Maar dit is nog maar het begin joh. Het is nu een peace of cake om sponsoren te krijgen. Als je kijkt naar Quality Gaming: Most user ever online 67, gemiddeld aantal mensen online 3, naar de WCG met 5 mensen in één land. Als je dit vergelijkt met ons: Most user ever online: 510, gemiddeld aantal mensen online 150, naar de WCG in Amerika, Engeland, Nederland en Canada + binnenkort een interview in Xbox Magazine. (Niks ten nadele van qG hoor, voordat we daar weer geflame over krijgen. Ik gebruik jullie alleen als voorbeeld dat het voor ons niet moeilijk moet zijn om sponsoren te trekken, aangezien jullie als een van de weinige sponsoren hebben en een vBulletin forum hebben die de stats bijhoudt ). Gun Alan (VVV Mars VG) ff wat tijd en het wordt echt wel kicke hoor.
Maar btw nog steeds interesse in te joinen? Ik bedoel, je bent snel in PGR3, snel in GTHD, snel in F1CE en je kan het goed met ons vinden... Ik neem aan dat de overige members het geen probleem vinden (zowel, lucht je hart )...
Laatst bewerkt door een moderator: 22 apr 2007