1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

TE goedkope xboxgames

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TheGreatMo, 25 sep 2004.

1. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    Intertoys verkoop Freedom Fighters ook voor 9.99 hoor *)

2. TheGreatMo

TheGreatMo www.thegreatmo.tk

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat is vast een opruimingsartikel. Zo zijn d'r anders nog wel een paar winkels die games voor onder de 10 €uro verkopen

@ stoppie: vast een formuleringsfout van mijn zijde :p

Dan ff berekenen hoeveel je dan max kwijt bent :):

Xbox game - 27,22 €uro
    mogelijke BTW %19,7 - 5,36 €uro
    verzenkosten vooruitbetaald - 6,00 €uro
    --------------------------------------------
    totaal - 38,58 €uro

Dan ben je dus nog steeds goedkoper uit, zo'n 38,60 €uro is niet veel voor een nieuwe game. Dan kun je trouwens de BTW eigenlijk nog weg laten, omdat d'r niet bij vermeld staat dat het excl. BTW is. En dat zou frauwde zijn ;)

Laatst bewerkt: 25 sep 2004
  3. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan ik ook nog wel missen. Als het echt allemaal klopt weet ik wel waar ik voortaan mijn spellen koop.

4. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ik heb zeker interesse in een reactie van iemand die al eerder heeft besteld, als het clean is, dan hebben we onze shop gevonden denk ik _O_

5. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ja, wel heel goed uitkijken, it sounds pretty fishy...

en ik ben extra oplettend sinds ik vorig jaar Opgelicht was door een Computerbedrijf met een PC bestellen. Advertentie in Telegraaf (en een internetsite gewoon) en dan bieden en 50 hoogste boden zouden de pc krijgen. iedereen had dus gewonnen naderhand en ongeveer 300x 500-700 euro foetsie.

gelukkig een paar weken later door de Bank die hem (oplichter) als klant had een schadevergoeding ingesteld. om vertrouwen van de bank terug te winnen. dus gelukkig gaf de bank geld aan mij terug. Oplichter is nog steeds een paar duizend rijker.

6. darkninja

darkninja registered user

Leuk Bevonden:
    0
    [/QUOTE]Gebruiker is slechts aan aanbiedingen en offertes gebonden indien de aanvaarding hiervan door de consument, bij voorkeur schriftelijk, binnen 14 dagen geschiedt. De in de offerte vermelde prijzen zijn inclusief BTW, tenzij anders aangegeven.

7. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zijn ze wel betrouwbaar, ik kan me hun logo nog wel herinneren dat ze advertenties in de PU hebben(of hebben gehad) en heb ook weleens die winkel in Nijmegen gezien(nog nooit in die winkel geweest, maar toch)
    Ik bestel Fable daar wel ff en kijk wat er gebeurt.

8. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb mijn winkelwagentje al gevuld :) en volgens mij is het incl. BTW!!! Edit: iemand was me voor.

Nu maar hopen dat alles goed gaat...

9. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    het is geen groothandel, micromedia is de enigste (xbox) groothandel in Nederland punt.

btw, een xbox verkopen ze voor 90 euro wat niet mag, microsoft steld bepaalde prijzen voor AL haar producten vast, ze mogen niet onder dit bedrag verkopen. Ik ga denk ik even microsoft bellen / xbox om te vraghen of ze certificeert zijn ofzo.

10. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Wel graag laten weten hoe het allemaal is gegaan. En dan bedoel ik ook alles. Het is wel prettig dat je je op wil offeren. _O_

11. pobo

pobo Ganja User

Leuk Bevonden:
    0
    ik zij tog 8) dat het geen groothandel is.
    als je het niet vertrouwd dan kun ook via rembours bestelen en dan betaal je tog aan de deur.

12. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    site = down geloof ik:mad:
    rembours? dan krijg je een steen in de doos aangezien je niet het pakje mag open maken voor je betaald hebt :):+

*edit* Hmm, doet het dus nog wel maar verrekte langzaam.
    willen ze niet bij mij hosten?:+

*edit 2*:
    _O_

13. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Wie zegt dat? Je bent voor zover ik weet zelfs "verplicht" de inhoud te controleren, daar moet je dan ook voor tekenen, toch? Dat veel postbodes daar allemaal geen zin in hebben is vervelend voor hun, maarja ik ben toch gewoon voor de vooruitbetaling gegaan dus als ze me op willen lichten kunnen ze beter niks sturen...

En die site is nioet down, maar zoals iemand al eerder zei; half xbw zit nu op die dite dus... en als iedereen dezelfde games gaat bestellen hebben ze er vast niet genoeg...

14. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb niet gezegd dat het een groothandel was, ik dacht dat het een groothandel was en wist het niet zeker. ;)

15. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb danet ook gebeld, en die gast zei dat ALLE prijzen (op enkele na) niet kloppen.
    een xbox systeem + 2 games voor 90,75 kan ook niet :+

Jammer, helaas:)

Nogmaals, je mag van microsoft geen prijzen onder de € xx,xx per spel aanbieden...

16. pobo

pobo Ganja User

Leuk Bevonden:
    0
    :confused: weet je dat wel zeker

17. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Die gast die ik aan de telefoon had was wel een beetje vaag. Hij zei dat ie niet wist wat voor prijzen er werden aangegeven op de site, maar hij zei wel "als het op de site staat zal het wel kloppen".

Wat zullen die gasten van de winkel nu denken. 8)

18. The Watcher

Leuk Bevonden:
    0
    Niet erg betrouwbaar!!

19. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dan weet ik het ook niet, je kunt het natuurlijk altijd proberen. en inderdaad als ze je oplichten voor die paar tientjes dan komt de xbw-knokploeg gewoon even langs :+ (GRAPJE - NIET SERIEUS OPVATTEN --> je weet maar nooit:+)
    Ik bestel er in iedegeval niet:).

20. The Watcher

Leuk Bevonden:
    0
    Straks komt die postbode aan de deur en zegt hij dat wordt duz 67.95 plus verzendkosten 10 euro is dan 77.95 astublieft :)

Deel Deze Pagina