TE veel gamen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Phrenesis, 2 okt 2003.

1. driver3

driver3 xbox owned

Leuk Bevonden:
    0
    het schijnt dat je een betere reactie vermogen krijg heb ik een keer gehoord maar 3 uur gamen is ook niet zo veel

2. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    moet je eens een paar uur lang in dezelfde houding op je knieen zitten dan ga je echt dood als je opstaat

3. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb weleens in de vakantie een paar uur per dag er8er gezeten en dat heb ik moeten betalen met een hele erge pijn in mijn schouders waardoor ik een paar dagen lang niet goed kon slapen:'-( maar nu zorg ik ervoor dat ik vaak een pauze neem en dat ik goed recht en confortabel voor de tv zit.

4. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Therapy has thaugt me that noting is my falt neither the fault of EA Microsoft and the rest

5. Kosmonaut XIV

Kosmonaut XIV xbox schopt aars

Leuk Bevonden:
    0
    nou ja, ik speel momenteel eigenlijk meer op PC (Counter-strike) en ik ben dit week-end toch wel (weeral) scheef gegaan, ongeveer ietsje minder al 30 uur op een weekend gespeeld. (+8 uur per dag) van smiddags tot ' s nachts. Klachten heb ik niet echt. Enkel als je gaat slapen zie je jezelf gamen met je ogen dicht! 8) mja dit is vind ik toch ietsje te veel. Nu let ik er wel meer op (mijn houding) qua tijdsduur speel ik gewoon tot ik het beu ben. Ik sport twee maal per week 1 uur ( op school :cool: ). Maar nu ik SC II heb gewonnen en ik Crimson Skies ga halen, zal ik terug meer op xbox spelen en dan speel ik zowiezo minder lang achter elkaar! O-)

g33tz

*EDIT* en ja m'n ouders zagen toch wel na heel lang gespeeld te hebben :D

Laatst bewerkt: 2 okt 2003
  6. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik heb vroeger wel eens last gehad van hoofdpijn, maar ja wat wil je als je 3 uur of langer achter elkaar gamed zonder ook maar iets te drinken of eten of een pauze te nemen, maar alleen maar geconcentreerd op het beeld en het gamen:p

Nu game ik een stuk minder, dus ik heb daar nu totaal geen last meer van;)

7. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Nu je het zegt. Heel soms lijkt het alsof er wat op me afvliegt waarna ik als reflex mijn ogen dichtdoe en naar achter met mijn hoofd ga, om 'het' zeg maar te ontwijken.

Zo vaak heb ik dit niet, maar ik denk wel dat het van het spelen KAN komen.

Meerdere klachten heb ik niet, behalve dan 5 centimeter eelt op elke duim.

8. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik game in het weekeinde 15 tot 20 uurtjes per dag, dezelfde game

en in de vakantie slaap ik soms dan een dag gewoon niet om te gamen

m'n sociaal leven gaat er wel van achteruit, maar ik heb het er voor over

er gaat niets boven lekker in je nest gamen en lui doen

klachten: ja, soms heb ik wel eens pijn in m'n ogen of in m'n vingers, maar meestal game ik dan gewoon door

Laatst bewerkt: 2 okt 2003
  9. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb op dit moment RSI klachten en ga daarmee mrgen naar de dokter, maar die komen door het laptoppen waaschijnlijk, kijk dus gewoon uit met hoe lang je gamed,je ouders zeggen het niet voor niks...

10. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ach had ik ook en toen heb een dag niet zoveel gedaan en over

11. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    :eek: :eek:

3 uur lang vind ik te lang...

na 2 uur wil ik er uit mezelf mee stoppen, langer dan worden mijn ogen dezelfde dag een beetje star (op een of andere manier een beetje moeilijk om mijn ogen te bewegen), en je wordt er erg suf van... :D

ergste bij mij was van 9 uur 's ochtends tot 3 uur 's nachts Halo-en (we hadden hem net die dag gehaald :D ) en toen was ik echt een zombie :D

12. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel eens een tijdje last gehad van m'n onderarm tot m'n hand dat kwam ook omdat een langer periode iedere dag veel te veel gegamed had. Maar toen heb ik een hele week de xbox niet aangeraakt en toen was het weer over. En sinds dien heb ik het gelukkig ook nooit meer terug gehad.

13. darkdesign

darkdesign Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er was eens een quake lan party, daar gingen ze langer dan 48 uur door achter elkaar en der ware 2 sterfgevalle, eentje liep naar de plee en viel dood neer die andere weeknie,

maar der zijn meer sterfgevalle,

hmz nog een geval, der was is een verslaafde cs speler, die kon de virtuele en het echte niet uit elkaar houden, hij dacht datie cs aant spele was maar liep met een gun door zun eige school heen, hij schoot 14 leerlingen en 2 leerkrachten dood, allemaal door de kop heen, toen hij erachter kwam dat het geen cs was pleegde hij zelfmoord,

nog een geval, in een cs cafe in turkey d8 ik ontstond er een ruzie, en was een man die schoot 2 mensen dood en er raakte nog 1 iemand gewond, en tja in zulke gevallen is het gamen uuuh wel slecht voor sommige mensen,

maar lichamelijk als je niet al te lang achter elkaar gamed kan er niet zoveel gebeuren, meer ik denk toch namate de gamende generatie ouder word steeds meer rsi patiente krijgt

14. Phrenesis

Phrenesis Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    oww dus oudere mensen hebben dat meer last van dan jonge mensen? ik ben pas 13 dus.

15. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een keer op een LAN party (counter-strike) zo'n 11 uur bijna achter elkaar gespeeld. Was echt kapot toen ik thuiskwam (hoofdpijn enzo). Sindsdien heb ik dat nooit meer gedaan. Maar het was een leuk en gezellig dagje.

16. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    klacht: altijd als ik Halo speel, langer dan een urrtje, krijg ik zware koppijn....

17. Phrenesis

Phrenesis Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    alleen met halo? of ook andere spellen? als misschien ligt het er ook aan wat voor spel het is. Of het nu een shooter is of Fuzion Frienzy. Mijn moeder kan ook nooit tegen schietspellen, daar word ze draaierig van.

ja als je maar lol hebt he:)

18. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Doordat ik tijdens het gamen niet of nauwelijks beweeg krijg ik soms last van nek. :'-(

19. darkdesign

darkdesign Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben bijna 16 en kheb nog nergens last van haha

20. xboxjunkie

xboxjunkie Kapotboks 360!!!

Leuk Bevonden:
    0
    als ik NIET game....
    krijg ik afkickverschijnselen :D

Deel Deze Pagina