1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Team vK I Virtual Killers

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Team vK I Virtual Killers, 13 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lightnezz

Lightnezz NsG Manager

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, ze zoeken steeds wat anders! Maar ze zijn nu wel bekend, dat vinden ze echt "leuk"!

2. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Je hebt nu wel je punt bewezen gast, Ze hebben nu ook al een erg slechte Rep!
    Laat het daar gewoon bij ' ga niet in iets steken wat al dood is' :+

3. da master

da master Kill Without Honor

Leuk Bevonden:
    0
    oke dat ben ik met eens als je doet(schelden en/of bedreigen) doe het dan voor je neus (zodat een corriseerden tik kan uit delen op de neus dan }:] ) ,maar ik heb er nog last van gehad dus ik heb nog steeds respectO-)

4. automathic

automathic uL I SadiStiK

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik mag weer posten me ban is over. }:]

Ik tjek ff de situatie ok .

Ok ik lag me kapot over het feit wat is gebeurt ondanks dat ja vK zielig en triest heeft gedaan met de namen veranderen en zo ok dat is gewoon niet goed .

maar dan vindt ik het wel weer kinder achtig van jou focuzz dat je met je vriendjes op dit forum .Alles ff probeert er diep in te vrijven en dat je discussie voert om 100% je geleik te halen . Ik snap wel dat je het kloote vindt en zielig en triest en dat je denk door foto,s en boelkrap te posten dat je geleik krijgt ik wil nou niet dom doen maar eeeh je hebt meer dan 30 keer je geleik gekregen jullie hebbe gewoon gewonnen daarmee uit dat is zo dat is gewoon kei hard feit waar niemand om heen kan .

maar als je op nivo wilt blijven met je clan moet je dit soort dingen ook niet doen enzeggen van het CoD4 tea en het halo3 team dat is niks en zal nooit niks worden

nou maatje in vK zit heel veel skilled CoD spelers zo als flex mercy magnum silsu hitmen subser0 enz .

je moet toe geven dat deze spelers om en om goed zijn every singel one of them .

en kwa het halo 3 team waar onder R00rbak jr pr3d4t0r Lost soul nl enz.

gewoon kei hard rocken en weet cker dan vK alle clans in NL partij kunnen bieden op hoognivo ik denk daarom als mede vK member dat dat we cker en goede clan hebbe met goede spelers allen kwa orginisatie zal er verandering in moeten komen anders loopt het heel verkeert af .

ik ga zorgen dat hier aan gewerkt wordt ik heb het halo 3 team op me genomen en je kan alle clans vragen die tegen het hal 3 team hebbe gespeelt dat alles netjes en soepjes verliep ook all waren vet hard gepoownt ik durf dat gewoon toe te geven .

kom dat dus niet zeggen op 1 hele gemen manier van ja praat niet tegen en clan die al dood is of zo iets in die richting vK is niet dood en zal nooit dood gaan om dat de members 1 heghte band hebbe met mekaar .

het is allemaal leuk en aardig dat je goed bent en dat e nu bij envy zit ( respect voor jullie je bent goed bezig )

maar ik kan me nog 1 reflex herinne die wit voetje probeerde te halen op het forum bij andere clans om beter uit de bus te komen . en dat je clan na clan joinde of begon iedereen heeft 1 tijd van leren en geleert worden .

ik wil hier mee duidelijk maken dat ook al walg je zo veel van 1 clan om dat iets gebeurt hoef je niet meteen probeeren die clan meteen de grond in te boren. dan ben je als mens persoon en gamer gewoon slecht bezig . ik vindt dat niet kunnen en ik weet vK doet het zelf ook ik heb ze daarom ook op de vingers getikt en op aan gesproke dat dit niet de manier is om je anger je maddnes uit voeren .

wat ik nog meer wil zegge is dat ja ok envy is goed ja ok qG is baas maar hun hebbe ook perioodez gehad van ja waar zijn we in hemeels naam mee bezig .

ik bedoel dus iedere clan heeft 1 tijd van vallen en op staan alles vK paar keer meer dan de rest en dit maakt hun sterker en beter leer periodes zijn er om iets van te leren dus ga niet z zielig doen net of dat je de beste bent ( ook is dat zo da hoe je het nog niet van de daken te schreeuwen arroantie genoeg op dit forum nog 1 erbij is niet nodig)

nou ik hoop hiermee het voor te hebbe gesust ik spreek jullie nog wel

game-on

vK Mathic NL

5. Towel

Towel Guest

Precies Envy dus laat het hier bij en zet lekker de overwinning op jullie site neer in koeieletters\o/. Speel trouwens maar een keer tegen het TsS team. Het H3 team moet voor het HlH tournooi tegen jullie H3 team spelen, dus als we dat ff snel kunnen fixen dit weekend:)? En dan ga ik ervan uit dat jullie de lost toegeven en dat we geen fotos hoeve te maken\o/

6. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoofdletters, spelling en interpunctie Matchic! :+
    Nee gast, welkom back!

Ben het grotendeels eens met de beredenering van Mathic, maar nog ff 1 aanvullend feit. Wie zegt dat wij uberhaubt denken/zeggen dat wij de besten zijn? 8) Wij weten zelf ook wel beter... :): mja ik ga geen olie meer op het vuur gooien, maar vind het triest dat het zover heeft moeten komen :x eNvY en Thalix weten zelf ook wel beter en het heeft hier verder toch geen nut om over te discussieren. Voor de Rest... vK is zeker een chille/relaxte clan dus ga andere clans afzeiken enzo O-):thumbs:

Lieve groetjes voor iedereen en zelfs een kusje voor ligtnezz!

