Mensen ik word gek!!!!!!!!!!!!! van dat ene nadeel wat er in die game zit. En wat is dat: Die gozer voorop de cover. Die gast is geeneens een eindbaas maar hij is niet te verslaan!! Ik heb het al met meerdere characters geprobeerd en speel op een versie tussen medium en easy in maar nog lukt het niet. Die gast is iets minder snel dan de gemiddelde maar als die een combo maakt merk je daar niks van. Die gozer is neit te stoppen en elke beweging die hij maakt is 10x sterker dan wat jij doet. Jij valt hem 10x aan en je hebt ongeveer dezelfde damage veroorzaakt als hij in 1 of 2 stoten. En die gast is ook niet te verdedigen. echt ongeloofelijk klote!! maar voor de rest toppie spel hoor!!!
weet ik niet dat is wulong goth volgens mij is dat gewoon een character. volgens mij is de bass hidden!
Er wordt gemeld dat: Dat niet alle gevechten even leuk zijn De gameplay is niet echt fantastisch Het hapert soms
er word zoveel gemeld maar je moet gewoon je menig krijgen van wat je zelf vind en niet wat andere vinden
nou nou, rustig maar...moet jij TF verkocht krijgen ofzo Niet iedereen hoeft even positief over een game te zijn...ik kan bijvoorbaad al zeggen dat ik het niets vind, want ik vind 't een verrot genre, punt
jah ok maar dat kan, maar kijk je ziet hele tijd er word gemeld dit kijk is zelf uit je ogen jij vind gewoon verot schenu das jouw mening maar zijn menig is wat iemand anders zegt ga dan ff zelf nadenke DDDDDDD neit boos bedoelt ofzo
Je hebt geen eindbaas... het is verdeeld in 2 groepen bestaande uit 6 spelers...6 goede en 6 slechte. Je kiest een character en speelt dan tegen die 6 slechte om een stukken vaas bijelkaar te zoeken. Maar de volgorde van die 6 vijanden is bij elk character anders. Dus eigenlijk heb je niet echt een eindbaas omdat je de 1ste 2 rondjes verplicht bent...en daarna mag je steeds uit 4 vijanden kiezen.
echt super mooi geloof me....ook de schade is mooi te zien enz. tis jammer genoeg niet zo mooi als doa 3 vind ik...maar toch ziet het er errug goed uit
mojoo jij hebt het spel ook nog niet gespeeld dus chill effe, snap wel dat je het een beetje irri vindmaar je lijkt wel verkoopmanager van tf. voor die gast die het spel heeft heb je al uitgevonden hoe dat zit met dat blocken, ik heb gehoord dat dat bijna niet gaat als je eenmaal de eerste klap hebt gekregen. er staat byetheway ook een review in de nieuwe xbm.