1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Team FeLoX zoekt leden!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Team FeLoX, 5 nov 2010.

1. sgt9tailor

sgt9tailor Team Visual

Leuk Bevonden:
    0
    pff ik heb ook geen vaste tijden gezegd als je een keer een scrimetje wilt doen stuur je gewoon een pmtje en dan heb ik er meestal wel wat man voor klaar staan ;)

2. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    gisteren niet :p haha :thumbs:

3. Raedos

Raedos Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, sorry van gister man. Britten zijn nou eenmaal een beetje arrogant.:p

4. sgt9tailor

sgt9tailor Team Visual

Leuk Bevonden:
    0
    ja me broertje had sinds gister een xbox:lol: dus moest hem even helpen misschien vandaag?:thumbs:

5. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    vanavond gaat ook niet lukken ishotz, ga chille met wat vrienden. morgen avond ben ik er en zaterdag anders ook wel denk ik.

6. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    hey chefkeee lang niet gesproken:p vanavond rond 8 uur scrimmetje als je tijd hebt? 3 / 3 of 4 / 4 . moet even kijken hoeveel ik er heb. laat maar ff weten!

7. sgt9tailor

sgt9tailor Team Visual

Leuk Bevonden:
    0
    is goed:thumbs: je bent alleen nu niet online?

8. sgt9tailor

sgt9tailor Team Visual

Leuk Bevonden:
    0
    *update

*Aanmeld update voor de clan.

Team FeLoX/FeloX community.

GT:FeLoX iSHoTZz

web:
    www.teamfelox.nl

clangames:
    -Call of duty: Black ops
    -GTA 4: The Ballad of Gay Tony (fun)

clanmatches:
    -Decerto
    -Gamebattles

contact voor aanmedling:
    -FeLoX BLaZeRR

Scrims en alles op het gebied van een battle
    -FeLoX iSHoTZz

Geschiedenis van de clan:
    Team FeLoX is een Xbox Live multi-game clan en bestaat inmiddels al ruim 5 jaar.

We hebben voor een lange tijd Team PrioX geheten en daarvoor SA: Suicidal Assassins. Maar op 9 oktober 2010 begonnen we weer opnieuw als Team FeLoX. Er zijn nieuwe ranks, we doen aan clanmatches en we trainen vaker.
    De website wordt ook nog dit kwartaal verbeterd.

voorwaarden:
    -headset
    -1 van de clan games
    -een aanmeld post op de site zetten.

verdere info vindt je op de site!:thumbs:

verdere info over de clan zelf:
    We hebben dus onze clan verdeelt in FeLoX community en het FeLoX Pro team.
    FeLoX community zorgt ervoor dat je met andere mensen in FeLoX meespeelt en zo een squad van goed met elkaar ingespeelde members vormt.
    Zo kun je na goedkeuring van de staff/leaders een gb team aanmaken.
    We organiseren ook veel toernooien binnen FeLoX hiermee kun je prijzen winnen.
    In deze toernooien kunnen wij opmaken of jij geschikt bent voor het FeLoX Pro team.

Wat houdt het FeLoX Pro team in?
    Als je in dit team komt speel je met de 5 beste spelers van FeLoX.
    Je gaat hier veel GB matches en Decerto matches spelen.
    Later willen we met dit team ook naar landelijke toernooien gaan.
    In dit team is natuurlijk veel inzet en actieviteit vereist.

Zo ik hoop dat dit weer een goede recente update geeft over de clan als ik iets heb gemist meld het even!
    FeLoX iSHoTZz

9. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Hey iShotZzZ, Sorry van gisteren. was niet mijn beslissing. 1Shot is de Captain en hij en Syberite zochten het niet meer dus die leavde. Sorry daarvoor. Verder goeie match alleen op SnD merkte ik wel goed dat jullie gewoon niet dood gingen, werd echt de hele tijd gesponged:p. En net als in Capture the flag is dat niet zo erg want je respawnd maar in SnD is het wel echt klote. Nouja volgende keer beter en dan zorg ik persoonlijk dat iedereen blijft!

nogmaals mijn excuses!

