Tao Feng

Discussie in 'Algemeen' gestart door MoJoo, 19 apr 2003.

1. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    Thx m8 ik wil hem wel ff spelen voordat ik hem koop dat zeker ......... maar dat is wel wreemd dat bijna in elke revieuw iets anders worden gezegt de pu zegt bv dat het een aardig groot spel is en dat het niet snel gaat vervelen....

2. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Thanx Mojoo, maar sorry ik heb helemaal niks met de PU... Ik vind dat echt een stel rare lui die erg weinig verstand hebben van games... Ze geven de meest rare cijfers in hun reviews en boren soms topgames totaal de grond in... Daarentegen hemelen ze soms middelmatige games op, ik heb dat nog nooit begrepen... Ik wil zelf niets met PU te maken hebben... Natuurlijk belet dat een ander niet om de PU goed te vinden, geen probleem... Ik heb daar niets mee te maken, eigen keuze... We kunnen niet allemaal hetzelfde waarderen... En misschien blijkt Tao Feng best mee te vallen, en is het een goed spel voor jou en heel misschien voor mij ook nog wel... Maar ik kijk wel effe de kat uit de boom...

3. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    ok me2 thx

4. K-Pac

K-Pac No PaiN No GaiN

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb Mortal Kombat 5 niet gespeeld, maar ik weet wel dat DoA3 wint, want dat blijft de mooiste en beste vechtgame die ik ooit heb gespeeld

5. pokerface

pokerface Oh, crap!

Leuk Bevonden:
    0
    heb je ooit wel eens een andere vechtgame (of uberhaupt een andere game dan DOA) gespeelt?

6. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    bij PU staat Tao Feng hoog op het verlanglijstje, tenminste dat stond in de preview.

het zal mogelijk worden de omgevingen ECHT te gebruiken zoals tegen muren lopen en aan palen slingeren enzo. ook kan je idd botten breken dus als je iemands arm helemaal aan stukken ragt kan ie op een gegeven moment niet meer slaan. lijkt me erg vet.

ik ga em misschien kopen, k heb nog geen vechtgame en op doa3 was ik snel uit gekeken(k had em gehuurd). en ik vind tao feng er strakker uitzien dan MK

7. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    jah idd. kijk ik heb al in filmpjes gezien dat ze aan pallu zwingen en tegen muren aanlopen en dat is al zeker... maar bij andere revieuws zeggen ze alleen wat ze ervan vinden dus kan je niet 100 % weten of ze het echt gespeeld hadden ook zeggen ze in pu dat het een tekken 4 beater woord ik hoop het wel want ik vind tekken 4 wel top spel jammer dat hij niet op xbox was maar je kan niet allus hebben :) gelukig heb ik buurjongen met ps2..... maar waarom latten ze hem dan ook niet in gammo zien of zo of dat gamekingz weer komt dan kan je hun teminste echt zien spelen niet zoals zoon fake filmpje bij gammo die ze ergens van i-net geplukt hebben maar jah ....... dit word afwachten :)

8. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    ...

Dat komt omdat gamespy maar tot 5 gaat dus dat moet je x 2 doen dus dan word het nog een 7.4 als ik beetje goed reken :p..

9. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    haha sorry 7.6 naartuurlijk :p

10. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    of nie :mad: hmzzzzz toch tot 10 :mad: beetje jammer maarjah hun zouden het wel niet gespeeld hebbu :p

11. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    agreed, PU is totaal fout bezig..

en ontopic; als ik zo die reviews lees, dan lijkt het me tog wel enigzins een flop..
    maar natuurlijk kan het zo zijn dat ze de negatieve aspecten te zwaar hebben laten mee tellen..
    well see

12. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    Denk niet dat het een flop word hoor maar denk dat dit echt een game word die je eerst moet spelen voor dat je je conclusies kan trekken!!!!!

13. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    was eerst van plan om het te halen. maar de revieuws vallen mij erg tegen. het advies dat je vaak krijgt is om eens eerst het spel te huren voor un daggie. kan helaas nergens in den bosch. wacht dus effe af van wat revieuws van xbwers

14. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    jah kan hier ook nie :mad: maar ik ben met je eens om eerst andere xbwers te vragen maar ik denk wel dat ik hem ga halen.

15. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    kijk hier zijn paar andere rievieuw hun conclusie.
    dit is toch aardig posietief. en je kan lezen dat ze het gespeeld hebben :D er is nog hoop !

4.5 out of 5
    “Woo-hoo! An Xbox exclusive fighter we can all be happy to call our own … Tao Feng moves past MK [Mortal Kombat] on the fighting ladder.”
    —XboxAddict.com, March 2003

8.7 out of 10
    “I didn't want to stop playing it … Definitely worth your $50… Tao Feng is a smashing success”
    —IGN, March 2003

90 out of 100
    “Solid gameplay and beautiful graphics … an incredible fighting game and an A+ first effort ... If you are any type of fighting game fan, you owe it to yourself to check this one out.”
    —Next Level Gaming, March 2003

“In a word: visceral … The graphic realism is intense … incredibly responsive and unique.”
    —Official Xbox Magazine, February 2003

16. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    hiero in gorinchem city kan het wel, maar is het altijd de vraag of ze de titel wel hebben. aan de ene kant zijn ze extreem goed (PDO en UC hadden ze dezelfde week dat ie gereleased werd.)
    maar ze kopen games zoals red card soccer en bruce lee ook.

maar wat ik ook vet vind is dat ze ook minder bekende games kopen. ik had gister Baldur's Gate: Dark Alliance gehuurd en dat was ook wel leuk. beetje heel erg diablo maja.

17. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    maar hoe duur kost dat dan om een spel te huren ?

18. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was nog ff naar onze video teheek geweest ze verhuren alleen ps2 spellen B-winkkeliers

19. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is er gvd op geen een nederlandse site te vinden hoor duur dat spel word :mad:

20. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    he mojoo, het heeft natuurlijk geen zin als jij alleen de beste revieuws hier plaatst. kijk effe op gamerankings.com. daar worden alle revieuws geplaatst dus ok de slechte. gem. krijgt ie een 6.5 ofzo. dit punt is een gem. van ongeveer 20-30 revieuws.

Deel Deze Pagina