1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

team voor decerto

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door star shooter x, 26 mrt 2012.

  1. star shooter x

    star shooter x fariko gaming

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo gamers,

    ik zoek 3 mensen die vaak in het weekend kan spelen. om decerto te doen ik doe het zelf vaak maar heb nog geen team miss willen andere mensen in mij team om te knallen op decerto gebied en dan miss later naar lans mijn gt is fwh x rambo x
     
  2. InsaneSniper

    InsaneSniper Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    .

    Je zij laatst nog dat je een engels team had?
     
  3. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    ik quote:

    Username (gamertag): fwh x rambo x
    * Leeftijd: 17 jaar
    * Game(s) die je voor Team Reflex wilt spelen: modern warfare 3

    * Hoeveel ervaring je in die spellen hebt: ik doe voornamelijk mw3 omdat ik decerto leuker vind dan online doe ik het vaak daarom wil ik een team in reflex als ik er natuurlijk in kan ?

    * Motivatie waarom je wilt joinen ik denk wel dat ik me in deze clan thuis ga voelen daarom wil ik erin ik wil een goed team waarmee ik decerto miss gb mee wil spelen.




    wat wil je nou eigenlijk? Iemand joinen of zelf ? Dit is voor andere mensen ook niet echt motiverent. Als je meerdere clans tegelijkertijd benaderd dat kan, bedoel opties open houden. Maar zelf iets beginnen of joinen zit wel een verschil in. Beslis eerst is voordat andere mensen dalijk een team joinen die maar een maand bestaat.
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2012
  4. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Zou minder gaan gamen... en beter op letten bij je nederlandse lessen op school.

    En lijkt me handig deze account andere rechten te geven anders hebben we binnen een maand 100 clan topics van deze dude.
     
  5. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    lalebal.
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Mooie poes...
     
  7. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    :+
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik weet, ik heb het al vaker tegen je gezegd. Maar het is nu eenmaal het mooiste dier ter wereld.
     
  9. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    I kno, daarom staat er ook 1 op me borst:p
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, je moet die beesten ook op tijd voeren, anders kunnen ze wat vals worden natuurlijk.
     
  11. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    looooooooooool8)
     
  12. Versus DeadLock

    Versus DeadLock Versus Gaming

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Dylan, misschien is het inderdaad handig dat je eerst eens even goed gaat nadenken wat je nu eigenlijk wilt. Je hebt je nu al op verschillende websites aangegeven dat je interesse hebt in een clan. Bij Fariko, Reflex, FdM, FwH, Pulp en Team Spa. Nu maak je voor de zoveelste keer een topic aan met daarin de vraag wie JOUW team wilt joinen. En dat allemaal in zo'n kleine maand.

    En we hebben het er samen al zo vaak overgehad. Maar je mag heus wel eens toegeven dat je sinds je vertrek bij Versus Gaming nogal vreemd bezig bent. En met vreemd bezig zijn bedoel ik het zo geheten ''clan/team hoppen'' ;)
     
  13. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    JOIN ALL THE CLANS!
     

Deel Deze Pagina