10. Raedos

Raedos Member

Leuk Bevonden:
    0
    iShotzz, als je berichten van mij krijgt over mw2, of als je samen met mij mw2 speelt, dan is het m'n broertje (van 11 jaar). Just to let you know, dat je niet denkt van wtf doet hij.

11. sgt9tailor

sgt9tailor Team Visual

Leuk Bevonden:
    0
    maakt niet uit Dagger was weer chill om te scrimmen.
    vandaag hadden we ook weer gescrimd was wel lol :p
    @Raedos ja kwam er al eerder achter xD kon vandaag niet met hem spelen waren even bezig met het voorbereiden met de clan training :p

12. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    ishotzz, ik wil binnenkort eigenlijk echt een GB tegen jullie. ons team tegen die van jou. ( dus echt 4 man van Reflex ) Is dat goed?

13. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    + geef me ook even de GT van iemand uit het Pro team, wil ook wel's kijken hoe goed die mannen van jullie zijn ;)

14. sgt9tailor

sgt9tailor Team Visual

Leuk Bevonden:
    0
    we zijn alles nog flink op een rijtje aan het zetten...
    we hebben dus veel aanmeldingen en die moeten we weer allemaal indelen.
    ook wilt er misschien een leader leaven (balen).
    het gb team moet ik nog even hellemaal editen want er zijn inmiddels ook wat ouwe members geleavd (je kent ViTaLz vast nog wel).
    ik hou je op de hoogte als we alles gereed hebben we willen misschien nog wel van het weekend gb gaan spelen maar dan heb jij je zuip weekend ;)
    greetz FeLoX iSHoTZz

15. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    zaterdag middag ben ik de hele middag online;) en ja vitalz ken ik nog wel, die heeft me ook op live toegevoegd. hij had me verteld dat die was geleaved ja..

16. sgt9tailor

sgt9tailor Team Visual

Leuk Bevonden:
    0
    ViTalZ leavde omdat hij zijn problemen opkropte en niet bij ons kwam met zijn problemen hij was zelfs een staff-member in onze clan...
    toen hij leavde heeft hij van gb het hele roster gekickt en nu kan ik weer hellemaal opnieuw die mensen een team inv gaan geven.
    we krijgen nu ook heel toevallig veel meer spam attacks op onze site....
    na ja beetje jammer maar goed... ViTalZ ken ik persoonlijk goed dus verder geen probleem met hem alleen een clan-leader van mij is wat opgefokter xD
    greetz FeLoX iSHoTZz

17. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Als jullie nog tegen mij willen scrimmen, moet je voortaan scrimmen tegen CnC :p je zult het vanavond zien aan mijn GT

18. Raedos

Raedos Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was leuk, moeten we vaker doen. Alleen 6v6 CTF is wat minder als hun hele team achterin blijft :/ Dan is Domination of SnD leuker denk ik.

19. sgt9tailor

sgt9tailor Team Visual

Leuk Bevonden:
    0
    ja was wel leuk man we waren eigenlijk aant oefenen voor Decerto.
    als je een team zoekt en onze team lijkt je wat kan je natuurlijk altijd aanmelden ;)

@ CnC Dagger waarom ben je van team gewisseld? of is dit team name change?
    als je andere team bent gehoind was Reflex niks?
    edit: heb je messages gelezen veel succes man ;) zal zeker tegen jullieblijven scrimmen... steken we nog veel van op :p

beide de vriendelijk groetjes van FeLoX iSHoTZz :p

Laatst bewerkt: 2 feb 2011
  20. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Komt goed man. We gaan proberen hier iets van te maken en we zien wel hoe het loopt;).

Reflex was een relaxte clan, maar dat komt altijd door de mensen waarmee je speeld, en als die mensen weg gaan is er niks meer over;).

Heel veel gezeik nu gaande op het Reflex Only forum omdat er ongeveer 4 achter elkaar zijn geleaved, Syberite, 1Shot, Monkey en ik. En dat valt denk ik niet zo goed, allemaal gezeik van members die ik nooit spreek of de Halo Reach/ Guitar Hero members enzo.

Fcking leip maar goed, zal er wel bij horen.

Deel Deze Pagina