Sorry hoor maar dat is dus echt fake.
1. Kijk de mensen eens als de camera precies voor hun staat. Ik bedoel je moet die mensen eens zien achter hun.. die heel wazig zijn.. die spelen helemaal niet in op het optreden.
2. De belichting is zeer goed gedaan maar als je half van boven af kijkt is het niet perfect gedaan.. (leraar video zei het gelijk dat dat niet goed was). Het is niet de stadion belichting maar meer een soort vage vlek.
3. De voetballers... die staan in te spelen ofzo.. sommige trappen nog een balletje met elkaar. Als zoiets gebeurd zoals daar "gebeuirde" ga je niet staan trappen maar lach je ze uit.
4. Die mensen die ze uitlachen.. leuk gedaan zo een close-up shot.
5. Dan het camera werk zelf. Op een gegeven moment beweegt de camera een beetje alsof die een stoot krijgt van iets.. zo van links en weer terug.. Vink ook een beetje raar voor zoiets. Zou wel kunnen gebeuren maartja..
6. WIE GAAT ER ZO VOOR LUL STAAN..omg (maarja das mijn mening).
Denk dat de audities van hun ook fake waren. Die gasten van Idols stoppen gewoon een paar debielen erin (vriijwillig of betaald) voor de kijkcijfers... want zeg zelf wie heeft het niet op school over herman gehad.
Al met al is het leuk gedaan en grappig dat zoveel mensen erin trapte .
(dat filmpje van die URL die heb ik al teveel gekeken hoor... en ook teveel op school al gekeken)
Oeps offtopic.
Laatst bewerkt: 20 jan 2004