1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Team VVV

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Meneer Stefan, 31 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goedzo SmartieZ, racen is voor noobs. OOOOJJOOOOOOOOOO nu ga ik zwaar geflamed worden.
     
  2. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    nee schietspellen zijn the bomb 8)

    en beste VVV member, Agoriz offcourse :)
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2007
  3. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, wel betere dingen te doen 8)
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Voelt dat er iemand is omgekocht hier....Fred 4 the Win :cool:
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    OMG wat zijn die PGR3 lobby's weer bout. Word ik er 3 seconden voor de race uitgeboot :+ Ben 3de geworden volgens de bracket, maar sta niet in de finale. Ach ja, volgende keer dan maar :9
     
  6. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    =P, klinkt als CoD3 lobbies..
     
  7. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    lolz, dit hele toernooi word al geplaagd door dat soort dingen, telkens maar 1 a 2 mensen door.
     
  8. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Haha nee ik vind pwik serieus echt heel goed.. geen omkoperij :b:
     
  9. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    aaawwwww (K)

    Maar echt een topper aanwijzen met PGR3 kan niet, bij 99% van de auto's is de limiet vrij snel gevonden en gaat het meer om constantheid dan snelheid.
    Laten we het erop houden dat er 20 ècht snelle mensen zijn met PGR3 die voornamelijk uit TTR en VVV komen. (TzZ is ook snel laatste tijd)

    En ohja, net een wereldrecord gereden met de Saleen lmao
     
  10. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Saleen twin turbo? welke baan?
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Stefan kennende zal het wel die Saleen uit de D-klasse zijn.
     
  12. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Stefan is iig wel onze beer met de Saleen S281 _O_
     
  13. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    en hoe ging het met jullie met het toernooi van deze week? xD
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    Die start morgen of overmorgen geloof ik. Met de kwalificaties zijn we geloof ik allemaal door, met zelfs een aantal jongens in de top 10. De kwalificatie voor het volgende toernooi is gister van start gegaan. De eliminaties van dit toernooi starten dus binnenkort.
     
  15. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga niet meer racen. Het zegt sowieso al niks over skillz dus krediet verdien je er niet mee, hoogstens frustratie. Alleen het kwalificeren vind ik wat aan. Racen alleen als ik ECHT niks te doen heb.
     
  16. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Waarom ga je niet meer racen? Wordt er niet netjes gereden? Het is wel zonde dat er zoveel negatiefs is rond de tournaments want ik vind het (in principe) een erg mooie feature. Hoop dat het in FM2 beter uitpakt maar dat valt nog te bezien...

    Anyways, iedereen succes bij VVV. Had er eigenlijk nog nooit van gehoord maar ik heb zo het gevoel dat dát wel goed komt in de nabije toekomst ;)
     
  17. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Na, het concept van de tournaments is idd leuk, dat ben ik met je eens, er zijn alleen wat dingen slecht uitgewerkt.

    Zo de lobbies, die rebooten elke 3 minuten ofzo, dus je wort er telkens weer uitgegooid, een race met 8 man is dus ook een uitzondering. Verder zijn de circuits vaak ook bagger en wordt er superveel gebeukt door mensen die denken dat zo'n toernooitje alles is. Collisions uit hoeft ook weer niet, maar de physics van PGR3 lenen zich gewoon niet goed voor dit soort races (alles is veels te nerveus, je wordt zo getailfished)

    Dus meestal doe ik alleen de kwaificaties, top 10 of iig top 15 EU is daar zeker wel te doen (sta nu 3e:+), en racen doe ik zo af en toe eens.

    En met VVV zal het wel lukken ja dank je :9 Veel topspelers, goede opzet en structuur, en een leuke community + forum
     
  18. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Leuk, ik zal het in de gaten houden ;)
     
  19. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Hehe, plugje kan nooit kwaad :+ Mooie site en behoorlijk groot forum. Ik heb me even aangemeld maar in het openbare forum zal wel niet zoveel sappigs voorbij komen O-)

    Alhoewel... Stefan in discussie met GEL:

    For teh lol :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina