Mijn Review .......
Toen ik het als eerst speelde werd ik er al meteen op verliefd al die narde dingen die ze over het spel zeggen vallen reuze mee ook de camera....
Als je quest mode wil gaan doen begint het al aardig moeiliijk te worden naar een tijdje dus zou je eerst ff moeten trainen in trainging mode en een vriendje van je erbij halu en die ff alle hoeken van de kamer laten zien........
De combos zijn super cool maar je moet ze vooral ff door hebben want om bv een extra character erbij te kunnen halen moet je met alle spelers het een keer uitgespeeld worden.
Wat ik ervaarde is dat ik heel snel naar een popetje toe trok en daar dan zoveel moves mee leerde maar omdat iedereen verdomt anders vecht word het wel erg moeielijk met een ander popetje te vechten..... en zomige popetjes zijn gewoon verot mee te vechten
Ik vind dit een verdomd goede game iedergeval veeeeeel beter als mkda en het zit gewoon in een heel ander jasje als doa3 dus ik kan het niet echt vergelijken..
Toch wil ik toch echt is een keer een tekken zien verschijnen op de xbox want ik vind dat gewoon ook een geweldig spel vooral omdat daar ook aardig veel lan partys voor zijn en tao feng blijft aardig onbekent ookal is het een geweldig spel@!
Laatst bewerkt: 15 mei 2003