1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

te veel verandering

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Perfect_Shit, 28 mrt 2003.

1. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Voor sommige mensen is verandering altijd een on-welkom iets. Vaak mensen die naar vastigheid zoeken, dat geeft zekerheid ;)

ik houdt wel van wat afwisseling en zeker als daardoor de indeling beter en duidelijker is. Way to go!

(alleen niet teveel / tevaak veranderen, jullie zijn geen Bas van der Heiden ;))

2. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    precies, verandering is goed, maar als het forum elke dag (bij wijze van spreke natuurlijk 8) ) verandert blijft het niet meer duidelijk...

3. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    mmm deze thread gaat over verandering....

Ik kwam vandaag weer op XBW zit nu de hele console shit in 1 Map (<-- ik noem 't maar zo) zelfs de pc en internet zit er bij in.... vind ik kut maar maar als jullie het fijn vinden zal het wel niet worden veranderd. Nu krijg je alle alles door elkaar, online met de pc, straks online met de ps2, games voor de pc, games voor de ps2, games voor de Gc etc etc etc en dat allemaal in 1 map.

Dan vond ik dat eerste toch fijner..... Je klikte op de map en daarin zaten weer 3 mappen en voor elke console 1 en de pc ook 1....

Maarja ik ben de baas nie dus ik kan het nie veranderen...:'-(

Dit bedoel ik dus :

Overige console's + PC / Internet: Voorheen bedoeld voor de console-discussie's, nu meer voor de andere apparaten en Internet. De 3 subfora zijn daarbij verwijderd. Posts in die fora zijn verplaatst naar Overige console's + PC / Internet.

Laatst bewerkt: 31 mrt 2003
  4. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ik snap wat je bedoelt, en imo is het ook makelijker dat er verschillende sub-fora zijn voor andere consoles. Maar aan de andere kant, met zoveel fora zie je dalijk het forum niet meer.. Vooral voor newbies kan het nogal verwarrend overkomen dat als je ergens op klikt er weer nieuwe sub-fora zijn.

5. Ajax

Ajax Guest

MEE EENS MET PERFECT_SHIT
    TIS ONOVERZICHTELIJK!!!

6. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Kleinere letters mogen ook wel hoor :p

MEE EENS MET PERFECT_SHIT
    TIS ONOVERZICHTELIJK!!!

:+

Nee, ff serieus. Het is voor onoverzichtelijk omdat je gewent bent aan het oude uiterlijk van het forum... Voor newbies is dit een stuk vriendelijker, iig zo denk ik erover.

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Een andere reden dat de aparte subfora voor elke console weer bij elkaar gevoegd zijn, is dat er in die fora nauwelijks gepost werd. Het nieuwe console/pc/internet forum 'leeft' tenminste weer meer.

8. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    dus wij moeten ons aanpassen aan newbie's??? :confused:

ach, ik vindt het prima die verandering. je wisslet eens in de 5 minuten van forum, is het dan zo moeite om ff te zoeken?

9. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Zo iets ja, jij kent het forum en weet wat er te vinden is, newbies misschien niet.

Omdat alles nou overzichterlijker is ingedeeld zullen nu imo minder vaak threads verkeerd worden geplaatst.

10. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar ik denk ook dat er straks allemaal weer dubbele threads komen over hetzelfde spel, dus jullie kunnen je hart weer ophalen om allemaal slotjes te gaan geven. Want jullie weten ook wel dat er nu meer dubbele onzin gaat komen, Tnzij ze goed lezen maar dat kun je niet van iedreen verwachten 8)

*ik gaat nu eens op zoek naar een andere avatar.

11. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit is echt veel lastiger dan het oude

12. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    precies

13. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ik vind het zo overzichterlijker, alles is netjes gecatogoriseerd

14. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    Dus je vindt het overzichtelijker als de hele overige console troep incl pc en internet bij elkaar inzit ???

+ de aankomende dubbele threads ?? want die zullen er nu meer gaan komen...

15. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Dat stuk niet echt nee, maar toch vind ik het beter.. want anders blijf je op fora klikken voordat je er eindelijk bent.

En als iedereen gewoon ff een titel maakt van b.v.:

[PS2]"spelletjesnaam"

dan is het gewoon duidelijk genoeg.

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Inkorting van die fora is inderdaad een concessie..

17. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    Nou dan zien wel wel hoe het gaat, maar mocht iemand het vergeten verander het dan en gooi er niet meteen een slot op. ;)

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    En zometeen komt er nog aan andere restyling aan... :cool: Geen andere indeling, gewoon andere lay-out.

19. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat is 'zometeen' :cool:?

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Niet vandaag, niet deze week :)

Deel Deze Pagina