ik had nog ff paar revieuws gelezen en de conrtols gaan dat de 4 basic knoppen allemaal een hand en een been voor stellu dus als er 1 gebroken is moet je gewoon die knop minder gebruike wanneer komt hier een revieuw op xbox world ?
Yeah maar ik denk dat je toch echt aan besturing moet wennen hmzzz hopelijk komt er ook in nederland een Tao Feng Toernooi kan ik jullie asses ff beaten DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Oeff check de verwondingen op deze gast Moet je deze summery's is lezen deze zijn van mensen die het gespeeld hebben en wat ze er echt van vinde http://www.xboxaddict.com/products/profile/released.php?Product_ID=427.
Hij is nu uit!!!!!!! Ik heb gemaild naar gcshop, en ze hebben hem al. Als je goed kijkt op hun site zie je dat ie rechts ook in de lijst staat!! us dan hebben ze hem..... Dus degenen die hem willen hebben, NU BESTELLEN!!!!!!!
Ik heb al op de Game programma's zoals Shrimp Tv al gehoord dat het spel helemaal niet goed is!!! De animatie's zijn kut en het vechtsysteem ook al!!! Het enige possitieve punt is die lip damage of zoiets en dat je bij het vechten de blauwe plekken en de bloeduitstortingen ziet op de lichamen van de vechters! Ik ga hem alvast niet kopen!!! Dead or Alive zal veel beter zijn en die kost maar 30€!!!
Meningen zijn verdeeld over deze game en vele v ons hebben DOA 3 al..de meeste gamers die de game hebben zeggen dat hij stukken beter is dan MK5 DA.. Mensen die v fighting games houden zullen er wel plezier aan bleleven denk ik..
Heb jij hem misschien al gespeeld?? Ik denk dat hij zeker en vast niet beter zal zijn dan DOA3!!! Ik heb het spel al in werking gezien op Shrimp TV en ik zal hem zeker en vast niet kopen!!! En ik raad iedereen aan hem eens te huren voor hem te kopen!
wat is Shrimp Tv Trouwens viper hoe kunnen ze hem daar al hebbe ? zou wel cool zijn maar zou het eerst nog vv controleren ff na vragen daar ofzo ? straks krijg je hem nog op 9 mei
www.spelletjesgarnaal.be Het is een game programma zoals gamepower en Gammo!!! En ze hadden de game wel degelijk!!! Het is trouwens niet moeilijk om een game te verkrijgen veel vroeger dan de release date als je een game programme hebt!!! btw: het is wel een slecht game programma, maar aan de hand van de review die ze deden zag ik dat de game maar middelmatig is!!!!
Je moet nooit maar 1 review geloven..verzamel v verschillende sites (of programma's als je dat nodig vind..of ga langs bij forums over de game om te ontdekken of de game meer + dan - punten heeft...ik heb bij gamefaq's forum gechecked wat mensen die de game hadden ervan vonden...
Reviews geloof ik bijna nooit zelf want ik heb al van vele goeie reviews de games gekocht en ik vond dat de beoordeling niet terecht was! Maar het is daarom dat ik naar alle game programma's kijk, omdat ik vind dat je er een veel beter beeld van hebt! Je ziet de game in aktie en daarmee weet je ook direct of de game je bevalt. Trouwens ook de graphics zie je zo veel beter dan op een screenshot. En ik zeg het je Tao Feng is maar een middelmatige game! Je zal er wel nog op terug komen als je de game gespeeld hebt!
Op welk net kan ik die Shrimp TV vinden en wanneer Of moet je steeds downloaden daar? Ps: heb ff mailtje gestuurd naar Gcshop of hetwaar is ej xboxter2003 kan ik meschien dan Sez3 : Episode 24 : Fotoroman van jouw krijgen bv via mail ofzo of dat jij hem online zet of zo :::SSSSS??????
.... Xboxted2003 ben je er nog??? please zet ff online ??? ow Sh*t sorry sorry sorry sorry moest edit dom dom dom dom sorry sorry sorry....... please ban me nie Delete hem anders please : IK HEB HEM BESTELDDDD YEAH!
Shrimp TV kan je vinden op de Belgische TMF op: Dinsdag om 21u Donderdag om 22u30 Ik sta altijd online omdat ik nooit uitlog!!! Anders is dat vervelend om steeds weer in te loggen!
Belgiesche Tmf ????? jah hebben we hier denk ik niet in Nederland hehhe maar jah ik heb hem al besteld yeah!