1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tao Feng

Discussie in 'Algemeen' gestart door MoJoo, 19 apr 2003.

1. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    yes dan krijg ik hem morgen BANIESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

2. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    shit!!!!!!! ik zag tao feng bij frs liggen dus ik ga naar huis om geld te halen kom ik terug is ie weg en ik had nog wel ZO naar dit spel uit zitten kijken.................. maar nu heb ik moto gp gehaald :) ook leuk , ik haal tao feng wel eerdaags als ze hem weer hebben

3. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    k

Laatst bewerkt: 12 mei 2003
  4. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    De T*ring ik heb tao feng nog niet hij staat al sinds donderdag ochtend dat ie verzonde is slome lui daar :mad:

5. viper

viper .: | Xbox Master |:.

Leuk Bevonden:
    0
    DAN KOMT IE MORGEN!!!!!!!!!!!!!!!! want ze sturen maandag ook geen post.....hier in ieder geval niet:+

6. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    o.k mensen die hem hebben, zet je eigen revieuw hier is effe neer, heb je hem al binnen mojoo???

7. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan em eindelijk vrijdag halen:D Lekker jarig;)

Zodra ik em gespeeld heb zet ik wel ff een klein reviewtje neer:cool:

8. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Review :).......

Toen ik het als eerst speelde werd ik er al meteen op verliefd al die narde dingen die ze over het spel zeggen vallen reuze mee ook de camera....

Als je quest mode wil gaan doen begint het al aardig moeiliijk te worden naar een tijdje dus zou je eerst ff moeten trainen in trainging mode en een vriendje van je erbij halu en die ff alle hoeken van de kamer laten zien........

De combos zijn super cool maar je moet ze vooral ff door hebben want om bv een extra character erbij te kunnen halen moet je met alle spelers het een keer uitgespeeld worden.

Wat ik ervaarde is dat ik heel snel naar een popetje toe trok en daar dan zoveel moves mee leerde maar omdat iedereen verdomt anders vecht word het wel erg moeielijk met een ander popetje te vechten..... en zomige popetjes zijn gewoon verot mee te vechten :D

Ik vind dit een verdomd goede game iedergeval veeeeeel beter als mkda en het zit gewoon in een heel ander jasje als doa3 dus ik kan het niet echt vergelijken..

Toch wil ik toch echt is een keer een tekken zien verschijnen op de xbox want ik vind dat gewoon ook een geweldig spel vooral omdat daar ook aardig veel lan partys voor zijn en tao feng blijft aardig onbekent ookal is het een geweldig spel@!

Laatst bewerkt: 15 mei 2003
  9. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    -u = Review

10. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0

waar zie jij een u dan ;)

11. xboxmaniaxx

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit spel ook net binnen:) Alles vind ik er goed aan maar soms is de camera heel irritant.

Vooral die limbdamage is echt superwreed. Maar ik had ook ff een vraagje: Kan je dmv een counter hold iemand zijn been of arm breken? Dus iemand slaat je, die arm of been pak je vast en dan breek je ze door;)

12. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    kan wel als ie daar al keer limb damage heeft ofzo

13. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    je kan iemand niet zo counteren..

14. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    ow ik d8 zoon move lama :)

15. xboxmaniaxx

Leuk Bevonden:
    0
    Das wel jammer, toch heb ik al verschillende berichten gehoord dat je echt iemands ledematen kon breken.

Zal wel weer niets zijn:)

16. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan iemands leden maten breken hoor.. duh daar staat het spel bekent om..........

bennen , armen , ribben het meeste kan gebroken worden. alleen bij bennen en armen krijg je eerst 2 limb damage waarschuwlingen maar naar een tijdje weet je wel met jouw popetje een aantal sterke moves en heb je 1 van zijn armen zo gebroken :) en dan werk ze arm nog op helft van zijn power dus heb je bijna helemaal niks meer aan :)

17. Schranseman

Schranseman Heeft altijd honger

Leuk Bevonden:
    0
    Tao feng is echt een lekkere game.

Zo eentje waar je eigenlijk niet voor naar de winkel rent, maar als je hem eenmaal heb, dan blijf je hem spelen.

De camera is af en toe echt wel tricky, maar dat het nou echt hinderlijk is nee.

De moves zijn erg vetjes en de verschillende caracters zijn leuk gedaan. Het zijn wel de standaard vechtspel figuren.

Ook de arena´s zijn gaaf in elkaar geknutseld.

Kortom een aanradertje.

18. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    idd

ik kan echt niet meer stoppen :D

19. Schranseman

Schranseman Heeft altijd honger

Leuk Bevonden:
    0

hahaha ik ken dat.

was lekker met een maatje van aan het meppen, maar had een adspraak om 8 uur. Ik zat om 10 uur nog te spelen. O Kut tijd vergeten.

Maar gelukkig kan je nog wel stoppen, want anders zou je hier niet kenne posten

20. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    hehe jah ik weet wat je bedoelt maar is soms wel iri as je ass helemaal gekickt word in quest mode :)

Deel Deze Pagina