is al een aantal keer gezegt maar wat vind jij rest van het spel gameplay en alles ? want de rest die het spel al heeft zijn er aardig tevreden over of hou je gewoon neit van het genre ?

20. Vishaakje

Vishaakje Ik heb je beet!

Leuk Bevonden:
    0
    MoJoo, ik hou opzich wel van het genre (ben een van de gelukkigen met een japanse versie van Soulcalibur 2, die leuk is maar erg makkelijk). DOA is helemaal geniaal met de tag battles.

Weet je wat het is, misschien hebben ze het spel gewoon te 'moeilijk' gemaakt. bv: Bij DOA kan je hele gave combo's maken die erg makkelijk zijn en ook nog gavere met hele moeilijke knoppen combinaties. Terwijl bij Tao er geen beginnen aan is. Daarbij komt nog dat het zo langzaam is dat het niet echt 'actie-vol' is. Af en toe zie je wel weer iets 'vets' maar het niveau haalt het niet bij bv doa.

-----
    edit:
    lees hier anders ook maar eens:
    http://www.rottentomatoes.com/g/TaoFengFistOfTheLotus-709244/
    -----

Laatst bewerkt: 5 mei 2003

Deel Deze Pagina