1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Team Sonic Racing/Crash Nitro Fueled

Discussie in 'Games' gestart door BigSyke, 14 mei 2019.

  1. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Update 1.07 voor CTR

    • Loading time improvements on all platforms
    • Stability fixes when playing online
    • Adjustment to track selection frequency when choosing tracks in online matchmaking lobbies
    • Fix for various track lap exploits
    • Adjustment of global cooldown for power-ups on all players (prevent timeclock/warp orb spamming)
    • Fix to lobbies not repopulating properly after player quits
    • Fix to position shuffling and rewards at race end
    • Various other issues
     
    Daz vindt dit leuk.
  2. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Dat Activision is wel slim dus nu ook met CTR gaan er achteraf microtransacties komen. Vanaf volgende week kan je met echt geld de wumpa coins aanschaffen.

    Tactiek van hun zeker pa na releases toevoegen zodat ze in reviews enzo geen kritiek krijgen.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Hopelijk worden reviews dan geupdate om deze nieuwe info te implementeren, wanneer het nadelig is op de speelervaring ...
     
  4. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Tis alleen cosmetic
     
  6. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik wist het! Fucking hufters
    In zekere zin is het zeker nadelig voor de speelervaring. Beloningen zijn niet groot waardoor mensen eerder geld uitgeven.

    Dat maakt niet uit, het is een achterbakse praktijk om microtransacties in een spel te stoppen, laat staan in een 20 jaar oud spel en laat staan achteraf. Maar dat weten zij ook, daarom doen ze het ook nu om negatieve reviews te omzeilen.
     
    ageQned vindt dit leuk.
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Niet goed, maar we zullen langzaam moeten accepteren dat devs steeds meer een lang houdbaar verdien model proberen te creëren, ipv een product dat eenmalig wordt geconsumeerd. En in sommige gevallen wordt daarna pas gedacht aan het maken van een goede game. Ctr valt niet in die categorie, toch?
     
  8. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Had liever gehad dat ze de loading times en het online gebeuren wat hadden aangepakt. Je bent meer tijd kwijt online met wachten en loaden dan dat je aan het racen bent.

    Maar verder is het gewoon een leuke, goede game.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  9. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ben het daar niet mee eens, we hoeven dat helemaal niet te accepteren. Dat is waar bepaalde devs en uitgevers mee bezig zijn, om het normaal te maken. Maar als consument hoef je dat zeker niet te accepteren en gelukkig zie je ook steeds meer ontevredenheid over loot boxes en microtransacties.

    En het is ook niet zo dat uitgevers dit geld nodig hebben hé, hoe graag ze ook de schijn daartoe willen geven.

    CTR is verder een prima spel, ben niet zelf blij met sommige aanpassingen. Maar goed, CTR was natuurlijk al een spel wat compleet was, graphics en wat aanpassingen is geen compleet nieuw spel maken. Als dat wel het geval was geweest dan durf ik het wel aan om te zeggen dat er veel minder content in had gezeten om vervolgens achter paywalls later toegevoegd te worden. Het is en blijft Activision.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    1) Je schijnt te vergeten dat we in deze maatschappij langzaam verschuiven van bezit naar niet-bezit. Het probleem dat ik beschrijf is veel groter dus dan de gaming industrie. We gaan langzaam toe naar licenties en lease contracten. Dat is lucratiever voor de producent en leverancier; het zorgt voor "sustainable income" waarbij goederen en diensten na "bruikleen" opnieuw kunnen worden verkocht aan een ander. Dat trucje gaat niet op bij een aankoop waarbij de consument (fysiek) bezit werft, althans de commercie verdient zelf weinig tot niets aan 2e hands verkoop. En het is niet tegen te houden; je wilt niet weten wat mensen tegenwoordig al leasen, simpelweg omdat men het NU wil hebben. Bovenstaande partijen spelen mooi in op de zucht naar meer materialisme in een maatschappij waarbij de welvaart snel toeneemt, terwijl ons eigenaarschap juist langzaam afneemt. En dat gebeurt volstrekt niet toevallig.

    2) M.b.t. geld: het bezitten van (veel) vermogen leidt bij velen tot de drang naar nog meer vermogensbezit. Het is een oneindige spiraal. Of je het NODIG hebt (lees: om te overleven) doet dan al lang niet meer ter zake. Onderschat de hebzucht niet van mensen, Peter.

