Ej ik keek daarnet nog ff een paar plaatje en filmpjes door van Tao Feng en het viel me op dat ze bijna op elk plaatje een andere uiterlijk hebben andere kleren of andere kleur hoe zou dat komen kan je dat tijdens het kiezen veranderen of licht dat aan het level waar ze in spelen?
Zo kan je ook aan je posts komen ja. De game lijkt me best vet, vooral omdat een newbie gewoon geen kans maakt tegen je. Je moet echt de combo's leren om een gevecht te winnen, dat spreekt me wel aan.. Maar is het nou zo dat de game een echt schademodel kent? Dus als je iemand hard op zijn been trapt hij minder goed kan lopen. Dit had ik namelijk wel ergens gelezen..
jepe klopt bv als je ook veel op zelfde plaats kickt kan zijn been breken allus kan breken overal kunnen blauwe plekken komen en bloeduitstortingen zijn er ook nog nog paar dingen.... yeah!
jah sorry kijk ik zoch gewoon op google naar Tao Feng ingame movies en bij IGN.com kreeg je een hele lijst.
. Jesus kijk bv hier is die iron monik helemaal zwart >??? en hier weer anders en zo zie je bij elke poppetje elke keer veel verschillen zou wel cool zijn als je bv meer veranderd als je aan de duisterekant gaat vechten en als je aan goede kant gaat vechten dat je lichter word maar jah zal wel niet toch vind ik het best geinig
Het is trouwens Poll hoor Maar MKA zuigt echt zwaar, graphics een beetje onder de maat. Ik denk dat Tao Feng het helemaal wordt.
Poll: Doa 3 of Tao Feng ? Ik moet toch eerlijk zeggen Tao Feng jah kijk maar zo zeker weet ik neit okmdat ik tao feng nog niet gespeeld heb maat doa3 begon me al snel me neus uit te hangen begrijp me niet verkeerd ofzo tot spel maar is makelijk uitte spelen enzo.