Tao Feng

Discussie in 'Algemeen' gestart door MoJoo, 19 apr 2003.

1. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    Jah oke maar dit zijn van eerste paar screens schijnt al wat verbeterd te zijn/..... maar bij mdka was het faker!

2. pokerface

pokerface Oh, crap!

Leuk Bevonden:
    0
    die screens, ziet het spel er echt zo uit? het bloed lijkt echt helemaal nergens op, en er is volgens mij ook iets mis gegaan met de afwerking van de poppetjes en de omgeving. Het vechtsysteem moet wel heel goed zijn om deze grafix te doen vergeten

3. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de PU spraken ze over "uitmuntende" graphics. Dat zit dus wel goed denk ik zo.. Dit spel lijkt me trouwens wel beter dan Doa 3, vooral dankzij het zo goed uitgewerkte schadesysteem.

4. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Juist wanneer PU het zegt begin ik te twijfelen ;)

5. pokerface

pokerface Oh, crap!

Leuk Bevonden:
    0
    niet veel vertrouwen in de PU?

6. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel vertrouwen is pu maar ik denk wel dat dat ze een beetje over drijven dat het beter is dan tekken 4 want ik vind dat het topppunt van een geweldig vechtspel.

Tao Feng:

Tekken 4:

okal zien de grapichs er veel beter uit :D

7. pokerface

pokerface Oh, crap!

Leuk Bevonden:
    0
    nou, ik heb tekken 4 nog nooit gespeeld, dus ik zal je maar op je woord geloven:) maar de PU doet de laatste tijd wel raar. ik weet het niet........ het leest nog altijd wel lekker, maar zoals je op andere fora ziet zijn veel mensen het niet eens met de PU.

/edit [spelfouten]

Laatst bewerkt: 28 apr 2003
  8. xboxguy

xboxguy sneaky

Leuk Bevonden:
    0
    shit hey tekken ziet er gewoon slecht uit als je zo tao feng ziet , maar als dat bloed er zo lelijk uitziet zet ik het uit (tenminste als die functie er op zit)

9. xboxguy

xboxguy sneaky

Leuk Bevonden:
    0
    shit hey tekken ziet er gewoon slecht uit als je zo tao feng ziet , maar als dat bloed er zo lelijk uitziet zet ik het uit (tenminste als die functie er op zit)

p.s. waarom is deze thread trouwens nog niet centraal?:)

oeps dubbele post

Laatst bewerkt: 28 apr 2003
  10. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    ......

Maakt mij niet uit of het centraal is of niet :D ..
    maar die bloed is van het begin van maak van spel schijnt al veel verbetert te zijn.

Wat me ook heel erg aantrekt is dat je het eerst een lange tijd moet spelen voor dat je het erg goed kent. Dus niet elke noob die ff langz komt kan je verslaan .
    Wat daaraan ook heel wreed is dat er nu al compitities voor zijn dus net al iron fist tournament maar dan voor Tao Feng. ( alleen jammer dat de eerste nu in chicago is :p) Maar dan kan je pas echt zien wie het beste is...

voor mij dus een zekere wannahave :p

11. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik me dus ook afvraag: Kan je echt iemand zijn botten breken? Bv, in DOA 3 heb je zo een counterhold waarbij je iemand vastpakt. Kan je dit in Tao Feng dan op zo een moment iemands arm breken?

Dit lijkt me overigens wel echt zo fokking bruut.:9

12. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    Jah je kan iemands arm breken.....

13. xboxmaniaxx

Leuk Bevonden:
    0
    Oeehoooe..... yeah baby}:]

14. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    .....

Maar kijk het is ook zo als jij zijn arm breekt dan hebben zijn slagen weinig of zelf geen efect allus kan breken dus dat kan er handig zijn als je tegen een tegen stander bent die aardig goed kan trappen dan breek je ze poot en dan kan je verder op hem inrammen :)

15. Halo-Ed

Halo-Ed 1 + 1 = geen 3

Leuk Bevonden:
    0
    hij krijgt maar een 7.6 op gamecom, is de game wel het kopen waard? En waar zijn meer reviews van nl sites?

16. xboxmaniaxx

Leuk Bevonden:
    0
    Iedere site geeft wel weer andere cijfers. Vertrouw gewoon niet op ze. Koop het spel zelf en je zult het zelf zien, of huur het voor een dagje bij de videoland:)

17. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Volgende week op XboxArena.nl, ze hebben hem vandaag binnen gekregen :9

18. Horny Devil

Horny Devil Jackass Extrodinare

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand 'm al?

19. xboxmaniaxx

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is toch nog niet uit? Ze zullen bij de xboxarena.nl vast een preview disc hebben.

Ik kan haast niet wachten op dit spel:)

20. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik zo naar de Graphics kijk gaat deze game zwaar roeleren,ik heb ook een paar gameplay vids gezien weet ik het helemaal zeker.

1 ding is zeker hij wordt zeer zeker beter dan MK:DA,die game was echt zwaar brak.

Deel Deze Pagina