    3 ) Of ik mij daar bij neerleg is een ander verhaal. Ik weet wat IK wil. Maar ik vrees voor veel anderen. Heeft men het besef wel wat er langzaam staat te gebeuren? M.b.t. gaming worden we soms al heel mooi in de val gelokt. Een spel kopen tijdens release was eerst veiliger +/- 6 maanden na release vanwege de vele bugs. Maar juist na die maanden worden micro transacties in een game geschoven. Om reviews te omzeilen, maar ook om argwanende kopers toch nog de pas af te snijden. Eigenlijk is er geen enkel goed moment meer om bijvoorbeeld een Bethesda game te kopen. Of je wordt opgezadeld met min of meer een halffabrikaat. Wacht je langer, dan is de eco in de game weer vernacheld door de micro transactions en wordt je langzaam in de fuik gejaagd te grinden OF extra te besteden. Warner Bros kan er ook wat van. En wat dacht je van de FIFA serie; staat nu een mooi over artikel op Eurogamer. Dit gedrag zal langzaam de markt overnemen zolang gamers niet de gelederen sluiten. En dat doen we nog onvoldoende. De koper neemt het gevaar nog onvoldoende serieus. Tot dat het te laat is. Immers, hoe lang zeggen we al tegen elkaar "vote with your wallet"? Is er al veel veranderd? Weinig en dat komt omdat gaming door heel veel mensen nog steeds als "onschuldig vermaak" wordt gezien, waardoor men onvoldoende op de verschillende valstrikken let. Ondanks dat ik graag game merk ik hoe sterk die slinkse praktijken worden onderschat. Gaming is allang niet meer onschuldig. Gelukkig let een minderheid wel goed op.
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2019
  11. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    1) Oh nee dat ben ik niet vergeten hoor. Het is ook niet alleen de game industrie, maar dat neemt nog steeds niet weg dat we het allemaal maar moeten accepteren. Maar misschien komt het ook door mijn leeftijd. Ik ben niet zo van het lenen, leasen e.d. In principe als ik het niet kan betalen dan koop ik het niet. En natuurlijk zijn er dingen (b.v. een huis) waarbij dat lastig tot vrijwel onmogelijk is. Maar er zijn nog genoeg dingen waar dat wel voor mij van toepassing is. Zo heb ik bijvoorbeeld geen telefoon bij mijn abbo.
    Mensen gooien zichzelf te makkelijk in de schulden, in dat opzicht ben ik het zeker met je eens. Dat is een mentaliteit die zou moeten veranderen.

    2) Ik onderschat dat ook niet ;) Dergelijke oneindige hebzucht is juist de reden voor de microtransacties en lootboxes. Het is nooit genoeg voor dat soort mensen en bedrijven, maar dat wil niet zeggen dat ikzelf daar zo maar aan mee werk.
    En ik zal ook niet de hypocriet uithangen en zeggen dat ik nooit iets gekocht heb of een loot box gekocht heb. In het begin heb ik dat ook wel eens gedaan, maar ik zag toch wel in hoe gluiperig het steeds verder in spellen zijn intrede deed. En het is manupilatie.

    :cool:Hier zijn we het grotendeels eens. Het gamen wordt langzamerhand verziekt door dit soort praktijken en ik denk zelf dat wij als consumenten daar nog wat aan kunnen doen. Hoewel ik daar zelf ook wel eens negatiever over was in het verleden. Ik zie toch wat meer weerstand komen tegen dit soort praktijken. Maar dat bepaalde dingen nu ook door de politiek wordt opgepakt, daardoor soms ook in het nieuws komt, zet hopelijk meer mensen aan het denken. Ook al zou er verder vanuit de politiek niets meer mee gebeuren.
    En ondanks dat wij niet bij alle spellen de grote groep kopers zijn, kunnen wij als 'hardcore' gamers wel wat selectiever of in ieder geval meer uitgesproken zijn.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Volgens mij zijn we het grotendeels eens, Peter. ;)

    En het klopt dat steeds meer shady praktijken aan de kaak worden gesteld. Dit jaar is er vooral veel berichtgeving geweest over de extreme crunch periodes die sommige devs toepassen. Goed dat erover wordt gesproken. De oplossing begint bij awareness en het daardoor bewust keuzes kunnen maken.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Assassins Creed Odyssey. O zo'n voorbeeld waarin je bijna gedwongen wordt om microtransacties te kopen omdat de grind aan het einde bijna niet te doen is. Heel geniepig systeem. Bij Origins viel het mee nog, maar ik concludeer dat devs een jarenlange vooruitgezet plan hebben voor dikke winsten op langere termijn. Best triest.
     
  14. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    De microtransacties staan online. Wumpa Coins kopen!

    Komt blijkbaar nog wel een Spyro event aan!
    [​IMG]
     
  15. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ok Spyro grind GP nice.

    10 euro voor 10.000 coins lol
    1 euro dus voor 100 coins of te wel 3 races en je hebt al rond de 100. Dus beter gezegd laten we zeggen 15 minuten racen en je bespaard alweer een euro.

    Race je in het weekend een potje heb je het al in 1 online race zelfs meer dan 100 coins. Vaak tussen de 150 a 220 coins per online race. Dus in het weekend 10 potjes online spaart je al meer dan 10 euro uit.

    Tsja zullen wel weer genoeg die coins gaan kopen natuurlijk.
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2019
  16. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Vanaf 30 augustus!

    [​IMG]
     
  17. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Dan alweer dit gaat met rap tempo zeg.
     
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  19. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280

Deel Deze Pagina