7. RUTTIEE

RUTTIEE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke jullie snappen er volgens mij geen reet van... Ik heb natuurlijk ook liever dat dit gezeik stopt, volgens mij zei ik dat al eerder, maar vK blijft komen met smoesjes, nu kom Crow weer met, Thalix en EnVy weten zelf etc, sorry hoor maar daarmee hou je de discussie op gang

8. ItWasLucK91

ItWasLucK91 Guest

ik own je nog steeds frank :p

9. Gimbly

Gimbly Guest

ik begrijp envy wel ik zou ook gek zijn geworden en nog wat zout in de wonden stroooien (oe wat een spreek woord)}:]

10. Towel

Towel Guest

Wauw kap jij een x met "vk smoesjes dit smoesjes dat". Wil je horen dat ze zeggen ": WOOOOOOW ENVY OWWWWNT!". "We zijn keihard ingemaakt door dit prof team! WOW!". Sorry hoor envy maar ga asjeblieft nie zo kinderachtig doen.

11. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, EnVy nog een keer, 3-0 was de vorige keer wel duidelijk.

12. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nu wordt er weer ontopic gepost en niet meer geflamed. :{

En automathic; ffs, gebruik de editknop.

13. RUTTIEE

RUTTIEE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kap ns ff met mn posts te verwijderen man! wtf he

ik post m dan maar nog een keertje, wat heeft t met elkaar te maken dat ik zeg dat vK smoesjes heeft en dat we willen horen dat EnVy ownt? dat heeft helemaal niks met elkaar te maken, en als we andere clans verslaan hoeven we helemaal niet te horen dat we ownen ofzo, we willen gewoon een eerlijke match waar sportief wordt gedaan en niet zo nep... dit is wat ik eerder postte maar het kon niet door de beugel?!xD

Laatst bewerkt: 8 dec 2007
  14. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry goiz maar laat ons dit gewoon ff uitpraten! Kusje!

Ruttiee Serieus gast, jullie zijn zeker wel altijd sportief? Met het starten van een match terwijl wij nog bezig waren, settings verkeerd zetten, niet luisteren, Thalix halen(en ja je weet wat ik bedoel, Niets tegen jou persoonlijk Thalix maar referee niet tegen mensen als je de uitslag van te voren al weet) en hierover door zeuren terwijl het allang "case closed" is wat ons betreft!

15. RUTTIEE

RUTTIEE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alle clanmatches die ik heb gespeeld met EnVy hebben we nooit iets gedaan wat onacceptabel is, toen speelde ik ook met SekToR en hij is echt eerlijke speler, hij heeft zelf een hekel aan cheaters etc en zal een loss gewoon kunnen accepteren...

We zijn altijd sportief, soms heb je bij GoW dat vieze hostvoordeel en dat is dan iets waar we ons erg aan kunnen ergeren.

16. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Op welke manier bedoel je dat ik de uitslag al van te voren wist? Leg aub even uit (Het was trouwens alleen de laatste ronde).

17. FuSionZ

FuSionZ Guest

Reactie van vK nadat wij eerlijk hebben gewonnen:
    Ze hebben de clannaam veranderd naar onze naam en de tags veranderd:
    Ik moest het effe laten zien:

/Mod Screenshot geknipt.

Deze dingen niet posten aub. Als mensen dat willen zien moeten ze jou maar een PM sturen. Op deze manier wordt deze thread alleen maar ellendiger ;)

18. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wow dit vind ik wel zwaar laag.. ik zal nu ook rustig en normaal reageren, maar als ik een van die .. in mijn team / clan had gehad zou ik hem kicke en nooit meer 1 woord tegen wille spreken, ik heb tot nu toe vK altijd voordeel van twijfel gegeven, maar zulke dingen zijn gewoon te erg..

ps: E-lite Victoria, zover ik het zie ben jij zwaar relaxte gast.. jammer dat zulke mensen je clan naar beneden halen ( en daarbij ook jouw ) ik zou er wel iets mee doen als clan want zulke dingen horen gewoon nie .. ( jij bent goede gast dus moet je wel lukke :9 )

EDIT : jammer dat de foto is weg gehaald want dat laat zien hoe mensen zijn.. verder zou ik iedereen vragen om gewoon ff berichtje naar armada te sturen zodat je foto ook kan zien.. dit kan gewoon niet in 'NL' clan wereld.. we zoude elkaar moete steune ipv zulke dingen doen..

19. FuSionZ

FuSionZ Guest

gast je had het moeten horen in de lobby. Ik heb nog nooit zoveel schelden gehoord op heel xboxlive... enn die bedreigingen.. zwaar triest!

Dit is ook de laatste keer dat we tegen hun hebben gespeeld zonder refferey erbij want dit was niet normaal en dan ook nog tegen thalix zeggen dat jullie poeslief in de lobby zaten en dat wij jullie uitscholden.

Man ga fietsen ofzo..

lattrs vK tot nooit!

edit: ik heb me woonplaats maar verwijderd uit me profiel straks wordt ik ook bedreigt

Laatst bewerkt door een moderator: 8 dec 2007
  20. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    @ Deadbringr; Was inderdaad wel sneu ja, maar ik hoop dat je ook begrijpt dat ik dat berichtje niet kan laten staan hier. Vandaar ook de comment over PM. [​IMG]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina