4v4 was ook goed, manager zat in de lobby + we konden wel iemand missen. Andere keer dan?? Ik hoorde ook dat jullie met perks aan wilden spelen.
het team gaat wel goed hoor ik ben nu bezig met het script te schrijven gaat langzaam want is moeilijker dan ik dacht xD
ja maar je weet toch dat je de magriet moet lezen en niet de Privé? want in de magriet staan wel verhalen die waar zijn
luuk anders moeten we een keer een lobbie op zetten of een private chat dan kunnen we met zijn tweeen een script schrijven.
wie heeft er nog een gezellig verhaal te vertellen of iets want het is hier zo stil.... ik kan haast krekels horen en zie van die hooibaaltjes langs waaien xD edit: ik heb nog wel iets te vertellen xD na lang onderzoek heb ik geconcludeerd dat school op maandag zwaar slaapverwekkend is wie is het er hier mee eens/oneens?
Oneens,, het is hartstikke leuk s;maandags naar school. al je lieve klasgenootjes zien en dan erachter komen dat je het 1e uur vrij bent. gezellig kletsen over wat je op je boterham hebt en ruilen met elkaar. daarna in de klas lekker leren en in de pauze praten over de repetitie's die je over 2 weken hebt in een woord: KEIvet!
Deze community was actief, veel succes met je actieve community, er zitten hier denk ik 2 actieve clans. Veel plezier.