1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TDU] XBW Elite Club

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Dusky Demon NL, 30 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Ik kan zoiezo niet mee doen
     
  2. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    :)
     
  3. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    PS: Heb de demo van just cause gespeeld. Was chill man, vooral op een boot en dan stuntpositie in nemen en dan paracute:9 En heb je just cause al?

    PS2 : Oja, die club cruise kom ik waarschijnlijk wel ik zal Radum ook ff vragen...
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2007
  4. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL twas maar een geintje hoor :+ Demo van Just Cause heb ik al 10 keer gespeeld, i want more! (waarom zo offtopic, kan je ook vragen in PMO-)) Just Cause heb ik waarschijnlijk overmorgen!

    Waarom haat iedereen de Crossfire, ik vind het een meesterlijk mooie auto (alle proporties kloppen toch?) die geweldig rijdt.

    otp:)
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2007
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Heej ik heb ff een mededeling. Ik ben directeur/president geworden omdat ik het wel een leuk idee vond en het eerste geld had om een club te dokken. Maar aangezien ik TDU niet echt meer geweldig vind (af en toe nog), hebben jullie niets meer aan mij als president (als je daar sowieso iets aan hebt). Daarom stel ik Tjerk nu als president aan en dan moet hij zijn vice-president maar benoemen. Uiteraard blijf ik wel lid.

    Ik kan ook al niet meedoen aan de clubcruise want zondag ben ik veels te lam.
     
  6. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Spring om 5 uur 's ochtends uit je bed en ga 20 KM fietsen! }:] ;) Maarja, heb je mij al als president benoemd? Dan kies ik yojesse als vice president.:) :) Enne Dusky, edit je de startpost ff als je wilt?
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2007
  7. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Alweer een nieuwe member, namelijk WinterBaseNL! \o/ Hij heeft TDU net en is al Pro, en hij heeft de club gejoined.
     
  8. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Hehe, jep ik ben ook lid van de club(H)

    Nu pro maar ik hoef nog maar 50 Gamerscore te halen in TDU en dan ben ik Expert rank:D
     
  9. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    :p :p doe je morgen ook mee aan de clubcruise? Ik stuur nog wel ff een PM
     
  10. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Helaas loopt morgen mijn gratis 1 maand live abbonement af dus ik zal niet mee kunnen doen. Hoelaat wordt ik afgesloten van Live? Gewoon om 00:00 vannacht of zondag avond om 00:00?:9
     
  11. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er geen ervaring mee, maar ik denk dat laatste. Dus misschien kan je nog meedoen.

    Vanmiddag de cruise he jongens ;)

    /edit: Nieuw deel, mods sluit deze maar.

    En sorry voor triple post.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina