Prachtig gemaakt filmpje Daar zit zeker behoorlijk wat werk in? Erg leuk hoe hij dezelfde scenes vanuit verschillende hoeken in verschillende comic panels weergeeft.
mooi gemaakt, post hem @ http://www.halo3forum.eu/forum/forumdisplay.php?f=18 Krijg je denk meer response
Hij staat op H3F.eu op het Halo 3 Media forum, niet het Videos forum dat jij poste . Thanks iig (ook maar namens Reflex Twitch )
Er zit voorlopig even een stop op het joinen van Halo:Reach vanwege de vele aanmeldingen Joinen is nog wel mogelijk voor F11, CoD en Guitar Hero.
Team Reflex leeft nog altijd met een leuke club actieve leden, maar er gaan veranderingen plaatsvinden. Een concept voor een nieuw clanformat ligt op tafel. O.a. met: - Skill is geen vereiste meer om te joinen, goed gedrag nog altijd wel - Een e-sports sectie binnen de clan met betaalde gamers! Lees deze flink lap tekst om er alles over te weten te komen: http://www.teamreflex.com/viewtopic.php?f=8&t=868&p=29685. Heb invloed door kritiek of ideeen te posten! Zodra de herorganisatie plaats heeft gevonden kan er weer gejoined worden en zal de startpost hier op XBW vernieuwd worden.
Er zitten nogal wat haken en ogen aan het verhaal, vandaar de vertraging. Xorta, degene die dit allemaal op z'n schouders neemt, zit tot over z"n oren in het werk momenteel (o.a vanwege de Reflex GT LAN's). Maar het is een betrouwbare jongen die z'n ideeen zo perfect mogelijk probeert uit te voeren en z'n beloftes altijd nakomt. Dus geduld is een schone zaak is dit geval.
Zodra cod mw3 uit is gaan jullie die dan spelen? En is er een kans dat jullie weer mw2 gaan spelen Alvast bedankt voor alle info
1) Ja. 2) Nee, alhoewel recreatief kun je elk spel spelen, ga er alleen niet van uit dat we hier mensen nog voor aannemen. Wij spelen voornamelijk Decerto en zo zijn onze spelers voornamelijk erg competitief en fanatiek ingesteld alhoewel we ook ruimte hebben voor de iets recreatievere spelers. Enige vereiste is gedrag. Overigens zijn we ook op zoek naar Gears of War 3 spelers/teams en zien we altijd ruimte voor spelers die aan race- of fightgames doen (Forza 3/4 binnenkort en Street Fighter bijvoorbeeld)
Ik heb me maar eens aangemeld op jullie site Omdat ik toch wel hoop wat andere goede nederlandse Gears spelers te ontmoeten Want in je 1tje is het niet te doen!!
allicht. des te eerder antwoord. nee is klets. had hem hier gespost en toe dacht ik eraan dat ik het ook gewoon bij reflex kon poste