dat je geen eindbaas hebt lijkt me wel relaxt want bij DoA3 komt die Omega echt m'n strot uit man, ik leg de game soms weg, vanwege die KOLERE-OMEGA !
ah je moest gewoon even door hebben hoe dat werkte...als je gewoon blockt dat raakt bijna niks je...en die lage shit moet je gewoon springen als het lukt
maar theflood welke denk je dat je langer mee bezig bent gewoon leuker vind om spele doa 3 of tao feng?
Toa Feng denk ik.... speelt allemaal wat lekkerder en sneller. Je hebt jammer genoeg niet echt heel veel moves per character. Ja best nog wel aardig hoor alleen de meeste zijn niet super spectaculair... maar tis nou wel zo dat je niet zo snel 1 character kiest om helemaal te leren maar gewoon allemaal wel. maar ik heb het nog met geen 1 character uitgespeeld dus ik weet niet of je nog een vet filmpje krijgt ofzo
Heb jij nu wel al een favorite character of niet ik denk dat als ik het spel heb als eerst gaat vechten met feiry phoenix
ej maar je kleren kunnen toch ook scheuren ? want bij de SS of filmpjes zie je ze meestal met gescheurde kleren is wel koel goed mikku bij de damens ......
ja kleine scheurtjes hoor..al was er wel al een keer 1 zo bandje van een string weg bij 1 van de vrouwen ??? al moet ik toch wel zeggen dat ik af en toe er wel een beetje gek van word...ik bedoel. Want sommige zijn gewoon te sterk tegen bepaalde anderen. Ze verdedigen alles zonder mooite en vallen ook nog eens aan zonder dat jij kan verdedigen. + LAG in een beat 'm up game!!!! Dat kan echt niet hoor!
Als het goed is moet je de eerste blow v hun combo blokken of counteren met een eigen move...als je dat niet doet is t ""eat a can off whoopass"". 12 hit op je ass bij moeilijke niveaus..
Gewoon Game :! met die hap kick asses /.... alleen is dit denk ik meer een spel voor de hardcore Fighting gamers ........ Zoals ik PPPPPPP
volgens mij is er btw nog wel een eindbaas..........want je hoort steeds een soort van leider van jezelf als je begint met vechten...en goed en slecht hebben beide iemand anders die praat. alleen ik heb het nog steeds niet met een character gehaald want het is echt moeilijk
maar er staan als het goed is bij die keuze mineu 2 plaatsen vrij dus zouden wel die basen zijn voor good and evil
Hehehehe jah dan kan het he maar als je ff gekeken heb kijk dan ff of het klopt en niet dat dit een gare screen shot is van het begin van het proces ziet er wel cool uit Check hier het rijtje van 3 populairste fighting games Ufc ff achter gelaten.. vind tao feng toch wel mooi bij het rijtje staan Dead or Alive 3: Tao Feng: Mortal Kombat Deadly Alliance:
Ik vind dat bloed in MKA echt zo nep uitzien. Binnen de kortste keren lijkt het wel een bloedzwembad.
Ik heb Tao Feng na lang nadenken toch ook aangeschaft... Ik had veel negatieve (ook positieve) geluiden gehoord over het spel... Ik moet zeggen dat de game zijn beperkingen heeft, maar ik weet niet of ik Mortal Kombat - DA nou zoveel beter vindt... Ik vind Tao Feng een prima spel met hele mooie graphics... Okee, de game bevat the usual stuff, maar ik heb geen seconde spijt van de aankoop... De stijl is mooi en de bewegingen van de spelfiguren verloopt soepel... Ik had gelezen dat de bewegingen van de karakters soms houterig zou zijn, ik heb daar nog niks van gemerkt hoor... Gewoon een vette fighter...
soms heb je eff een potje die ongeveer voor de helft uit lag bestaat...hoe het komt weet ik niet maar het is goed vaag