black ops jongen je moet met de tijd mee gaan en vooruit gaan toch? en dan ga je achteruit naar oudere games? zullen we anders gewoon Super nintendo zoeken en daar kei hard op owne ?
Ja klopt, was ook maar een grapje..... Ik blijf in ieder geval gewoon black ops doen tot de volgende CoD en tussendoor speel ik altijd spellen als AC:Brotherhood en binnenkort Crisis en GoW3 denk ik, maar main game zal CoD blijven tot de volgende.
ishotz vanavond om 8 uur 3 tegen 3 scrimmetje? niet tegen team reflex maar tegen mij en 2 vrienden van mij. laat ff hier of via PM iets weten je hebt me al op XBL greet Dagger
Guest 3 post achter elkaar maken is niet echt de bedoeling. Er zit een Edit knop, die kan je ook gebruiken
maar wij gaan misschien ook wel Decerto spelen man. lijkt me wel lol weer is iets heel nieuws. en ik denk zelf dat je er zelf ook nog is wat skills van krijgt in SnD zijn we in ieder geval niet de slechtste xD maar domination kunnen we nog niet echt goed
Mooi, houden zo! Domo vind ik zelf wel lastig, theoretisch kun je de game wel goed aanpakken, strats uitdenken etc. Maar in de praktijk vereist het veel van je team om het te laten werken. Tegen G8 Inspired gespeeld op GB/MLG met onze LAN-line-up. Shit we werden geraped man echt kei en keihard! Ze bleven 3 punten behouden en ze waren overal. Die gasten wisten wat ze deden haha
ik heb ook wel interesse in black ops voeg me maar toe: warbladex NL en als de nieuwe site klaar is stuur maar een link
ishotzz wel een goeie scrim vrijdag, kan t och wel merken dat jullie veel meer SnD ervaring hadden ik vond hjet toch nog verassend dat wij domination en ctf wonnen ook al speelde ik met 2 gewonen vriendin ipv mijn clan. Jullie hebben niet zoveel ervaring in ctf en domination, dus mijn vraag was eigenlijk... die gast( Dudelino NL ) moet veel scrimmen en oefenen zodat die kan wennen aan competief spelen, en ik zelf moet ook oefenen voor SnD en jullie voor CTF en Domi... zin om geregeld een keer te knallen in een scrim tegen elkaar? greeetz Dagger
tuurlijk man de band tussen beide clans is uitstekend dus we kunnen wel tegen elkaar gaan oefenen wij willen namelijk Decerto gaan spelen... zo krijgen wij misschien wel meer ervaring in domi en CTF
inderdaad netjes man! relax dat jullie ook decerto gaan spelen, we gaan gewoon een hoop scrimmen en oefenen en dan komt dat helemaal goed we spreken elkaar op XBL maat misschien makkelijk als ik nog een paar meer mensen van jou team invite, voor het geval dat jij er niet bent ofzo. scrim kan altijd toch is toch een friendly kun je die even PMe? thnx alvast
tuurlijk man zet even een lijstje neer: CLANLEADERS: - FeLoX Windhover (site admin) - FeLoX MaRsHaLL (member admin) - FeLoX RaMPaGe (evenementen admin) - FeLoX BlaZeRR (team admin) STAFF: - FeLoX HeReTiC - FeLoX ISHoTZz - FeLoX xViTaLz dit zijn onze leaders en staff... misschien heb je hier al genoeg aan. zal het niet chill zijn als we gewoon vast gaan scrimmen?