ow...heb niet heel 't artikel gelezen, toen ik 't zinnetje (ongeveer) na DOA3 eindelijke weer eens een fight spel... las (en de comentaren hier had gehoord) dacht van, "zal wel"
I forgive you your ignorance my friend heb net t stukje nog ff gelezen...ze hebben 't over "deze MK kloon"...maar niets over MK5 op de xbox.... I rule *w00t* tis toch niet vroeg ofzo Actieve gebruikers:: 3 Er zijn op het moment 3 leden en 0 gasten op het forum. | Het record staat op 166, dat werd gevestigd op 12-03-2003 19:46. pacboyslim, Saaur, xboy needs XBOX
heb je de game al dan? en ik vind het vrij normaal dat ie vooral vergeleken word met Doa 3....tis tot nu toe nou eenmaal de beste beat 'm up op de xbox.
Ik heb net een stukje gelezen over de game (In de nieuwe Veronica gids). Klopt het nou dat je per speler maar 2 special moves hebt? Het komt bij mij een beetje over als een button smash game, hoop dat ik het verkeerd heb. Zal eens kijken of ik deze game een weekendje kan lenen van de Intertoys als ie uit is.
nee das ook weer bullshit....ze hebben allemaal verschillende moves en ook best wel veel. Er zijn alleen een paar speciale chi aanvallen...en elke character heeft er daar 3 van
Hebben die Chi Move elke een apparte Knop ? zo jah welk dan ? the flood heb je gewone controller of controller S ? ps. ik had hem nog niet maar ff bij zoon andere gast heel kort gespeeld
Bij GCshop staat dat mijn bestelling is verzonden!!! Dus de mensen die hem daar ook besteld hebben...............morgen kan je rammen!!!
ik had 1 dag later als jouw besteld dus zou morgen wel gezegt worden dat ie verzonden is kom op ik wil hem snel
Ik denk dat ik hem morgen binnen krijg (vrijdag).....ik had gehoopt vandaag, maar dat zat er helaas niet in....
Weer een dag wachten .....................en nog een ............maar morgen........!!!!.....En nee, op zondag komen ze niet, maar misschien op zaterdag
I hope so maat viper ik zie net ondere je naam staan dat je 2 gewone controlelrs heb en 2 gewone welke vind je beter en welke ga je gebuiken voor toa feng ?
ik gebruik tegenwoording alleen maar de controller s, dus ook voor tao feng. Als ik nu zo'n andere pak dan kan ik niets meer
De controller s is veel beter voor mij......En Tao Feng heb ik ook al binnen........Echt heel erg gaaf......kheb alleen nog niet zoveel gespeeld, maar ik ga nu weer effe some ass kicken!!