1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Team Reflex

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Xorta, 18 mrt 2009.

  1. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    STARTPOST IS VEROUDERD EN ZAL ZEER BINNENKORT EEN UPDATE KRIJGEN! Lees de laatste post:

    [​IMG]

    www.TeamReflex.com

    Team Reflex
    Team Reflex is een multigaming clan opgericht in april 2008 door Xorta. De clanstructuur van Team Reflex is zo ingericht dat de competitieve en sociale elementen van een clan perfect gecombineerd kunnen worden. Waar het in het kort op neer komt: we hebben geen aparte teams, maar 1 groot roster. Zodra wij competitief moeten gaan spelen, zullen er pas teams gevormd worden. Hier zitten een aantal redenen achter die te lezen zijn in het Algemene Team Reflex Informatie topic op onze website. Ook kun je daar lezen welke andere aspecten Team Reflex uniek maken.

    Roster & Games
    Overzicht van games die we officieel spelen en gespeeld hebben: Officiele Team Reflex Games
    Overzicht van ons roster (meer dan 40 members): Roster Overzicht (Alfabetisch)

    Website
    www.TeamReflex.com

    Meer informatie
    News
    Achievements
    Contact Informatie
    Join Team Reflex!

    Team Reflex zoekt nieuwe leden! Join Team Reflex!

    Weetjes :)
    • Team Reflex heeft members van 16 tot 31 jaar oud, ongeveer de helft is 20 jaar of ouder.
    • We zijn 100% Nederlands.
    • We hebben al meer dan 800 matches gespeeld, gemiddeld winnen we 70%. (Update: we houden dit sinds mei 2009 niet meer bij).
    • De meeste spelers van Team Reflex hebben al jarenlang ervaring in het spel dat ze spelen.
    • De meeste members kennen andere Team Reflex members in het echt.
    • Team Reflex Halo 3 is 1e geĆ«indigd op de GameBattles Team (EU) Ladder van het Winter 2009 seizoen.
    • Onze FIFA 10 spelers spelen op de hoogste niveau's in online clubs.
    • Vijf Rainbow Six Vegas 2 spelers hebben allemaal een HDTV gewonnen in een online toernooi.
    • Onze Guitar Hero members winnen bijna al hun matches. Reflex Nathan staat in de top 10 van de wereld met drummen.
    • Reflex SpiN is 1e geworden met de Guitar Hero World Tour GameBattles Playoffs van het Summer 2009 seizoen.
    • Reflex Nethris won 5 spellen op een FIFA 09 LAN toernooi.
    • Reflex Prime is vader geworden!
    • Er zijn 25 Team Reflex T-shirts gedrukt (met nickname).
    • Reflex GT wordt georganiseerd vanuit Team Reflex en organiseert gratis toernooien met prijzen. Meer info: www.ReflexGT.com. Reflex GT 1 had 322 deelnemers!
    • Reflex Nethris won 250 euro en een hoop games/goodies door het FIFA 10 toernooi te winnen op de Breda Game Tournament 3!

      Filmpje van de BGT3 FIFA 10 prijsuitreiking met Skate.

    Bezoek onze website (www.TeamReflex.com) voor nog meer informatie over Team Reflex. Stel daar ook je vragen of doe dat hier in dit topic.

    Reflex Xorta
    Team Reflex manager
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2011
  2. GomoRra

    GomoRra Guest

    Zozo veel halo3 spelers zeg!

    Maare succes met de clan, ik heb 1 vraagje. Hoe hoog is het niveau van jullie teams?
     
  3. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Startpost heb ik een update gegeven. Onder 'Extra informatie' vind je antwoord op jouw vraag GomoRra. En bedankt nog :D.
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2009
  4. Try I Spawn

    Try I Spawn Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Gogo Reflex :D
    Een genot om member te zijn
     
  5. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Ziet er erg goed uit, en zo te zien zijn jullie al erg succesvol!
    Desondanks, nog wat extra succes :D
     
  6. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Woot:) Ziet er pro uit, heb misschien wel intresse;)
     
  7. GomoRra

    GomoRra Guest

    Hebben jullie al is tegen LowLandLions LLL gespeeld? Het Nederlandse Halo3 team van LLL?
     
  8. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar LLL raped ons 5x in de rondte ;).
     
  9. GomoRra

    GomoRra Guest

    aha okee, ja hun zo echt goed. Hun spelen ook altijd in een vast team. Misschien een idee voor jullie? Of doen jullie dat al?
     
