Tatum & Jennifer omgekomen?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door being-xboxed, 19 jan 2004.

1. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Zijn Tatum en Jennifer nu omgekomen in een vliegtuig ongeluk???
    Ik zag het op een reclame. Ik kon niks vinden op het forum...

2. femmerink

femmerink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me wel een onderwerp voor in een reclame :confused:

3. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Je zag het op een reclame? :confused:

4. Dark Shadow

Dark Shadow Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat die reclame voor de lol is en dus niet serieus

5. The Warrior

The Warrior Dutch Destroyer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja...lijkt me wel, over zo iets ernstigs ga je toch geen reclame maken :confused: ?!

6. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Nee, is gewoon voor die serie. Die stopt namelijk.

Ruud de Wild, de man van Tatum deed vandaag ook gewoon zijn programma presenteren dus...

7. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, dat lijkt me zeer onlogisch, een reclame of omgekomen mensen...zou wel heel erg tegen mijn principes ingaan!!

8. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Hahahahahaha, nee man. Dat is een geintje. Ik had het in een voorstukje gezien. Wel mooi gedaan trouwens. Zag je allerlei actualiteiten programma's waarin dat werd gemeld, en er werd gezegd van: Vanmiddag zal de premier het volk toespreken. Ze deden net alsof het hele land in schok zou zijn als dat zou gebeuren. Ik vind het eigenlijk niet echt een onderwerp om grapjes over te maken, maar goed gedaan is het wel. Dat zie je maar aan de reacties hier.

Laatst bewerkt: 19 jan 2004
  9. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Geen reclame maar ik bedoel een voor stukje van hun show ' Brutale Moeders'. Precies zoals niekname zegt. Ik schrok al ik vond het programma wel geinig.

10. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    Jah maar als het nu alweer ophoudt.. waarom eigenlijk ? Gewoon niet genoeg interesse ofzo ?

11. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    HAAHAHAHA lol.. alsof dat echt is :D (net zo echt als die idols aflevering in dat stadion, lang leve bluescreen).

Wel lachu gedaan idd met die fragmenten zoals journaal enzo.. en dan het toespreken door de premiere ofzo HAHA toppie _O_ .

12. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    En waarom zal dat niet echt zijn...?
    Als je nog ff wil lachen check...
    bluescreen or not?

13. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Sorry hoor maar dat is dus echt fake.

1. Kijk de mensen eens als de camera precies voor hun staat. Ik bedoel je moet die mensen eens zien achter hun.. die heel wazig zijn.. die spelen helemaal niet in op het optreden.

2. De belichting is zeer goed gedaan maar als je half van boven af kijkt is het niet perfect gedaan.. (leraar video zei het gelijk dat dat niet goed was). Het is niet de stadion belichting maar meer een soort vage vlek.

3. De voetballers... die staan in te spelen ofzo.. sommige trappen nog een balletje met elkaar. Als zoiets gebeurd zoals daar "gebeuirde" ga je niet staan trappen maar lach je ze uit.

4. Die mensen die ze uitlachen.. leuk gedaan zo een close-up shot.

5. Dan het camera werk zelf. Op een gegeven moment beweegt de camera een beetje alsof die een stoot krijgt van iets.. zo van links en weer terug.. Vink ook een beetje raar voor zoiets. Zou wel kunnen gebeuren maartja..

6. WIE GAAT ER ZO VOOR LUL STAAN..omg (maarja das mijn mening).

Denk dat de audities van hun ook fake waren. Die gasten van Idols stoppen gewoon een paar debielen erin (vriijwillig of betaald) voor de kijkcijfers... want zeg zelf wie heeft het niet op school over herman gehad.

Al met al is het leuk gedaan en grappig dat zoveel mensen erin trapte :D.

(dat filmpje van die URL die heb ik al teveel gekeken hoor... en ook teveel op school al gekeken)

Oeps offtopic.

Laatst bewerkt: 20 jan 2004
  14. femmerink

femmerink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hehe Chupacabra, dat is toch echt in het Vitesse stadion opgenomen... Er is altijd met de rust een optreden en toen waren dat de Idols losers.

Vitesse supporters wisten trouwens al voordat dat op TV was geweest te melden dat ze dat gezien hadden, kijk maar op FOK!. Je zit dus mis...

15. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    whahahahahahahahaahahahahahahahahaha wat een lelijk mensen zijn dat toch whahahaahahahaha en zingen kunnen ze ook al niet whahahahaahahahahahahahahahahahhahahaahaha

16. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    was gewoon echt hoor chupa

17. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    och wat zielig.... <== idols...:eek:

is dat alles wat ik te zeggen heb? 8)

JA.
    so en nou oppleuren.....:cool:

18. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat zegt niet veel. Die mensen die ze toe zaten te schreeuwen waren toch ook supporters. Maybe diezelfde gasten die op bijvoorbeeld FOK zaten te posten... who knows.

Nee, ik blijf erbij dat dat echt fake is...

Maar het was wel cool. Herman is mijn held fake of niet.

19. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Doed, je moet niet gelijk overal iets achter zoeken maar gewoon lachen lachen en nog eens lachen om dat Idols. Het is nietfake,en jouw argumenten slaan al helemaal nerges op:eek:

20. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    En ik denk trouwens ook dat het goedkoper is die stumpers gewoon ff op die middenstip neer te zetten, dan om zo'n heel filmpje te truken, maar dat kan ik fout hebben...
    Om je maar niet af te vragen: WAAROM zou je het truken, als het in het echt ook kan..?

En dat tatumjennifer gedoe is natuurlijk wel fake, maar daar waren we wel al achter toch :)?

Deel Deze Pagina