en ik weet niet wat jou probleem is maar als je toch geen goede manier kunt vinden om te laten zien dat je ieta tegen ons hebt zet dan gelijk niks neer want dit slaat dan weer nergens op. zozo meneer is een beetje bijdehand. btw heb ik gezegd dat dat orginele namen waren dan? nee want heb alleen maar over me eigen naam gehad he dus ik weet niet wat je komt zeuren? en als we het er dan toch over hebben ja jou naam is orgineler dan de meeste maar geloof me die ben ik ook al vaker tegen gekomen. voor de rest als je iets tegen ons hebt, leuk voor je maar kom met feiten en redenen waarom dat zo is en niet met dingen zoals (dan zou ik wel heel laag gezonken zijn) want dat is echt een laag niveau.
Ik doe niet stoer, maar ik denk: Post even wat resultaten, is toevallig vandaag gebeurt dus vandaar. Kijk als het vorige maand was had ik ze wel achterwege gelaten Oh en ik zat op school btw laat ook maar had niks tegen KwH tot nu... En sowieso: Al mijn clans>Jou clans. Die was neem ik aan voor FocuSs?
in dat geval mijn excuses want ik wordt het een beetje zat al die clanruzies met dit en dat daarom snapje.
Waarom spelen jullie niet nog een match en posten de resultaten hier? Dan is deze 'ruzie' ook meteen voorbij.. GameHero NL? Heb ik vroeger met jouw niet Halo 2 gespeeld?
Mijn team heeft gespeeld tegen KwH Aqua vandaag, en we hebben gewonnen dus ik kan nu eindelijk zeggen: Ik ben beter dan alle KwH spelers...
nee,, jouw team is beter dat zegt dus niet dat je individueel beter bent professor Aidan heeft gesproken.
Ik krijg nou echt plaatsvervangende schaamte voor personen zoals jij. Shame on you man, shame on you.
Ik weet wel dat ik beter ben dan KwH, want het team heeft gewonnen en bij 1vs1, ben ik nooit de slechtste, meestal top 3 ofzo. En EnVy is al 5 maanden geleden, in die tijd ben ik veel beter geworden. En Aidan wat voor noob ben jij? En AquilA de naam AdD1ct zal wel wat voor je zijn...
Ze deden stoer door te zeggen, we hebben je allang verslagen. Geef maar toe dat we beter zijn, dus ik geef ze nu ff de waarheid. Wij speelde nog slecht ook, en we wonnen daardoor met 2-1. Maar alles draait om het volgend seizoen...
Waarom zou je dat willen zeggen. Probeer eens de realiteit van de game scene te onderscheiden Het is een spelletje