1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Team Spa

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Spa.QuantiX, 11 dec 2011.

  1. Spa.QuantiX

    Spa.QuantiX http://gameu.nl

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Team Spa
    Team Spa is eigenlijk meer een organisatie die meer voor de verandering wil gaan zorgen in Nederland qua clan gaming.
    Wij hopen namelijk ook dat er juist meer clans komen die ook echt competitief gaan spelen.
    Waarom omdat Team Spa net weer iets meer doet dan de meeste clans zoals je kunt zien in dit lijstje.

    • Team Spa dekt alle kosten voor 1 team. (denk hierbij aan Reis, Hotel, Toernooi en of Lan kosten)
    • Team Spa organiseert zelf toernooien waar je accessoire, games en of geld prijzen kan winnen en iedereen mag er aan mee doen zelfs andere clans of teams die geintresseerd zijn!

    • Team Spa organiseert uitjes voor de clan waar leden zelf niets voor hoeven te betalen.
    • Iedereen die in Team Spa speelt of een functie heeft krijgt zodra er shirtjes gemaakt worden gratis een shirt maar ook dit is pas zodra er een team is dat op toernooien, lans speelt.


    De eisen
    Je denkt eisen, pfff, krijgen we dat ook nog!
    Nee wij stellen deze eisen in verband met de leeftijd want vaak mogen kinderen van onder de 15 iets minder dan die 15 jaar of ouder zijn.
    we zeggen niet dat het altijd zo is maar dit denken wij want ouders zullen iemand die jonger is dan 15 minder snel weg laten gaan met wild vreemden naar uitjes, toernooien en lans in binnen en of buiten Nederland wat natuurlijk gewoon logisch is! Maar eigenlijk heeft leeftijd geen rol in het gamen want er zullen zeker goede gamers tussen zitten die jonger zijn.

    • 15 jaar of ouder.
    • 110% inzet.
    • GT veranderen.

    Joinen
    Je mag je natuurlijk altijd aanmelden bij ons en wij zullen dan kijken of je eventueel in aanmerking komt om te joinen.
    Maar zodra er een team komt dat competitief ervaring heeft en al lang samen speelt zullen zij voorrang krijgen op de rest!
    Dit is dan ook het team dat dan van uit Team Spa alles vergoed krijgt met kosten op toernooien en lans.


    Website&Email
    http://team-spa.com/
    info@team-spa.com
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2011
  2. InsaneSniper

    InsaneSniper Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Goeie begin post. Dus jullie spelen ook Decerto enso? En willen naar LANS?
    Op jullie forum zag ik dat jullie vooral beslissen op scores, het gaat om team spel he niet om wie het hardst campt voor de kills die gaat erin.
    Ik zal vooral goed kijken of diegene gunskill heeft en overzicht/inzicht op het spel
     
  3. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    gears 3 is volgens mij alweer aan het doodgaan toch? Tenminste, ik organiseer een toernooi en tegen de tijd dat het begint zijn er nog maar 4 teams over. van de 17 teams.
     
  4. Spa.QuantiX

    Spa.QuantiX http://gameu.nl

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Thx!

    Wij kijken tijdens het spelen naar of iemand voor objectives gaat, beetje kan killen en of hij/zij in een team kan spelen.
     
  5. shotysniper

    shotysniper Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    als jullie een full team hebben kunnen jullie wel een keer tegen mijn team scrimmen. We zijn net een team begonnen in org visual..
    dus we moeten nog een beetje oefen tegen andere clans
    We zijn ook van plan om naar RGT7 te gaan..

    add me: db rudezz
     
  6. Spa.Gamble

    Spa.Gamble Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zojuist de begin post aangepast neem maar eens even een kijkje!

    Als we tegen een bepaalde tijd een full team hebben dan zal dit hier komen te staan en moet je het nog maar eens een keer vragen dan komt het helemaal goed! alleen dat zou even kunnen duren dat kunnen wij zelf ook niet zeggen wanneer dat team er komt.
     
  7. sgt9tailor

    sgt9tailor Team Visual

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je echt een team zoekt die naar lans gaat en het niet uitmaakt dat je een engelse team krijgt zou ik het op de DE site posten.

    Als je de nederlanders wilt overtuigen zou ik met jou team ook echt meer met wat nederlanders gaan spelen.
     
  8. Spa.Gamble

    Spa.Gamble Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt me logisch wat je nu zegt met als we Nederlands nodig hebben dat we met Nederlanders moeten spelen want anders kom je ook niet aan die spelers. Maar wij maken Nederlandse en buitenlandse teams hoeft niet perse Engels te zijn ;)

    Maar we posten ook nog wel op Decerto maar nu nog even niet pas als de site online is denk want dan is er ook meer te vertellen voor een iets groter aankondiging daar.
     
  9. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Vind het er allemaal professioneel uit zien netjes gasten. Succes met de clan maak er wat van!
     
  10. Spa.Gamble

    Spa.Gamble Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt Dagger ;)
     
  11. sgt9tailor

    sgt9tailor Team Visual

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel de nederlanders die Decerto spelen zitten nogal in een gesloten kring waar je tussen moet zien te komen.
     
  12. Spa.Gamble

    Spa.Gamble Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dat is altijd moeilijk in het begin he Vinez, Als je een winkel opent is het ook niet zo dat je meteen goed draait dat komt allemaal van zelf. Bij een winkel moet je dan goed verkopen en bij een clan moet je goed presteren.
     
  13. sgt9tailor

    sgt9tailor Team Visual

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    snap ik ook wil alleen aangeven is moeilijk om ertussen te komen maar gaat vast wel lukken met wat jullie aanbieden voor teams die naar lans willen.
     
  14. Spa.Gamble

    Spa.Gamble Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja laten we het hopen en snap wat je bedoelde Vinez :)
    Maar wat is jullie Gamebattles pagina zou je me die even kunnen geven vind ik altijd leuk om te zien. En als er geintresseerde zijn registeren op de forum mag he haha!
     
  15. sgt9tailor

    sgt9tailor Team Visual

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    veel GB speel ik niet alleen somige van me team soms.
    dit is hun doubles http://gamebattles.majorleaguegaming.com/xbox360/call-of-duty-modern-warfare-3/team/melvin-en-huub

    en dit is hun gewone team http://gamebattles.majorleaguegaming.com/xbox360/call-of-duty-modern-warfare-3/team/team-visual/
     
  16. Spa.Gamble

    Spa.Gamble Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    wat doe je zelf veel dan?
     
  17. InsaneSniper

    InsaneSniper Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Geheh thanks vinez voor promotie:p
    En ik ben huub zal me even voorstellen
    Ik speel vooral GB met vrienden op xbox. zwz vinez vind het niet leuk en me andere teammate speelt ook niet vaak mee.

    cheers,
    Huub aka dTazee
     
  18. Spa.Gamble

    Spa.Gamble Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    haha reclame jongu!
    Hier in dit topic mag je trouwens gewoon off-topic gaan vinden we niet erg zoals je vaak ziet bij andere clan topics.

    Maar Huub ik ben Jeffrey leuk kennis met je te maken! haha :p
     
  19. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik ging gister naar de mac, en ik had toch een heerlijke hamburger op daar... dat heb je normaal niet bij Mac's maar die was echt heerlijk.
     
  20. Spa.Gamble

    Spa.Gamble Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb je daar te drinken bij gepakt?
    Spa rood , Spa blauw?
     

Deel Deze Pagina