1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Team Reflex

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Xorta, 18 mrt 2009.

  1. Baby Doll

    Baby Doll Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha XD
    Je spammed gewoon
     
  2. star shooter x

    star shooter x fariko gaming

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    eey Xorta is er nog een plaatsje vrij voor mij ik speel altijd decerto in het weekend ben vanavond 10 uur online voeg me toe versus Quantum
     
  3. star shooter x

    star shooter x fariko gaming

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    heey met dylan ( fwh x rambo x ) ik zou graag in reflex willen omdat ik een team zoek en omdat ik heletijd decerto speel en alleen pickup zijn is niet altijd leuk. dus mag ik een trial starten bij jullie om te laten zien wat ik kan
     
  4. Sky Hawk

    Sky Hawk Sky W4rrior

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Team reflex,

    Hoe zitten jullie nu in Ghost Recon??? Dit is een typische team/squad tactical shooter.
    Ik hoor hier nog erg weinig van. Jammer, want volgens mij zit er in deze game veel potentie.

    Groeten,
     
  5. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik weet niet hoe het zit met de Team Reflex leden, ik weet alleen dat Xorta zelf het erg druk heeft, vooral ook met het organiseren van LAN's.

    Kijk anders even op www.teamreflex.com , hier kun je kijken wat de status van alles is en op de hoogte blijven etc. En ik denk dat de meeste Reflex leden en Xotra zelf meer daarop zullen kijken als hierzo, vooral in de wat drukkere phases.
     
  6. Sky Hawk

    Sky Hawk Sky W4rrior

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Gedaan. Maar ik kan er niks over terug vinden. Op dit forum is er ook vrij weinig over te vinden. Terwijl het echt een hele goede game is. Naar mijn mening is dit beter dan Call of Duty. Vooral omdat het team zo belangrijk is.

    Ik hoop hier meer over te horen van verschillende clans en mensen.
     
  7. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Echter word Ghost Recon niet in het competieve wereldje gespeeld. Althans geen Lans etc voor prijzengeld. En dit doen veel mensen bij CoD games wel.... Team Reflex is een community die ook elk jaar LANS organiseren voor flink wat prijzengeld waar mensen van heel europe op af komen.....

    In iedergeval succes!
     
  8. Sky Hawk

    Sky Hawk Sky W4rrior

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Zonde!!!

    Terwijl het zo veel meer teamplay is!


    Maar bedankt voor je antwoord.
     

Deel Deze Pagina