1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

team-dub, Dutch United Brothers (call of duty)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door dubROGUE, 21 nov 2012.

  1. dubROGUE

    dubROGUE Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    Hi!

    Altijd op zoek geweest naar een leuk, hecht, sterk en volwassen team? Dan is dit je kans! Wij (dutch united brothers) zoeken namelijk een aantal mid/high skilled Call of Duty spelers die bereid zijn mee te doen. Wij zijn van play League Play te spelen in Call of Duty Black Ops II, daarom zoeken wij dus een aantal mid/high skilled members die bereid zijn te communiceren, samen te werken en nog belangrijker plezier te hebben.

    Op zich zijn wij al redelijk bekend op xbox-live. Momenteel hebben wij ongeveer 20 members. Al deze 20 members hebben de clantag in de gamertag (bv. dub ROGUE).

    Momenteel ligt de gemiddelde leeftijd rond de 24 jaar ongeveer. Ons niveau verschilt per persoon maar hebben zeker een aantal zeer skilled spelers er tussen. Zo heb ik zelf een k/d van 2.30 maar nog belangrijker een hoge Score Per Minute van 520. Ook heb ik tijdens het launchevenement namens een pro-team gespeeld in de Heineken Music Hall.

    - Wij spreken naast het gamen regelmatig af(b.v. LAN-party's of uitjes)
    - 18+
    - Geen gevloek (zoals kanker etc).
    - Bezig met een website
    - Eigen logo
    - Facebook Page
    - Hechte groep
    - Volwassen
    - Bestaan nu zo'n 3/4 jaar.

    Graag hoor ik van je!

    Dutch United Brothers
    ROGUE

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2012
  2. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Hoe hoog moet je KD zijn ?
     
  3. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Nouja, jammer dat ik er niks meer van hoor. Maar fijn dat je wel over je eigen prestatie's te spreken bent.

    "maar hebben zeker een aantal zeer skilled spelers er tussen. Zo heb ik zelf een k/d van 2.30 maar nog belangrijker een hoge Score Per Minute van 520."
     
  4. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Rofl, hoe weet je of je skilled bent? een k/d van 2.30 en een SPM van 520? lolebol tell me more about how epic you are in publics.
     
  5. Para

    Para Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt kd zegt niks over je skill in matches
     
  6. Hypical

    Hypical Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    wrm speel je nog online als je zo goed bent? is dan toch geen uitdaging meer?
    maybe
    -Decerto.net
    -Gamebattles.com
     

Deel Deze Pagina