anders zat ik niet in de Ghost Elite clan en deed ik ook geen clanmatches in graw2.. . maar back on topic.. .
Toweltje met je grote mond. Beetje een dorpsgenoot uitdagen voor een 1v1 en hem 10 punten voorsprong geven. Wij gaan morgen is lekker 1vs1 doen om de eer van de Liempdse halo kliek hoog te houden Pff, hoe durf je! Ps: Krijg ik ook 10 punten voorsprong ?
Ja,dit is denk ik wel een duidelijk antwoord Ben nog vanaf het begin Halo 3 toen Reflex net startte Overigens speel ik al ruim half jaar nagenoeg geen Halo meer dus was puur toeval
Freeeeeeeeaaaaaaaaaak, waar benje man!!?!! Heletijd maar op je FLK tag, en hier wel posten en nooit op DE sites DER sites Krijg het gevoel dat je jou toekomstige zoon/dochter niet 'Reflex' wilt gaan noemen en daarom even jezelf afzondert tot na de geboorte en dat wij te maken gaan krijgen met een teammate die tijdens o-zo-belangrijke GB matches luiers moet verschonen. Ja, dat gevoel krijg ik. Alles goed verder?
@Xorta Ja man,drukdrukdruk! Ik kom hier eigenlijk ook niet veel meer maar er werd een keer over me gepraat Dus moest ik even reageren! Kga binnenkort weer wat haloen denk ik alleen jullie zijn ook niet zo vaak online op MIJN tijden
Ooit van een retorische vraag gehoord? Meer dan mij kunnen ze toch niet wensen. Bij Team Reflex zijn we nu dus ook bezig met een CoD team. Voor de critici hier, ja we kind of suck, but who cares. Misschien dat ons niveau in Modern Warfare 2 wel wat hoger ligt, we shall see.