Weet iemand wanneer de update beschikbaar is? 't Is echt vervelend al die lag en connection errors... En de kans dat je op een Nederlandse of Engelse server komt is ook al niet te groot.. Voor de rest dikke fun hoor! Team Fortress blijft rulen!
Vandaag 2 potjes gespeeld. Erg grappig en bizar. Ik heb bijna alle klasses geprobeerd en kon eigenlijk alleen kills maken met de heavy guy (stond zelfs bovenaan met veel kills). Is hij niet een beetje overpowered?
vind ik niet, zonder medic is ie zo dood, ik vind zelf de engineer heel goed, ik vind dat er geen 1 class overpowered is, want er is altijd wel een goed middel om tegen te vechten, engineers hebben last van spies bijv. zolang in jou team veel verschillende klassen heb, en iedereen doet wat z'n personage het beste doet, heb je in dit spel niet echt een overpowered personage, is heel goed gedaan vind ik
Ik vind zelf de Medic lekker wegschieten en hij kan ook nog healen en hij healt zichzelf ook nog Heb alleen het gevoel dat spies overpowered zijn en dat er niks tegen te doen valt.
Alles is heel erg uitgebalanceert maar hoop wel op nieuwe mappen Overigens heb ik nooit last van lag ook niet als ik een server host van 16 spelers loopt alles nog heel netjes door :b:
Alles is goed uitgebalanceerd. Vind alleen de medic jammer. Deze had ook nog een shotgun moeten hebben. Medic is nu alleen nog maar goed voor Support. Gisteren wel goed gespeeld met UnXpecteD c3l en Intraxz NL ....noobs
Je health genereert zich weer automatisch. Ben zelf blij dat de medic geen shotgun heeft want vind die andere gun veel lekkerder schieten.
Nog een tip om spies (god wat haat ik die gasten) te herkennen. Je kan door alle teammates heen lopen behalve degene die een spy zijn voor het andere team. Overigens heb ik ook gelezen dat je als engineer een dispenser onder water kan zetten en dan ook daar kan overleven omdat de dispenser net genoeg health afgeeft. Dus een turret in het water is een mogelijkheid Er waren nog een paar leuke tips maar ik weet niet meer waar ik het heb gelezen.
Zal onderhand wel bekend zijn. Maar bij één map (well heet ie volgens mij) komt iig zon vervelend treintje voorbij in het middelste controle point. Je kan daarbij namelijk voordat de tijd op is de tegenstander aanvallen door met soldier fire + a tegelijk (hoge sprong) in te drukken en zo over de kisten heen te springen naast de nog dichte hekjes. mja volgens mij is dit middels al vrij bekend