Je ziet voornamelijk reclame rondom game programma's. En als je naar de Champions League kijkt, dan wordt je dood gegooid met de PS2. En tegenwoordig bijna letterlijk (als je de reclames met de bal kent hahaha).
Ik denk dat Microsoft zijn aandacht volledig op Xbox Live moet gooien. Dat is volgens mij de grote troef van Microsoft. Hier kunnen ze Sony en Nintendo mee pakken (Lees: marktaandeel pakken). Live pakketjes zijn er inmiddels weer genoeg. Er moeten wellicht wel snel meer Live games komen. Waarom zie ik DarkMaster bijvoorbeeld niet op TV. Ik denk, dat qua netwerk Microsoft echt de betere van de 'grote drie' is. Dus meer reclame voor Xbox Live lijkt me een zeer slimme zaak. Dat zou niet alleen ten goede komen aan de verkochte aantallen Xboxen, maar nog meer voor het aantal verkochte spellen en Live pakketjes, waar in principe de grote omzet ligt.
Aan het geld kan het niet liggen. Op tweakers.net las ik van de week dat Microsoft een kleine 40 miljard dollar vrij te besteden heeft. Dat redden Sony en Nintendo nog niet samen.
Misschien zit het er aan te komen. Wie weet.
Laatst bewerkt: 15 apr 2003