1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Team VVV

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Meneer Stefan, 31 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Ik denk dat ik Stefan niet gevraagt heb aangezien ik Handewasser heb en Handewasser > Stefan. Ik ben gewoon bevriend met Stefan en ik wist hoe hij over jou en VVV dacht that's all.
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Dus? Ferrari reed toch ook niet met alleen Schumacher... de nummer 1 en 2 in je team is toch ook chill?
     
  3. _O_
     
  4. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    lol, nu zijn jullie wel van de frontpage af :eek:
     
  5. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    hoe denkt die over jeepie dan :+:D
     
  6. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, ik ben nooit gevraagd en ik zou geen eens naar qg wille. ik doe toch ook aardig tegen een buschauffeur, maar ik wil toch ook niet een buschauffeur worde? (komt beetje op zelfde principe neer)
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Nee ok, ik zei toch dat ik het vermoeden had. SmartieZ lijkt zo 'into the case'. Maja, lekker boeie. Ik had laatst trouwens beef met de buschauffeur. Serieus waar 8)
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    * shock :eek:

    Ik heb mn Xbox 360 leeg geplukt aan aan mn ouders gegeven. Mn 5.1 set en beeldscherm komen woensdag naar m'n eigen woning, en mn ouders kopen een HDDVD add-on en hangen hem aan de plasma. Waarschijnlijk dat ik mn games ga verkopen en van dat geld + nog wat bijlegging een HD-beamertje haal voor hier.

    Deze thread kan wat mij betreft dicht btw... niemand meer van xbw zit in vvv...
     
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    -Closed.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina