Dit klopt ook nie egt dan: Fifa football 2004 € 28,58 Fifa football 2004 classic €13,61 Is er al iemand die wil gaan bestellen?
ik probeer het wel eens, ik bestel Fable en Star Wars Battlefront wel ff(wel onder Rembours voor de zekerheid)
Stel dat het nou echt zo blijkt te zijn dat het zo goedkoop is, dan is GCSHOP ten dode opgeschreven. Ik vraag me trouwens af als dit betrouwbaar is of GCSHOP die pre-orders dan niet in prijs verlaagt van bijvoorbeeld Fable.
Ik maak liever eerst het pakje open en dan betaal ik, ik ken onze postbode hier wel en dat mag denk ik wel. Alleen krijg ik een foutmelding als ik de gegevens e.d. van m'n bestelling wil versturen. Deze dus: Melding Foutmelding: Uw bestelling is niet verstuurd The message was undeliverable. All servers failed to receive the message
nogmaals: er staat een fout op de site. Ik gok, nee ik weet het voor 99% zeker dat iedereen die NU besteld heeft straks een mailtje krijgt met de vraag of je de producten nog steeds wilt hebben maar dan onder de juiste prijs.
De postbode laat je NOOIT eerst het pakje openmaken, dan is hijzelf namelijk aansprakelijk. Stel je voor het pakje is leeg, als de winkel vervolgens zegt dat het er WEL in zat, is hij de pineut. Ik denk dat wanneer er een echt bestaande winkel achter zit, het wel het risico waard is. Je kan altijd even langsgaan met wat vrienden om je verhaal te halen als er iets niet klopt. Heb je ook nog een gezellig dagje uit. Tip: film het wel even, dan kunnen wij ook meegenieten!
Haha, zo'n filmpje dat zal wel wat zijn ja. Veel prijzen zijn in ieder geval wel in orde. Het zou best kunnen dat de mensen die bestellen ook krijgen uitgeleverd voor die prijs, ook al mocht het een fout zijn. Zou mooi zijn.
Er zou een nummer van de kamer van koophandel moeten zijn. Ik heb hem nog niet gezien. Als je het nummer hebt kun je meer info krijgen bij Kvk.
Dit stond op www.kamervankoophandel.nl Naam: Yellow & Blue Vestigingsadres: Zwanenveld 9011 Vestigingsplaats: 6538SE Nijmegen KvK-inschrijfnummer: 10043600 0001 Soort inschrijving: Nevenvestiging en deze stond er ook Naam: Yellow & Blue Vestigingsadres: Zwanenveld 4428 Vestigingsplaats: 6538XC Nijmegen KvK-inschrijfnummer: 10043600 0000 Soort inschrijving: Hoofdvestiging
Als je in de KvK staat wil het helemaal niet zeggen dat het betrouwbaar is. Het betekent alleen maar dat het een bestaand bedrijf is. Niet dat het betrouwbaar is. Misschien dat iemand ff een mail kan sturen naar Kassa, radar of misschien wel de PU dan kunnen hun het misschien uitzoeken.
dit is echt een gare site mensen....met adsl duurt het nog een minuut voordat er een pagina klaar is met laden...maar ik denk dat je wel een gewoon een spel los kan kopen...en de verzendkosten zijn 6 euro per spel... PS. Op de site van GCshop staat dat als je een andere goedkopere site ziet, dat je het ff moet doorgeven, want dan passen zei de prijzen aan