  10. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Die clanstructuur is juist waar ik met opzet niet aan begonnen ben :p

    Startpost quote'je:
    Er zijn natuurlijk voordelen en nadelen ten opzichte van een vast team van 4. Die lees je dus in die link die ik gaf. Ik moet wel zeggen dat het best een experiment is om deze clanstructuur te hebben, het kan fout aflopen, maar tot nu toe gaat het goed en ik heb er vertrouwen in :).
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2009
  11. GomoRra

    GomoRra Guest

    Ik denk toch dat 1 vast team een stuk beter werkt, maar dan moet je wel een aantal teams samenstellen die op elkaar ingespeeld zijn. Dan ga je met dat team tegen de top spelen bijv LLL en leer ervan! Tuurlijk wordt je geraped maar je kan er alleen maar beter op worden!

    Succes :p Hopelijk kan je er wat mee :p
     
  12. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker prijs, 5 HDTV :D
     
  13. GomoRra

    GomoRra Guest

    Was dat niet dat Xboxworld rainbow six2 toernooitje?
     
  14. 1nfinity

    1nfinity Show your Skill

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Alvast veel succes

    Over die aanpak van wie wanneer speelt ik zie er eerlijk gezegd ook wat in ;)

    Ik wil wel in jullie halo 3 clan,ben een echte teamplayer ;)
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2009
  15. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vast team van 4 is altijd goed op de korte termijn, op de lange termijn erg risicovol. 90% van de vaste teams van 4 haalt een half jaar in leven blijven niet op H3, zelfs bij de pro's. Oorzaak nummer 1 is vaak: ze lopen vast, kunnen niet meer beter worden, er is geen progressie meer, dus een member haakt af, team gaat dood of zoekt nieuwe member. De manier van Team Reflex kost moeite op de korte termijn op op te starten, op de lange termijn pluk je de vruchten, hopen we ;). Vooral binnen een clan waar veel moeite is in gestopt zou het erg ongunstig zijn om teams te hebben waar de kans groot is dat het vast gaat lopen. Dit zie je ook in de praktijk: veel clans worden opgericht, weinig clans houden het langer dan een jaar vol. Deze hele gedachte is maar 1 van de meerdere redenen waarom ik met de huidige clanstructuur begonnen ben.

    En over tegen LLL oefenen, voor beide partijen is dat niet echt nuttig. We kennen redelijk wat teams die rond ons niveau spelen, daar is beter tegen te oefenen. Zelfde geldt voor LLL. Thnx voor het proberen te helpen in ieder geval :D ik waardeer het :thumbs:
     
  16. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Mooie text man Xorta,vooral van dat er 1 member bijna vader word:b:
     
  17. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Xorta, gaan jullie een keer een H1 LAN organiseren (8 spelers 4v4 random teams)? Ik denk dat er genoeg oldskolers in reflex zitten, zou misschien leuk zijn.
    En ik zat ook te denk om misschien te joinen als daar de mogelijkheid voor is. Ik heb de laatste tijd erg weinig tijd voor gamen, maar dat competitive in me is er altijd en een deel zijn van een h3 teampje zou wel leuk zijn.

    Anyway, erg nette clan/site en alles zit er goed verzorgt en netjes uit, respect voor dat.

    Freak gefeliciteerd (ik ga er van uit dat het over jou ging).
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2009
  18. one men army

    one men army Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    heb op jullie forum bij join iets neergezet dat ik jullie wel wil joine
     
  19. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het bij jullie clan verplicht om je naam te veranderen;)?
     
  20. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankje Freak (Reflex Prime) :thumbs:

    @ Airwave: Een H1 lan zou zekerrrr niet verkeerd zijn :D. Ik denk dat als we zoiets willen gaan beginnen, er gewoon een hele Team Reflex LAN van gaan maken. En dat is zeker een toekomst plan. En over jij en TR: ik zal het even in de groep brengen. Sommige members vonden dat we nu wel genoeg H3 spelers hebben, maar in principe zit TR nooit vol en jij bent natuurlijk ook die oldskoler die de meeste van ons wel kennen, dus uitzonderingen kunnen altijd gemaakt worden *).

    @ one man army: Ik heb gereageerd.

    @ Cryton: Nee, het is niet verplicht je gamertag te changen. Maar (bijna) iedereen doet het wel omdat het een hoopje voordelen met zich mee brengt. Voor meer info daarover: General Team Reflex Information, het Clan Tag gedeelte.
     

Deel Deze Pagina